Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 19 ud af 23 (223 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-04-2007 10:23:27 Forfatter: a-perfect-start
Kære Mikkel

det er vel nok noget at det mest useriøse skriveri du lapper af her. Min indtryk af Amino er en åben meningsudveksling.

A-perfect-start,
Du kan ligeså lade være med at bruge energi på at diskutere med Mikkel; han ved alt hvad der er værd at vide om Google, internettet og hvordan man laver rigtig mange penge i den branche - Mikkel er tilgengæld helt umuligt at argumentere mod på en lang række områder han ikke selv er beskæftiget med eller har direkte erfaring med. Det svarer til jeg begynder at gøre mig klog på Mikkels branche, effekten af hans arbejde; ..at jeg begynder at fortælle omverdenen at der ikke er nogen effekt overhovedet af de søgemaskineoptimeringer han laver, til trods for søgeresultatet i Google klart viser at det virker...

Al respekt for DeMib - blot skal du stå tidligt op for at få det sidste ord i nogen som helst diskussion med ham (hehe! - ikke sandt, Mikkel - vi er jo gået head-to-head nogle gange ).

Perfect-start, du og jeg ved at ALT hvad vi kaster i ansigtet; altså spiser - ALT har en effekt på vores krop, vores funktioner - så når garvede fanatikere der mener at en frugt sprængfyldt at kroppens byggesten ikke har en effekt (men at de drikker kaffe for at holde sig vågne, ryger for at berolige sig, spiser mad for at blive mætte, drikker vand for ikke at tørste, spiser frugt og grønt for at være sunde) så er der ingen grund til at spilde tid på den diskussion.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9739
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:44
Der er mange ting du ikke ved om mig Lasse. Bl.a. at jeg har siddet i bestyrrelsen for en af de patentiforeninger vis medlemmer er blevet ramt meget hårdt af folk fra jeres branche. Jeg har set masser af disse sager, og jeg har læst det materiale der følger med. Og jo mere man sætter sig ind i det jo mere klamt fremgår det. Det er meget tydeligt at enormt mange folk i jeres branche har så lidt respekt for andre menneskers liv, at I er parate til at tage det for ussel mamon. Det er noget svineri.

Jeg har ingen problemer med alternativ behandling, som jeg også selv har benyttet mig af. Men jeg har et stort problem med folk der uden ordenlig dokumentation for deres produkter og behandlinger påstår alverdens ting om dem, og tager helt urimelige penge for ting som kan fås for en brøkdel af andre veje - som f.eks. denne NONI-juice, som alle seriøse videnskabsfolk kan bekræfte ikke er en skid bedre eller værre end andre juicer til en brøkdel af prisen - og som så ovenikøbet smager godt.

Men, jeg synes da det er fint hvis I vælger at krybe i skjul med jeres egne, hver gang i ikke kan klare argumenterne mere. Gem jer endelig væk, så ordentlige mennesker slipper for jeres bedrageri.
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:51
WOW...

Jeg blev da vist godt nok lige misforstået herinde...

Det beklager jeg.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:53
Hej Mikkel.

Vil lige sige, at jeg har lyttet med på tråden her et godt stykke tid.... og jeg må sgu tage hatten af for dit ukuelige gå-på mod imod plattenslagere. Selv om jeg ikke selv skriver her, så synes jeg bare, at du skel vide, at du har 100% opbakning fra mig og sikkert del fleste andre herinde. Thumbs up

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:55
Dato: 27-04-2007 10:31:11 Forfatter: Mikkel deMib Fy for satan siger jeg bare. Jeg håber sgu i får bøllebank en dag af nogle af alle de folk i har taget i røven - altså dem der overlever.

... er du sur?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9739
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:59
> ... er du sur?

Ja, hvis du læser nogle af mine tidligere indlæg i denne tråd, vil du se at jeg har mistet mindst 2 gode venner, som er døde i dag, fordi de troede på alternative plattenslagere i stedet for seriøs videnskab. De valgte at tro på plattenslagerne, andre valgte at tro på videnskaben. De første døde, de sidste lever.

Så ja, jeg bliver meget sur når pengegriske mennesker slår mine venner ihjel. Er det så mærkeligt?
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:02
Dato: 27-04-2007 10:43:33 Forfatter: Mikkel deMib Der er mange ting du ikke ved om mig Lasse. Bl.a. at jeg har siddet i bestyrrelsen for en af de patentiforeninger vis medlemmer er blevet ramt meget hårdt af folk fra jeres branche. 

Hej Mikkel,
Når man ved HVAD man ikke ved, så er man klog...
Jeg var ikke klar over det faktum. Jeg kunne faktisk meget godt tænke mig at "pick your brain"; altså sidde en times tid med dig og høre dine erfaringer i den sammenhæng - det er jo værd at vide, værd at tage med.

Næste gang jeg er i KBH kan vi måske nappe en kop juice.. øh kaffe ;-)

EDIT:
Som pointeret til hudløshed i denne tråd, så har jeg påpeget at vores målgruppe ikke er syge mennesker - så hvergang især Mikkel kombinere ordene bedrageri og syge folk, så er det for mig den samme grammofon der spiller. Jeg har tidligere i den tråd pointeret at der simpelthen ikke er penge i at fokusere på syge folk, men alle de som tænker på forebyggende helse.

Desværre er der - som det fremgår af hele udgangspunktet for denne tråd - nogle få mennesker som desværre ikke har begreb om at drive forrretning og har fokus de helt forkerte steder i forhold til markedet - og trenden i markedet. Akkurat som der er fuskere i alle mulige andre brancher også.

Heldigvis har vi i vores selskab en effektiv compliance department som straks tager hånd og straffer de som overtræder interne regler,  såvel som dansk lovgivning. Og det er sket flere gange - heldigvis når vi oftest at gribe fat om det internt og inden pågældende laver ting i "marken" som strider mod alle regler. Så i forhold til mange andre selskaber og branchen har vi stor selvjustits og slår ned på de som ødelægger perspektiverne for de 98% som gør tingene efter bogen.

Om at slå ihjel:

Mikkel har flere gange nævnt at han bliver sur når pengegriske folk så hans venner ihjel - det er der ingen der kan fornægte ham i; men al respekt for de døde, så kan man ikke kun håbe helbredelse (UANSET hvem der skal gøre det; sygehus, alternativ, selvhjælp).

Men til orientering, så har det traditionelle sygehus-system slået flere af mine familiemedlemmer (deriblandt min mor (kræft, 48 år i 1990), kusine (svulst, 25 år), farfar, svigerfar (kræft, 61 år i 2003), venner og forældre til mine venner ihjel - så der er altid to sider af samme sag; NETOP af samme grund er der grund til at tænke i FOREBYGGENDE HELSE (uanset hvilken type) fremfor at håbe på det almindelig lægesystem og sygehuset kan redde sin røv (which they in fact cannot; og ihvertfald ikke bedre end andre, når først vi er i 11. time).

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:11
Dato: 27-04-2007 10:58:46 Forfatter: Mikkel deMib
Så ja, jeg bliver meget sur når pengegriske mennesker slår mine venner ihjel. Er det så mærkeligt?

Det er ikke mærkeligt at være trist over at miste nogen man holdt af, men at hænge en hel branche ud for at have været skyld i det finder jeg ubegrundet. Vi mennesker er sådan skruet sammen, at vi skal finde nogen at skylde skylden på fremfor, at erkende vi selv har bestemt os for en handling. Dine venner er måske døde på grund af deres valg, måske ikke - men valget var deres. Jeg vover den påstand, at flere dør af et regulært medicinforbrug end alternative behandlinger og naturmedicin. Dette er ikke nogen specifik videnskabelig påstand, så den diskussion behøver vi ikke at tage - men det er bare min holdning.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:17
Dato: 27-04-2007 11:11:14 Forfatter: Høgen
. Jeg vover den påstand, at flere dør af et regulært medicinforbrug end alternative behandlinger og naturmedicin. Dette er ikke nogen specifik videnskabelig påstand, så den diskussion behøver vi ikke at tage - men det er bare min holdning.

Du har just spillet op til dans ---- den kommer du ikke til at se ligge stille hen ;-)
Thrust me ;-)

MVH

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:23
"fremfor, at erkende vi selv har bestemt os for en handling."

Svage mennesker skal ikke udnyttes. De skal beskyttes.

Og vi har ALLE et ansvar for at beskytte dem.

JA, dig og mig.

Vi ved alle, der har med marketing at gøre på et højere plan, at vi kan manipulere folk lige derhen hvor vi vil.

Men at vi KAN er IKKE ensbetydende med, at vi SKAL.

Vi må mærke stemmen inde i os selv og sige: Er det her fair over for dem vi sælger til.

Er jeg inde i en sund udvikling eller er det her et skråplan?

Kan jeg se mine kunder i øjnene i morgen. Om et år? Om 5?

Mvh, Christian

Side 19 ud af 23 (223 indlæg)