|
Operation X - nu efter Netværksbranchen
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg kan huske en bekendt jeg havde der arbejdet ved posten for nogle år siden, og han fortalte at de op til jul hyggede sig med forskellige konkurrence - bl.a. "gæt en flaske", som går ud på at gætte om der er en flaske inden i en pakke. Væddemålet afgøres ved at pakken kyles i gulvet - klirer det var der en flaske. Den slags synes de åbenbart var rigtig god værkstedshumor. For os andre er det naturligvis knap så morsomt, og selvfølgelig helt uacceptabelt. |
Ja, det skulle ikke undre mig at Post Danmark har den slags "værkstedshumor". Og det er ret påfaldende - for før Post Danmark overtog distributionen så vi aldrig smadrede produkter - hverken UPS, DHL og de andre spiller på det område, som vi nu og da har benyttet, smadrede aldrig nogen. Og vores egen-håndtering under transport i "pionérdagene" gav heller ikke anledning til ødelagte produkter, selvom de nu og da blev håndteret flere gange grundet "egen-import". Men så kom statsapparatet.... med deres værkstedshumor ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dvs du har brugt mindst 1 million kr på juice blot til dig selv. Går så også ud fra at du mener juicen er så god, at din kone og børn også skal drikke den hver dag, hvorfor det så bliver 4 millioner kroner. Dvs 600tkr om året på juice. Efter skat betyder det at du skal have en indkomst på ca. 1.200.000 om året før skat ALENE for at betale dit juice forbrug. Tomme tønder buldrer? |
|
Såre simpelt. Der er flere steder blevet nævnt at 1 flaske koster 400kr. Du siger at du drikker 1 flaske om dagen. 365 dage om året x 400kr pr. flaske giver 146.000kr. Hvis det er så godt at du drikker en flaske om året, og du holder af din familie, antager jeg at du også sørger for at de hver især drikker 1 flaske om dagen. Med 1 kone, og 2 børn, plus dig selv vil det sige 146.000kr x 4 = 584.000kr om året. Dette er så penge der ER blevet betalt skat af. For at få en indkomst EFTER skat på 584tkr, skal du have en indkomst der er i topskatten, hvorfor jeg ganger beløbet med 2. 584.000kr x 2 = 1.168.000kr om året. Dette skal så ALENE gå til juice - herudover skal der også betales løbende udgifter etc. |
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Du siger at du drikker 1 flaske om dagen. /QUOTE] Haha! Nej, det har jeg nu aldrig sagt - tjek lige HVAD jeg har sagt igen ;-) En flaske svarer til ca. 1 MÅNEDS FORBRUG Så du har da fået et eller andet galt i halsen, TaBaal ;-) Lasse |
Hej alle. Jeg er sprit ny her. Ikke fordi jeg vil piske stemningen op igen om Noni, ved heller ikke om nogen gider læse dette, men vil gerne fortælle hvad Noni har gjordt for mig og min familie samt mine heste. Min bror havde hørt om et godt produkt til heste, og da min første hest og hjertebarn, købte ham da han var 3 år, og som nu var blevet 27 år, og så småt var begyndt at skrænte lidt, ja så vidste han at jeg ville gøre alt få at han skulle få det bedre, selv om jeg længe havde vidst at hver dag med ham var en gave. Jeg erfarede meget hurtigt at der også var Noni til mennesker, det måtte selvfølgelig prøves af, så jeg købte både til min hest og mig. Mig først : Jeg havde længe, ca. ½ år, gået med en smertelig tennisalbue pga. mit arbejde, noget min akupunktør-veninde plejede at få væk med 1-2 behandlinger, men efter 3x gange nåle stadig lige ondt, kunne ikke løfte en kop kaffe, så I kan nok forstå det var slemt. Efter 5 dage på Noni var det væk, helt væk................mystisk, ikke.....................jeg kan jævnligt mærke lidt når jeg kommer hjem fra mit dejlige men nogen gange hårde arbejde, så får den lige en extra Noni, og så er der intet at mærke næste dag. Min mor på nu 81 år, fik for 7 år siden en blodprop i hjernen, det gik hårdt ud over hendes ellers glade sind og humør, fordi hun begyndte at gå dårligt og alt hvad der ellers plejer at følge efter en blodprop. Hun faldt jævnligt og blev mere og mere bange, talte om snarlig død og alt det hun ikke ville komme til at se, bla. det første oldebarn som var undervejs. Hun fik til sin 80 års fødselsdag en masse gaver, men også 2 flasker Noni af mig. Og efter 8 dage ringede hun og sagde at hun havde det mærkbart bedre, kunne gå rundt derhjemme uden at bruge reol, stole og dørkarme som støtter, og bedst af alt hendes humør kom tilbage. Hun har prøvet at løbe tør for Noni i et par dage, og kan så mærke at det går ned ad bakke, så det sørger vi for ikke sker mere. Hun har prøvet rigtig mange produkter inden for natur og alternativ medicin, men ingen har haft en virkning som Noni. Nu min hest : Når man har haft den samme hest i 24 år, ja så kender man altså hinanden. Man kan godt bilde mennesker noget ind, men det kan man altså ikke med dyr. Jeg kunne helt klart se at han fik det bedre efter få dage på Noni, øjnene spillede igen, kunne pjatte og lege med de andre, ikke så længe, men det havde han ikke gjordt de sidste par år, kunne skrive meget mere om de detaljer jeg så, men stadig vidste jeg at vi kørte på lånt tid. Efter et års tid kunne han pludselig en dag ikke træde igennem på bagbenene, som om kodeleddet var låst fast, det gik hvor bundforholdene var bløde, ridehus, box og fold, men ikke på staldgangen. Så efter 2 dage vidste jeg tiden var kommet, det er et år siden nu, ja nu tuder jeg lige lidt, savner ham forfærdeligt meget. For ikke heste inviede lever en dansk hest i gennemsnit mellem 8-15 år. Og min Jason var ikke blevet sparet : Vi havde startet i let military, sprunget LA, og Prix St. George dressur, redet en hel del jagter, pjattet rundt i western ridning i pensionist årene, for at blive bekendt med Bent Brenderup og klassisk dressur da han var 21 år. Kig på barokrytteriet nederst. Jeg er også ejer af en lille shetlænder, hun blev pludselig forfangen i en alder af ca. 6 år, og har i 5 år været plaget af det. En grim sygdom der angriber hovene og er meget smertefuld, mange bliver aflivet pga. det. En sygdomsforklaring vi
|
Hej Berit, Fantastiske historier fra det virkelige liv. Jeg håber de vil få skeptikerne i dette forum på andre tanker. Det morsomme er jo, at alle de som har en negativ holdning til produktet, sjældent har egne erfaringer at bygge deres påstande på. Det er ofte noget man enten har hørt eller læst sig til. Jeg har ikke selv noget med Noni at gøre, men er af den opfattelse, at man bør da prøve tingene med et åbent sind for at kunne have en mening om det - og det gælder alle aspekter i livet. |