Dato: 20-12-2006 16:13:03 Forfatter: Martin Tygsen Lasse - Lukkede du øjnene da EU testen blev hevet frem, hvor der videnskabeligt er blevet bevist at din juice ikke er anderledes end en helt normal juice?
Eller tror du ikke på videnskaben?
Men jo Juice giver da helt sikkert energi, spørgsmålet er bare om man vælger at betale 400 kroner literen eller 4 kroner literen i fakta
Martin,
Har jeg på noget tidspunkt i denne tråd/debat sagt at at Tahitian Noni Juice ikke er en juice?
Tahitian Noni Juice ER en juice - men tilfældigvis indeholdende en lang række rare ting for vores kære krop.
Vi ønsker heller ikke juicen godkendt som andet end det den er... en juice!
Appelsin-juice indeholder eks. C vitaminer - ingen kan vel være i tvivl om at C vitaminer er godt...
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg vil også lige kommentere din returret. Vil du påstå at man kan drikke en flaske nonijuice, konstatere at den ikke har effekt og så kræve sine penge tilbage?
Yep!
Det står direkte i vore betingelser. And thats a fact - men som alle øvrige har du selvfølgelig ikke tænkt dig at HØRE efter - men bare fortsætte udi en køre.
Der er 100% returret - ganske som eks. FLP operere med i Danmark med deres Aloe Vera produkter.
Der er nøjagtig 90 dages returret - det vil sige du - uanset mængde du har indtaget (typisk 3 flasker) kan benytte din returret hvis du ikke mener produktet har en effekt i forhold til det du har/havde forventet.
Det i sig selv (og svar så ikke med noget fis om at det er spin..) er jo ekstremt unikt. Jeg kan ikke komme på noget som helst selskab der tilbyder det i forhold til deres produkter (bortset fra en lang række Network Marketing selskaber; det er kvalitetsstempel).
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvis det bare en en juice der indeholder nogle ganske almindelige rare ting, hvorfor så den sindsyge overpris? Der er også C-vitaminer i fakta''s Juice til 4 kroner literen.
Dato: 20-12-2006 16:09:05 Forfatter: Lasse Burholt
Det er da en underlig påstand - hvori finder du belæg for sådan en gang fis?
Det er dog himmelråbende ekspempel på fuldstændig manglende forstand, når du kan kaste en påstand i spil om at jeg har taget folk i røven ENE og alene fordi du har fået en ide baseret på en udsendelse på TV.
Lige så vel som jeg i princippet kan sætte dig til ansvar for sådan en udtalelse - ligeså vel ville det være mig en enorm fornøjelse at hilse på dig face-to-face.... og det ville være en lige så stor fornøjelse at plante min størrelse 43 helt deroppe hvor solen aldrig skinner ;-)
Naarhh.. så vidt behøver det nu ikke at trækkes - men synes det imponerende at denne tråd nu løber op i så mange ligegyldige ping-pongs frem og tilbage.
Ingen whatsoever - i dette ganske land - eller nogen steder überhaubt kan bekræfte din påstand - hverken i forhold til mig eller nogen som helst anden distributør - BORTSET fra i forhold til de overtrædelser Vagn Malmskov og Kristian Haahr gjorde på skjult kamera i forhold til DANSK lovgivning omkring hvad man må sige omkring fødevarer (og iøvrigt også i strid med interne TNI regler).
Lasse
Hvor finder du belæg for dine påstande? Kan du se problemet nu?
Nu er jeg ikke specielt bange for keyboard warriors. Dine små trusler om vold rører mig ikke. Din størrelse 43 ville aldrig nå at ramme min røv, før dit ben allerede var brækket.
Skal vi ikke prøve at holde dette på et rimeligt niveau, selvom I er himmeltråbende uenige? Endnu bedre, så indse at I aldrig bliver enige, uanset hvor mange indlæg I poster, og lad denne tråd dø ud!
Det står direkte i vore betingelser. And thats a fact - men som alle øvrige har du selvfølgelig ikke tænkt dig at HØRE efter - men bare fortsætte udi en køre.
Der er 100% returret - ganske som eks. FLP operere med i Danmark med deres Aloe Vera produkter.
Der er nøjagtig 90 dages returret - det vil sige du - uanset mængde du har indtaget (typisk 3 flasker) kan benytte din returret hvis du ikke mener produktet har en effekt i forhold til det du har/havde forventet.
Det i sig selv (og svar så ikke med noget fis om at det er spin..) er jo ekstremt unikt. Jeg kan ikke komme på noget som helst selskab der tilbyder det i forhold til deres produkter (bortset fra en lang række Network Marketing selskaber; det er kvalitetsstempel).
Lasse
Tjaaa.... Tag en tur ned i det lokale supermarked. Mange produkter giver fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Hvad jeg lige ved her og nu, så giver Philips 30 dages fuld returret på deres barbermaskiner, og det har de gjort i mange år. Adskillige vaskepulverfirmaer samt Vanish gør det også. Så jeg ved ikke, hvor unikt det tilbud er. Udmærket tilbud til kunderne, men det er en del af markedsføringen og har været kendt og brugt i massevis af år indenfor en lang række brancher. Der er bestemt intet unikt i det. Typisk vil der ligge følgende ting i det. Det er et godt salgsargument, og man får også gerne en feedback, som man ellers ikke ville få. Derudover giver det en følelse hos forbrugeren af, at produktet virker, for ellers ville virksomheden jo ikke tilbyde sådan en ordning. I jeres tilfælde vil det typisk være relateret til et godt salgsargument og følelsen, og med en så lav produktionspris så gør det ikke noget, at man tager en flaske tilbage engang i mellem. Desuden er det en form for afmystificering, fordi forbrugeren teoretisk kan prøve produktet gratis uden at tabe penge på det.
I fx. Matas kan du få lign. kosttilskud i form af pulver, drik/juice, piller, cremer osv. som alle også påståes at kunne alverdens... Men spørger du her om du kan få dine penge tilbage hvis du ikke får en ønsket effekt, så får du dette svar: "Ja, hvis emballagen ikke er brudt".
Har prøvet!
Heldigvis er flere og flere firmaer begyndt at give tilfredshedsgarantier. Men ofte er det med masser af forbehold. Og det opfatter jeg som en usikkerhed på produktets kvalitet!
Glemte lige at nævne et personligt eksempel på, at eksempelvis Pampers også gør det, og dermed nok med stor sandsynlighed resten af Procter and Gamble (Duracell, Always, Ariel, Gilette og mange flere.
Vi var utilfredse med, at nogle af vores bleerne lugtede, så jeg skrev en mail til dem. Jeg fik svar efter et par dage, hvor de bad om min adresse og et produktionsnummer, hvorefter de ville sende mig en check og en frankeret kuvert så jeg kunne sende et par stykker tilbage til dem. Der gik 14 dage, og jeg modtog en check på 200kr, og jeg havde vel og mærke kun betalt 175kr for bleerne. Så sendte jeg et par bleer afsted med posten og smed resten ud.
Det skal så nævnes, at den lugt de havde åbenbart er almindelig for Pampers bleer, men de accepterede, at jeg ikke synes det var speciel rart. Det er dælme god kundeservice, og mange virksomheder gør det samme. Så jeres service er på ingen måde ekstremt unikt.