Dato: 27-04-2007 11:28:56
Forfatter: a-perfect-start
Vigtigst er at man selv danner sig en mening om alternative metoder.
--------------
Selvfølgelig - men man skal ikke se bort fra fakta eller danne en mening på subjektive betragtninger; altså betratninger og meninger som ikke har grobund i forhold til fakta.
For ikke så længe siden blev kiropraktorer anset for at være nogle plattenslagere - men har længe bevist deres værd - og jeg har flere gange gjort brug af - og opnået stor effekt og gavn af netop denne "behandlingsform". Modsat det har jeg eks. utrolig stor forbehold for fysioterapi som jeg giver meget skilling for - men det er baseret på de erfaringer mine venner har gjort sig. Jeg kan have en mening om netop fysioterapi, men kan ikke se bort fra at det for nogen er effektivt, nødvendigt - og bruges.
Af samme grund har jeg prøvet akupunktur - ikke en behandlingsform jeg vil gøre brug af - men skægt at opnå en tilsigtet effekt med nålene.
Når vi taler produkter som indeholder en lang række vigtige og essentielle ting for vores almindelig helse, kan man ikke se bort fra det fuldstændig faktuelle: at vitaminer, mineraler og sporstoffer er vigtige (og har en funktion for sig selv, eller sammen).
At der så evt. er produkter på markedet som måske ligefrem holder eller er lige rigeligt optimistiske - er så en anden sag - de finder selv vejen ud af markedet; for man kan narre mange længe, men ikke alle hele tiden.
Eks. har TNI
ikke oplevet et fald i omsætningen i Danmark pga. Operation X - hvilket jo er ulogisk i forhold til de kritiske røster i denne tråd omkring eks. effekt. Derimod ligger markedet underdrejet grundet forhandlernes frustration eller mangel på ny strategi.
Men alle forhandlere og eksisterende kunder
fortsætter med at bruge TNJ - det i sig selv er nok for mig, nok for de forhandlere som er MEGET kede af at to idioter (mere skal der jo ikke til!) ødelægger hele grundlaget og al integritet p.g.a. omtale i et populært program på TV, som åbenbart har en større magt over de som faktisk blot følger med som det tynde øl i kritik, fremfor at forholde sig til fakta (gøre sine egne erfaringer, drage sin EGEN mening).
MVH
Lasse