|
Operation X - nu efter Netværksbranchen
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Dato: 20-12-2006 16:36:21 Forfatter: Kenneth Boysen der røg jordforbindelsen så! Hallo drenge det er et debatforum Du er helt bagud af dansen: jordforbindelsen røg for ADSKILLIGE 100 kommentarer siden ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Er jeg anonym på amino? Den fattede jeg ikke en meter af??? Øhh, jeg hedder Kenneth Boysen hvad mere vil du vide? Jeg er i opstarten af min virksomhed og kommer om et par måneder på banen med adskillige foredrag og seminar. Mit "hoved" produkt er coaching for overvægtige og jeg VED at jeg skaber værdi for den enkelte! Skulle der sidde nogle imellem som ikke for noget ud af det jeg giver/levere er det bare SYND for dem. Så vil jeg istedet for at blive ved med at coache dem enten stoppe samarbejdet eller anbefale dem en anden. Jeg kunne også gå ud i medierne og sige "Kom til mit foredrag, hvis du ikke lærer noget giver jeg pengene tilbage" Men hvorfor skulle jeg bruge sådanne billige tricks? Jeg ved hvad jeg kan og er 100% sikker! For mig ville det oveni købet tiltrække kunder som jeg i længden ikke er interesseret i at have. |
om et par måneder på banen med adskillige foredrag og seminar. Mit "hoved" produkt er coaching for overvægtige og jeg VED at jeg skaber værdi for den enkelte! Kenneth - jeg glæder mig til at se, hvad du har at byde på ![]() |
Facts fra Wikipedia: In August 2004, the US Food and Drug Administration sent a warning letter to Flora, Inc. over their website promotions of noni juice as a medical product in the context of various testimonials and claims of scientific studies. The FDA has not evaluated noni juice and related substances.[7] In the European Union, juice from the noni is registered as a novel food, however, no noni products have been licensed for medical or therapeutic use.[8] In 2005, two scientific publications described incidents of acute hepatitis caused by ingesting noni. One study suggested the toxin to be anthraquinones, found in the root of the noni,[9] while the other named juice as the delivery method.[10] As a result, the European Food Safety Authority (EFSA) initiated an evaluation which determined there is no convincing evidence for a causal relationship between the acute hepatitis observed in the case reports and noni juice. They did not comment on the claimed health benefits of the juice.[11] In Germany, the National Agency for Risk Evaluation (BfR) started reviewing cases of acute hepatitis which may have been caused by noni products in 2006. Så du betaler altså 400kr for at få Hepatitis :D lækkert.... |
|
Hej Lasse, Jeg kender personligt til folk, der har haft problemer med, blot at få betalte flasker, der er gået itu under fragten, erstattet! (Ikke ligefrem et kvalitetsstempel) - Så selvom du skriver der er 100% returret, vil jeg godt se den distributør, der glad og gerne gav alle pengene tilbage, selv om det står i jeres betingelser. Der står jo åbenbart mange ting i jeres betingelser, der ikke bliver overholdt. At gøre J.A.J. og Haar til syndebukke, blot fordi de var de uheldige, der blev foreviget med et skjult kamera, synes jeg er for let, da du lige så vel som jeg ved, det er den måde historien bliver fortalt, og Tahitian Noni Juice bliver solgt. And thats a fact! Jeg har både været til “private” møder om TNI, og mødet i Bella Centret. Mage til amerikansk markedsføring, har jeg ikke før set. Bl.a. derfor valgte jeg at gå andre veje. Men Lasse, jeg ville ikke med mit tilbud sælge dig et produkt. Nej jeg ville såmænd blot tilbyde dig, at prøve den RENE NONI JUICE, - kvit og frit!J Da jeg er ene importør af “mit” produktet, og som sådan ikke er på det danske marked, har jeg meget svært ved at tro, at du både kender, og har evalueret “Min 100% RENE Noni Juice” - selv om du lyder meget overbevisende…………? Men det er typisk jer TNI`ere. Der er KUN en Noni Juice, nemlig TNJ der tæller i jeres regnskab. Og I vil hellere betale 2 gange prisen for en fortyndet noni juice tilsat sødestoffer og smag fra andre juicer. Der, når det kommer til stykket, kun indeholder 36% REN nonsaft! Så er det er jo ikke mærkeligt, den i EU - godkendelsen bliver sammenlignet med appelsinjuice. At man så yderligere gør en dyd ud af at den er hemmeligt patenteret, gør da det hele endnu mere suspekt!!! - Gad vide, hvad det har kostet TNI, og hvem de har betalt, for at få godkendt et hemmeligt patenteret produkt, i det ellers så restriktive EU??? Ja, man har vel lov at undres…………. Godt Nytår til alle Faur |
Hvis noni-juice vitterligt er så fantastisk et produkt og nogen har lyst til at forhandle det i stor stil/sælge det til kæder, skal jeg gerne oprette et selskab til formålet og exportere pallevis til spotpris, når jeg ankommer til Costa Rica. Say when. (Det sker ikke ene og alene af den årsag, at juicen smager ad h... til) |
|