Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 1 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Overvejer at tilmelde min netbutik (www.vandklar.dk) til Trustpilot, men vil inden gerne have nogle indputs herfra Smile

 

Er der nogen som har gode erfaringer eller dårlige eller andet ifm. Trustpilot ?

 

Venlig hilsen

Klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vandklar.dk:

Hej alle

 

Overvejer at tilmelde min netbutik (www.vandklar.dk) til Trustpilot, men vil inden gerne have nogle indputs herfra Smile

 

Er der nogen som har gode erfaringer eller dårlige eller andet ifm. Trustpilot ?

 

Venlig hilsen

Klaus

Du er på portalen http://www.trustpilot.dk/review/www.vandklar.dk

 

Er du direkte uvenner med din konkurrent , kan de skrive dårligt om dig ved at skrive inden på siden , bliver du uvenner med nogle behøver intet , med dit produktet at gøre , alt er ikke retfærdigt i denne verden

 

Er du venner med mange , har ingen rigtigt uvenner , der vil skrive dårligt om dig , og levere du et godt produkt er det udmærket sted at få anmeldelser fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er (desværre) ikke noget man kan melde sig ind i frivilligt. Du er på helt automatisk.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus.

Har kun gode erfaringer med Trustpilot, da det har mange muligheder og helt klart hjælper med at skabe troværdighed online. 

Du får helt sikkert en fordel ud af deres partner-pakke, blandt andet i form af integration på din egen hjemmeside og automatisk udsendelse af opfølgnings mail.  

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Mikael & Martin

Man kan betale xxx kr om mdr/året, og så været Trustpilot partner...

Synes du skal søge herinde på Amino, da vi har haft nogle spændende debatter om emnet tidligere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må desværre erkende, at man ikke skal stole for meget på trustpilot, for det er tilfældigt, hvem der indsender roser eller ris.

Ganske få input giver ikke et retvisende billedet om din virksomhed som helhed.

mvh

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Hej

Jeg må desværre erkende, at man ikke skal stole for meget på trustpilot, for det er tilfældigt, hvem der indsender roser eller ris.

Ganske få input giver ikke et retvisende billedet om din virksomhed som helhed.

mvh

Man skal naturligvis ikke vægte en butik med ganske få anmeldelser højt, men dette afspejler også netbutikkens trust-score. Man vil ikke få en høj score, blot fordi man har 3-4 anmeldelser med 5 stjerner.

Derudover har man som virksomhed mulighed for at bede om ordre-id, samt automatisk indhente anmeldelser fra kunderne, hvilket helt sikkert giver et godt billede. Man er fx ikke i tvivl hvis der ligger 100 anmeldelser af en virksomhed, hvilket burde være opnåeligt for de fleste netbutikker. 

Iflg. dansk statistik lægger 70% af danskerne stort vægt på kommentarer eller anmeldelser fra brugerene, når de køber varer på nettet, så helt sikkert en kanal man skal være opmærksom på :-)

 

// Jesper Skov

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for at bruge trustpilot på mit site: www.sumopix.com og det er vi meget glade for. Vi vægter kundeservice meget meget højt, og det kan man jo ligeså være transparent og skilte med :)

Morten Storgaard

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fortsat til gode, at høre blot en eneste der har valgt at handle - eller det modsatte, med en virksomhed på basis af det de har læst på Trustpilot.

I øvrigt har det altid undret mig, at de på websitet påstår at de anmelder virksomheder, når dette jo IKKE er tilfældet - de anmelder WEBSITES - eller rettere sagt, domæner! Masser af de websites der er anmeldt er således ikke virksomheder men derimod private websites. Det virker simpelt hen forvrøvlet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Selvom jeg er udførende malermester/malervirksomhed. Og altså ikke webshop eller butik. Har jeg oplevet 2 gange at blive anonymt anmeldt med dårlige og løgnagtige beskyldninger om mig og min virksomhed.

Har begge gange rapporteret tilbage til www.trustpilit.dk herunder bedt om afsender ID i form af bl.a. IP addresse. Har i begge tilfælde oplyst at jeg ville anvende straffelovens § 267 (omhandlende injurier). Enten overfor anmelder, og hvis jeg ikke kunne få denne oplyst så ville jeg rette mit søgsmål mod trustpilot.

I begge tilfælde har www.trustpilot. dk trukken anmeldelserne tilbage.

Jeg ved fortsat ikke hvem anmelderne har været.

Men uanset hvad kan de ikke være trustpilots opgave og agere standret, uden en retfærdig "rettergang" .

 

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Side 1 ud af 21 (206 indlæg)