Hej Engleulv. Tak for dit indlæg, det gjorde godt. Endelig en, (sikkert ud af mange der har læst disse sider), der tør stå frem med sine erfaringer med Noni blandt disse Alfahanner der aldrig nogensinde vil blive enige om hvem der hyler højst. Jeg købte en gammel meget tynd hest på 21 år, for 5 mdr. siden. Ejeren sagde den var meget svær at holde huld på. Jeg hældte Noni på den to gange om dagen, samt alm. foder. Efter 14 dage kunne ribbenene næsten ikke ses, og efter 2 mdr. lignede den en alm. velfodret hest, og sikken et humør den har fået. Har også kureret muk på 2 heste pga. den våde vinter med masser af mudder i folden. Jeg gider heller ikke "overbevise" nogen om noget. Men når min familie, dyr og en hel del venner har en positiv effekt af Noni, så er det da bare herligt at være den der har fortalt dem om det. Nååå ja, selvfølgelig forstår mine dyr det, når jeg siger at de får det bedre af at spise Noni........... Hej fra Berit. |
Kan meget kort præcisere hvorfor Operation X fik TNI i søgelyset - eller rettere to distributørere specifikt, det skyldes bl.a. en faktor som den udvikling denne tråd nu tager: At man deler produkt-oplevelser og "testimonials" med et bredt publikum; personer man ikke kender - og vigtigst af alt: ikke kender en selv.
Det er fair nok - og nødvendigt - at dele sine erfaringer, men det gør man enten i et lukket forum for personer med samme interesse-præference eller man deler det med folk som kender en selv; og dermed ved om du enten binder dem en historie på ærmet eller "det holder vand".
TNI er i høj underdrejet i Danmark fordi hovedparten af de der har trukket læsset - og idag kæmper - fokusere ALT for meget tid og energi på produktets fortræffeligheder og helt glemmer det absolut væsentligste; At skabe en forretning på fuldstændige enkle forretningsprincipper.
I denne tråd handler det om at rette fokus mod HVAD udsendelsen rent faktisk fortalte og ikke fortalte --- og især HVORFOR der var materiale til udsendelsen. Det er blevet kortlagt tidligere i tråden.
Testimonials: Hold dem blandt folk der kender dig - ikke i et offentlig forum i forlængelse af den tråd hvor den ikke vil vægte hverken fra eller til - snarere tværtimod.
Jeg vil påstå at langt de fleste som evt. måtte kaste en testimonial i spil offentligt, ej heller er i stand til at "holde hovedet koldt", og forklare det i relation til hvordan vores forretning fungere og efter hvilke helt enkle principper den bygger på.
Det kan jo i den grad ærgre mig at jeg helt tilbage i 1999 valgte at investere endog store summer - og sidenhen meget tid, sved og frustrationer på Tahitian Noni Juice (læs www.lasseburholt.com/lasse.pdf) før tingene faldt på plads et års tid før det danske marked åbnede i 2004 - og så se hvordan enkelte personer er i stand til at fucke ganske meget forarbejde helt op, grundet amatør-agtige forretningsprincipper og i særdeleshed grådighed.
MVH