Enig, jeg bruger Google istedet |
Hej
Nu for at uddybe det lidt, kan jeg oplyse, at jeg har deltaget i en større isenkramforretning, hvor jeg oplevede følgende, at de mest inkompetente kunder også var dem, der havde mest travlt med at vurdere forretningen, gerne negativt uanset den service der blev ydet.
Eks. skulle i bare vide, hvor mange mennesker der ikke har den fjerneste idé om, hvordan man behandler en stegepane, eller at en kaffemaskine skal afkalkes, eller en elektrisk barbermaskine skal renses o.s.v....
Når man så retter disse mennesker i sine fejl, og meddeler, at garantien desværre ikke dækker, ja så siger det sig selv, at man nærmest betegnes som idiot og kun er ude på at snyde = med dårlig kundeservice.
Vedrørende trustpilot: Prøv selv at læse de utroligt begavede indlæg om f.eks. YouSee, så tror jeg, de fleste forstår min pointe. Sidst jeg kiggede var der 92 indlæg med en "dårlig score" på 3,9, da jeg lavede et positivt indlæg, steg scoren. Statistisk 92 indlæg ud af ialt, hvad ved jeg, 100.000 eller flere kunder. Glem det.
Det har ingen værdi, og undskyld udtrykket: "Hvor der handles, spildes der".
Med venlig hilsen