Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Operation X - nu efter Netværksbranchen

Side 11 ud af 23 (223 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tahitian Noni Juice is a fruit juice mixture of 89% Noni fruit (Morinda citrifolia L.) and

11% common grape and blueberry juice concentrates and natural flavours.

WHAT...!?

Jeg kan se at Tahitian Noni Juice også indeholder Grape Juice.

Netop Grape Juice må man IKKE indtage sammen med bestemte typer medicin fx lægemidler mod forhøjet kolesterol - de såkaldte statiner.

Uddrag fra www.Medicin.dk indlægsseddel omkring lægemidlet Zocor (simvastatin):

"Brug af ZOCOR sammen med mad og drikkevarer

De kan tage ZOCOR sammen med mad og drikke, men bør undgå grapefrugtjuice, der indeholder stoffer,

der kan påvirke optagelsen af nogle former for medicin, herunder ZOCOR."

Hvor mange TNI-forhandlere informerer deres kunder om dette...!?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:25
Dato: 18-12-2006 19:15:16 Forfatter: Allan Hansen

Igen et eksempel på hvordan det kan lade sig gøre at sælge juicen. Gigi og Sonny er bestemt ikke nogen dårlige ambassadører, men igen en usamgelig måde at lokke en masse håbefulde fans.

Det kan selvfølgelig godt være, at jeg tager fejl, men hvordan evaluerer du produkterne og hvilke kvalifikationer gør dig i stand til det?

Hvis du laeste PAPIR UDGAVEN af Ekstra Bladet ville du have haft lejlighed til at faa Gigis forklaring - den har de helt glemt paa web'' en!

Gigi saelger faktisk ikke engang TNJ - men anbefaler den.

EB er til at lukke op og goere ting i.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:31
Nu stiller jeg lige spørgsmålet igen, da du vist har overset det

"Det kan selvfølgelig godt være, at jeg tager fejl, men hvordan evaluerer du produkterne og hvilke kvalifikationer gør dig i stand til det?"

Det er da et meget interessant spm. at få svar på!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:33
Dato: 18-12-2006 19:15:16 Forfatter: Allan Hansen

Det kan selvfølgelig godt være, at jeg tager fejl, men hvordan evaluerer du produkterne og hvilke kvalifikationer gør dig i stand til det?

Det er meget, meget let Allan - og et koncept som aabenbart er helt ukendt for langt de fleste af de diskussionslystne folk i denne traad:

Den bedste evaluering er at benytte produkterne, at drikke dem - at se hvilken effekt man har - fremfor kun at holde sig til et stykke papir eller endnu vaerre: fjolser der ser en udsendelse paa TV og bagefter himler op og mener DE er klogere end gennemsnittet.

Jeg har evalueret flere produkter - fordi jeg over mange aar (snart 8) er meget bevidst om hvilke signaler min krop sender mig naar jeg indtager eks. TNJ eller andre tilskudsprodukter.

Den bedste evaluering kommer af egne erfaringer - erfaringer som sagtens kan staa alene i forhold til den som bare sidder og spiller smart og ikke ioevrigt har fattet at vi - i TNI regi - jo netop opfordre til at evaluere produktet paa egen krop (som oftest paa baggrund af en anbefaling fra en som man kender og ved hvad staar for) - er der ikke den effekt ELLER en effekt, er der fuld tilbagebetalingsgaranti. No questions asked.

Det kan apotekeren ikke med hans hostesaft eller ham fiske-olie manden i skikkelse af Ole Ernst med Futura fiskeolie tabletterne.... Comprende?

Punktum :-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9739
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:40
Nej hvor smart. Vi behøver slet ikke forskning og videnskabsfolk, vi kan bare give en pille til Lasse, og så kan hans magiske krop fortælle os om det er godt eller skidt. Det er da fantastisk LOL

> og et koncept som aabenbart er helt ukendt for langt de fleste af de diskussionslystne folk i denne traad:

Nej, Lasse, konceptet kender vi ganske godt. Det er brugt af alverdens fusentastere gennem århundrede. Det er derfor vi har indført love i de fleste civilicerede lande, der forbyder at varer lovprises på denne form for helt igennem uvidenskabelige "test-metoder"
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:41
Er dette emne ikke snart uddebatteret?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:49
EB er til at lukke op og goere ting i.

Du har endnu ikke argumenteret for at EU faktisk har bevist at der ikke er en skid andet end normal juice? Men okay de har nok ikke testet på den magiske Lasses krop

God jul

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:05
Dato: 19-12-2006 08:40:24 Forfatter: Mikkel deMib Nej hvor smart. Vi behøver slet ikke forskning og videnskabsfolk, vi kan bare give en pille til Lasse, og så kan hans magiske krop fortælle os om det er godt eller skidt. Det er da fantastisk LOL

Hehe!

Mikkel, naar man spoerger MIG om mine erfaringer - saa er det jo for saa vidt ligegyldigt hvad du MENER at vide i forhold til den information du har soegt paa eks. internettet.

Men det er da rigtigt at jeg ALENE ikke taeller - men naar summen af flere tusinde mennesker giver det samme entydige billede; at produktet har en effekt, saa er det jo en anden sag :-)

Lasse

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9739
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:30

Nej, Lasse, anekdoter bliver aldrig til videnskab lige meget hvor mange personlige fortællinger du kan finde frem.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:17
Jamen Lasse det er da godt, at du bekræfter, at det er en total subjektiv vurdering, som du foretager. En sådan vurdering er jo fin nok i forhold til, hvad du selv vil benytte. Sådanne vurderinger foretager jeg hver dag, når jeg køber madvare, drikkevare, tøj osv., men den er på ingen måde objektiv, og der er ingen dokumentation for, om den rialiteten har de virkninger du mener. Der er jo en grund til, at man tester nye medikamenter med en referencegruppe, som får placebo. At teste på den måde som du gør, er fint nok, når det er til eget brug, men du kan jo ikke bruge det til særlig meget, så husk at det er dit helt eget subjektive opfattelse af produktet. Du kan på ingen måder lave en tilnærmelsesvis valid og objektiv vurdering på baggrund af at smage og føle på dig selv.

Det kan godt være, at Gigi ikke sælger Noni, men der stod stadigvæk ulovlige sætninger på deres side... 

Side 11 ud af 23 (223 indlæg)