Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 21 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Mikael christiansen:

 ved at ligge på trustpilot.dk vil du ikke kunne kommenterer på klager

 

hvordan vil du kunne opfølge en klage

Hvorfor ikke? Det har da været nævnt flere gange i tråden at det er ganske gratis at kommentere på klager inde på trustpilot.

 

 

Mikael christiansen:

hvorfor går du op i sådan et trustpilot.dk da mange af de skrevet er fake bruger mv. de fleste har kun skrevet en kommentar det betyder selvfølgelige alle er usande der skrevet derinde med et stort antal .

Ja det er selfølgeligt ikke optimalt at gud og hver mand kan skrive anmeldelser derinde. Men kan se at de har noget der hedder "verificeret køber" og deres kommentarer kan man vel som forbruger vægte højere end de andre kommentarer. Alternativt ville forbrugerne/andre vel bare gå ind på tilfældige forums og skrive usandheder/anmeldelser om din side.

 

Mikael christiansen:

Hvad sådanne et system ved din siden nogle af klager kan du ikke vide der kommer grundet de ikke skriver til dig med skriver andet sted .

 

Vis skrev på din siden kunne du med det samme følge op på klage

Tror det, uden at vide det, at man som tilmeldt virksomhed får en e-mail når der er givet en kommentar på ens side, som man så kan vælge at besvare eller lade være med. Hvis det ikke er tilfældet er det rigtigt nok ikke optimalt for de anmeldte sites.

 

Mikael christiansen:

Før alle disse sider eom brugte man sin sunde fornufte og kigget om de overholdte dansk lov på siden og hvad man havde hørt af venner

Det tror og håber jeg da også folk gør idag, men ting udvikler sig jo. Der er klart behov for et system der kan vise tildligere kunders oplevelse med et site. At det optimale system ikke findes idag, kan vi vel godt blive enige om.

At sider selv har et system hvor man kan give anmeldelser er ganske  fint, men det vil de sider der snyder jo aldrig bruge.

 

Mvh

 

Ingen kan følge om gjort noget der er ikke rød tråd til desuden ikke se disse kommentar på trustpilot.dk f.eks. europark.dk  enhver ved alle mener de ikke fortjener deres parkrings bøde derfor bliver det bare et sted at skrive når man ikke får ret i klage som man ser med de fleste steder ren spamme af total , vis de skulle følge op i det antal står de over for umulig opgave derved skulle de heller videreformidle sin viden inden på sin side og de kunne henvende sig til dem

ja er gratis med kan ikke kræve det samme de skal kunne fremvises faktura og har handlet der med sikkerhed

tvivler det giver nogle nytte værdi at læse alle de spamme kommentar på trustpilot.dk , med selvfølgelige er alle de største danske selskaber danmark de værste dr.1 mv.

alle de små enkle små virksomheder ligger i top 20 og har kun gode kunder, det giver sikkert et retvisende billdet for ingen mennesker i denne verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, det ville da være glimrende hvis du kunne få Trustpilot til at tilbyde muligheden for at man gratis kan blive fjernet fra deres service - men jeg tror ikke helt du får held med det, for det passer vist ikke helt ind i "ransom strategien" Wink

Hej Mikkel

Jeg har et par kollegaer, som efter et par e-mails frem og tilbage fik deres website fjernet fra Trustpilot. Søger man på disse, får man blot af vide, at pågældende virksomhed "i øjeblikket" ikke kan vurderes. 

Det passer sikkert ikke Trustpilot ret godt, men det er tilsyneladende muligt, hvis man gider kæmpe lidt for det :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har før benyttet mig af dem, da jeg skulle købe en computer til 7000,-

Selvfølgelig var jeg i tvivl, men gik ind og søgte på "computersalg.dk" og fandt at de havde en trustscore på 9.2 - og over 7000 anmeldelser.

Så tøvede jeg ikke et sekund og bestilte med det samme.

Det er en god side, afhængig af din behandling af dine kunder :-)

At andre mener det er ubrugeligt, vil jeg mene af latterligt, men selvfølgelig deres sag.

Mvh Mikkel Dusi

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte trustpilot idag da jeg skulle bestille fibernet i mine nye lokaler i valby..

Jeg tjekkede Skyline og waoo og besluttede derefter at bruge et helt tredje selskab :)   tjek deres trustpilot anmeldelser så ved i hvorfor :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

www.skiltex.dk:

Jeg brugte trustpilot idag da jeg skulle bestille fibernet i mine nye lokaler i valby..

Jeg tjekkede Skyline og waoo og besluttede derefter at bruge et helt tredje selskab :)   tjek deres trustpilot anmeldelser så ved i hvorfor :)

 

dog ved at kigge på abonnementsvilkår på deres side og kigge på andre sider stiller de fleste større sikkerhed på bredbånd forbindelse , måske en ide at læse på siden, det giver større udbytte for så ved man hvad man betaler for

desuden vil de fleste nok blive mistænksom ved at de køre under nærmeste alle konkurrenter priser

Med det synes ialt det er forkert sted at tjekke abonnementsvilkår for hvad så med nye virksomheder tjekker du også deres betingelser på siden trustpilot.dk , det vidste jeg ikke de havde der ?

Dette er en grunde som mange gør de tjekker ikke hjemmesiden , i de fleste tilfælde kan man læse hvad man køber , men folk læser bare ikke hvad de siger, ja til de klikker bare og køber en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.skiltex.dk:

Jeg brugte trustpilot idag da jeg skulle bestille fibernet i mine nye lokaler i valby..

Jeg tjekkede Skyline og waoo og besluttede derefter at bruge et helt tredje selskab :)   tjek deres trustpilot anmeldelser så ved i hvorfor :)

Og lige præcis Skyline har været i sommer været alle tiders eksempel på, at trustpilot måske ikke skal tages så seriøst: http://www.amino.dk/forums/t/93687.aspx?PageIndex=1

Jeg ved ikke om Søren stadig er glad for sin forbindelse, da der ikke er kommet en opfølgning. Men i og med at det ikke er sket, tillader jeg mig at formode at det er tilfældet.

Siden ovennævnte tråd blev startet, er vi også blevet Skyline forhandler, og vi har absolut intet at udsætte på dem. Vi har selvfølgelig selv en forbindelse stående, og den kører upåklageligt. Og så har vi naturligvis solgt en del af dem, og ingen har endnu været forbi for at brokke sig.

Og det hænger på ingen måde sammen med det billede der tegner sig på Trustpilot. Selvfølgelig har de kunder med dårlige erfaringer, det har alle, men jeg tror ikke det er et retvisende billede af Skyline der bliver tegnet på Trustpilot. Ligesom jeg ikke tror at det er et retvisende billede der er af TDC.

Og så er spørgsmålet i virkeligheden, om du kommer til at betale mere for et andet produkt, fordi du har valgt at basere dit valg på trustpilot? Og hvis ikke, er du sikker på at de andre er bedre?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 21 ud af 21 (206 indlæg)