Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 9 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holten Mühlmann:
Som forbruger skal jeg have mulighed for at fortælle andre mennesker, om en virksomhed har behandlet mig godt eller dårligt.

Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?

Når du siger, at I tjekker op på, om de "kunder" der anmelder nu også er rigtige kunder, hvordan gør I så det, når det website der anmeldes slet ingen kunder har - fordi det ikke er en virksomhed?

Om I har fået nye kontorlokaler eller ej kan jeg ikke rigtig se har noget som helst at gøre med om den service i driver er god, troværdig eller ej. Gennem tiden har jeg iøvrigt set MANGE virkelig dårlige virksomheder med elendige produkter med en stor vækst. Flere af dem er dog endt med at lukke til sidst :)

At forbrugere lægger vægt på anmeldelser fra andre kunder betyder IKKE automatisk at jeres service er god, troværdig eller at I har en sådan udbredelse at det faktisk betyder noget som helst for de virksomheder der er anmeldt. Hvis det var tilfældet så ville folk jo f.eks. FLYGTE skrigende bort fra DR.dk - som er et af de dårligst ratede sites på Truspilot. Synes du selv det går skidt for DR.dk?

Jeg synes det gør jer meget lidt troværdige, når I tager en generel undersøgelse om brugeranmeldselser og bruger den til at "bevise" at jeres service er god. Det ville svare til, at jeg tager en undersøgelse der beviser at SEO er effektivt og så bruger det som "bevis" for at lige min SEO service er fantastisk. Måske er den, måske er den ikke - men man kan altså ikke udlede dette af en generel undersøgelse af et område. Det er utroværdigt.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?

Hvad snakker du OM? :)

 

http://www.trustpilot.dk/Search.aspx?Search=blog&Start=1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg synes det gør jer meget lidt troværdige, når I tager en generel undersøgelse om brugeranmeldselser og bruger den til at "bevise" at jeres service er god. Det ville svare til, at jeg tager en undersøgelse der beviser at SEO er effektivt og så bruger det som "bevis" for at lige min SEO service er fantastisk. Måske er den, måske er den ikke - men man kan altså ikke udlede dette af en generel undersøgelse af et område. Det er utroværdigt.

 

Jeg er helt uenig, naturligvis ;) Jeg svært ved at se at forbrugerne tillægger stor forskel på reviews på amazon, på pricerunner, på kelkoo, på googlecheckout, på edbpriser, på imdb, på mangospot.dk, på aok.dk , det gør jeg ihvertfald ikke selv. det kan godt være der er en forskel, men tror de færreste er så meget inde i gamet at de kan se den. Derfor mener jeg godt vi kan gå ud og sige "kunde anmeldelser virker - vi mener vi har den bedste platform til at indsamle og vise dem". 

Mikkel deMib Svendsen:
Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?

Fordi kernen i vores virksomhed er anmeldelser af virksomheder. Lad dem der tjekker anmeldelsener af DR om det, det skal du og jeg ikke bestemme hvis de synes det er sjovt. jeg spørger igen, hvem skader det at nogle mennesker har skrevet deres mening om DR? 

 

Mikkel deMib Svendsen:
Flere af dem er dog endt med at lukke til sidst :)

nu har vi været her et par år, lad os se om vi ikke tager et par mere  :) 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Og selvfølgelig skal de tjene penge. MEN de skal ikke tjene penge ved at presse virksomhederne til at blive medlem. Lige nu har vi fået en ikke så god anmeldelse. Det irriterer mig helt vildt. Jeg ville gerne kunne kommentere på den - men af princip vil jeg ikke presses til et medlemsskab, så den må blive stående som den er. Faktisk bliver jeg sgu lidt rasmus modsat af det.

Hej Helle, 

Du kan sagtens svare på en dårlig anmeldelse uden at være Partner. Du skal bare registrere dig som ejer af det pågældende domæne/virksomhed, der er blevet anmeldt. 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Hej Helle, 

Du kan sagtens svare på en dårlig anmeldelse uden at være Partner. Du skal bare registrere dig som ejer af det pågældende domæne/virksomhed, der er blevet anmeldt. 

Jamen hovsa - det var jeg da slet ikke vaks nok til at opdage Skype-BigSmile så mangler vi bare at ordrenummer skal være et krav for alle anmeldelser....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holten Mühlmann:

Hej Tonny, 

 

Lad os sige at du har to bunker med 100.000 perler hvor halvdelen er røde og halvdelen er grønne. 

Hvad er chancen for at du trækker 92 røde? 

Det er rigtigt at de mest sure er mest tilbøjelige til at anmelde, men ikke desto mindre er det en overvægt ud over det sædvanlige. 

Derudover mener jeg at én anmeldelse i sig selv sagtens kan indeholde nyttig information, ligesom en god blogpost kan gøre det. 

MVH

 

Peter

Hej

Sikke dog en gang snik snak uden om emnet og det statistiske indhold.

Iøvrigt kan jeg flytte ratingen med 0,2 hver gang der er positivt indlæg, ja det giver virkelig mening.

Resultatet der fremkommer er uanvendeligt, og kan ikke bruges til noget fornuftigt i forbindelse med virksomhedens respons fra kunder. Dette ene og alene af den grund, at det stadig kun er et fåtal, der overhovedet deltager i denne slags.

Jeg har det også sådan med de fjollede Popup's fra FDIM på forskellige hjemmesider, at dem lukker jeg ligeså hurtigt, som det kommer, hvilket de fleste andre også gør, akkurat ligesom reklamerne i TV, hvor vi også zapper væk eller laver alt muligt andet.

Så di kan sagtens advokere for denne ydelse, men faktum er, at det er og bliver et blålys.

Med venlig hilsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Holten Mühlmann:
Jeg svært ved at se at forbrugerne tillægger stor forskel på reviews på amazon, på pricerunner, på kelkoo, på googlecheckout, på edbpriser, på imdb, på mangospot.dk, på aok.dk , det gør jeg ihvertfald ikke selv. det kan godt være der er en forskel, men tror de færreste er så meget inde i gamet at de kan se den.

Muligvis, men du har INGEN dokumentation for din påstand - eller fornemmelse. Og dermed er det fdaktisk i strid med Markedsføringslovem der kræver at man kan dokumentere sine påstande.

Når man så lægger det sammen med anklagerom spam, jeres misbrug af eMærket, økonomiske afhængighed af de virksomheder der anmeldes osv - så synes jeg bare ikke det tegner et billede af en virksomhed der er så meget på forbrugernes side som I påstår.

Og når du så derudover mener at det at I har fået nye kontorlokaler er en udtryk for at jeres service er noget værd, så hopper kæden altså helt af. En af mine ansatte har fået en ny symaskine - gør det så også mine SEO services fantastiske? Nej nu må i altså lige ...

Og så påstår du at I havde "6.000 unikke" i går - men igen undlader du dokumentation. Det virker faktisk lidt somom hele jeres koncept bygger på at undgå enhver form for dokumentation. Det er simpelt hen ikke troværdigt i min bog.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Og så påstår du at I havde "6.000 unikke" i går - men igen undlader du dokumentation.

De 6000 unikke kommer sikkert fra alle de sites som de har fået til at placere et stort fedt logo i deres shops. Hvis det er tilfældet - så er der jo faktisk risiko for at en potentiel kunde ikke kommer tilbage til shoppen, fordi personen lige skal se hvad det nu er for noget han er landet på....

Det kunne jo være meget sjovt at lave en test på trustpilot. Ville i turde det hvis resultatet blev offentliggjort efterfølgende? Eksempelvis hvis jeg lave en website optimizer hvor halvdelen af de besøgende får vist trustpilot logo og stjerner (dog uden link) og den anden halvdel ikke gør - og så ser vi om konverteringen er højere med førstnævnte....? Og ville i betale en professionel for at udføre testen, så man er sikker på at den foregår som den skal?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle, jeg tror spørgsmålet har været oppe at vende før - og jeg ved i hvert fald at eMærket har fået "tilbudet". Vi afventer fortsat svar ... :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Helle, jeg tror spørgsmålet har været oppe at vende før - og jeg ved i hvert fald at eMærket har fået "tilbudet". Vi afventer fortsat svar ... :)

Mikkel, har du fået min pb i dag?

Side 9 ud af 21 (206 indlæg)