Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget? Når du siger, at I tjekker op på, om de "kunder" der anmelder nu også er rigtige kunder, hvordan gør I så det, når det website der anmeldes slet ingen kunder har - fordi det ikke er en virksomhed? Om I har fået nye kontorlokaler eller ej kan jeg ikke rigtig se har noget som helst at gøre med om den service i driver er god, troværdig eller ej. Gennem tiden har jeg iøvrigt set MANGE virkelig dårlige virksomheder med elendige produkter med en stor vækst. Flere af dem er dog endt med at lukke til sidst :) At forbrugere lægger vægt på anmeldelser fra andre kunder betyder IKKE automatisk at jeres service er god, troværdig eller at I har en sådan udbredelse at det faktisk betyder noget som helst for de virksomheder der er anmeldt. Hvis det var tilfældet så ville folk jo f.eks. FLYGTE skrigende bort fra DR.dk - som er et af de dårligst ratede sites på Truspilot. Synes du selv det går skidt for DR.dk? Jeg synes det gør jer meget lidt troværdige, når I tager en generel undersøgelse om brugeranmeldselser og bruger den til at "bevise" at jeres service er god. Det ville svare til, at jeg tager en undersøgelse der beviser at SEO er effektivt og så bruger det som "bevis" for at lige min SEO service er fantastisk. Måske er den, måske er den ikke - men man kan altså ikke udlede dette af en generel undersøgelse af et område. Det er utroværdigt.
|
Mikkel deMib Svendsen:Hvorfor bliver I ved med at bruge udtryket "virksomheder" om de sites der anmeldes, når faktum er, at rigtig mange af de sites der anmeldes IKKE er virksomheder - men f.eks. private blogs og websites der ikke sælger noget?
Hvad snakker du OM? :)
http://www.trustpilot.dk/Search.aspx?Search=blog&Start=1