Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 3 ud af 21 (206 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

langvang:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Checkede selv trustpilot forleden, og kan kun konstatere, at grundlaget for en høj score/placering er meget tilfældigt, og mange af kommentarerne går på andre forhold end lige firmaernes produkter/ydelser.

Det er ikke noget, jeg kan bruge til noget videre fremover, hverken til bedømmelse eller vurdering af virksomheder. De forskellige kommentarer virker lidt lige som læserbreven i formiddagsaviserne.

Trustpilot er misvisende No

Hilsen

Det vil sige, hvis du vil købe en mobil hos et af disse firmaer efter at have set dette, at det lige så godt kan være hos den ene som den anden, og man ikke kan bruge kommentarerne til noget som helst?

http://www.trustpilot.dk/review/www.okaymobil.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk

Jeg ved godt hvor jeg ville købe min.

Man skal tage det med et gran salt. Man kan sagtens blive snydt trods gode anmeldelser, men jeg forstår ikke hvis man synes, man ikke kan bruge resultatet af flere hundrede anmeldelser som en hjælp til at finde en god shop.

Jeps, de kan ikke bruges til en hujende f.. No

Hilsen

Enig, jeg bruger Google istedet Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Hej

Nu for at uddybe det lidt, kan jeg oplyse, at jeg har deltaget i en større isenkramforretning, hvor jeg oplevede følgende, at de mest inkompetente kunder også var dem, der havde mest travlt med at vurdere forretningen, gerne negativt uanset den service der blev ydet.

Eks. skulle i bare vide, hvor mange mennesker der ikke har den fjerneste idé om, hvordan man behandler en stegepane, eller at en kaffemaskine skal afkalkes, eller en elektrisk barbermaskine skal renses o.s.v....

Når man så retter disse mennesker i sine fejl, og meddeler, at garantien desværre ikke dækker, ja så siger det sig selv, at man nærmest betegnes som idiot og kun er ude på at snyde = med dårlig kundeservice.

Vedrørende trustpilot: Prøv selv at læse de utroligt begavede indlæg om f.eks. YouSee, så tror jeg, de fleste forstår min pointe. Sidst jeg kiggede var der 92 indlæg med en "dårlig score" på 3,9, da jeg lavede et positivt indlæg, steg scoren. Statistisk 92 indlæg ud af ialt, hvad ved jeg, 100.000 eller flere kunder. Glem det.

Det har ingen værdi, og undskyld udtrykket: "Hvor der handles, spildes der".

Med venlig hilsen

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 22:11

Jeg har kun god erfaring med Trustpilot.dk. både med indberetning om mine egne erfaringer med webkøb, men også på sidelinjen i en webshop jeg selv deltager i. Kunderne får mere tiltro til butikken hvis man har nogle troværdige anmeldelser. Det nyeste er at Trustpilot automatisk kan sende en opfordring ud til dine kunder om at give en anmeldelse og mange kunder har skrevet en rigtig fin og uddybende anmeldelse så kun +++++ her fra :)

Vi opfordre folk til at anmelde shoppen når de bestiller varene og når varerne er afsendt. Desuden kommentere vi alle indlæg både gode og dårlige.

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:48

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Nu for at uddybe det lidt, kan jeg oplyse, at jeg har deltaget i en større isenkramforretning, hvor jeg oplevede følgende, at de mest inkompetente kunder også var dem, der havde mest travlt med at vurdere forretningen, gerne negativt uanset den service der blev ydet.

Eks. skulle i bare vide, hvor mange mennesker der ikke har den fjerneste idé om, hvordan man behandler en stegepane, eller at en kaffemaskine skal afkalkes, eller en elektrisk barbermaskine skal renses o.s.v....

Når man så retter disse mennesker i sine fejl, og meddeler, at garantien desværre ikke dækker, ja så siger det sig selv, at man nærmest betegnes som idiot og kun er ude på at snyde = med dårlig kundeservice.

Jeg kender udmærket typen, dem er der også i vores branche, og vi har også fået et par dårlige reviews henad vejen. Indtil videre er de dog blevet slettet eller "opgraderet" af kunden selv, efter vi har ringet dem op og fulgt op på problemet, men der er da heldigvis langt flere gode kunder end de helt urimelige, og tit skinner det igennem den kommentar der gives, så det giver sig selv. Jeg siger ikke på nogen måde det er et fejlfrit system, det kan være direkte underlige kommentarer, men jeg mener man kan bruge den som vejledende. Jeg kigger da selv engang imellem, så selvom jeg er den eneste i Danmark der bruger det, så har det vel en vis effekt :)

Der er masser af store firmaer derinde, hvor den ene er fuld af negative kommentarer og den anden er fuld af positive. Hvis det var helt ligegyldigt, ville det vel generelt ikke skinne igennem på den måde over mange hundrede eller tusinde kommentarer? Samme typer kunder og samme typer varer.

Men det er da heldigvis frivilligt om man vil bruge det. Vi bruger det gratis foreløbigt, og jeg er sikker på det har en effekt. Ellers er der godt nok mange undersøgelser der tager fejl. Vi overvejer også at tilføje muligheden til vores produkter, så der kan kommenteres på dem.

Hvad hjælper det at google, hvis man ikke tror på de kommentarer man evt. læser om butikken? :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:56

langvang:
Ellers er der godt nok mange undersøgelser der tager fejl.

Hvilke undersøgelser tænker du på - eller kender til? Jeg har nemlig aldrig kunne finde undersøgelser på hverken Trustpilot eller eMærket der kan påvise, at webshops der benytter disse mærker aktivt sælger hverken mere eller mindre end dem der ikke gør.

Jeg synes det er lidt påfaldende, at ingen af disse mærkningsordninger - efter flere år på bagen, ikke har kunne dokumentere deres effekt. Det ville ellers ikke være så forbandet svært at designe nogle valide tests. Men måske har de to mærker - og andre, lavet den slags tests og har bare valgt ikke at bringe resultater (wonder why?) :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00

Hej igen.

Jeg forstår udmærket din pointe, og så længe du tager det med et vist gran salt, så....

Men der hvor jeg føler den fejler stort, er at de indlæg, der kommer i bedømmelserne, ofte er fra personer, som ikke identificerer sig selv og vil stå frem offentligt. Derfor kan der i realiteten også ske misbrug i bedømmelserne, både negativt og positivt.

Min bedømmelse på YouSee fil scoren til at rykke fra 3,9 til 4,1, d.v.s. ud af de dårligst bedømte på forsiden. YouSee burde give mig en præmie, men det har de måske gjort, jeg er måske tilknyttet YouSee.

Hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:02

Ingen tvivl om at folk bruger trustpilot - og langt lange mere end nogle af de andre.

Trustpilot har fundet indpas fordi det er andre brugere og rigtige kunder der skriver anmeldelser - hvorimod de andre mærker sælger en illusion om noget ekstra.

Vi har flere kunder og også egne erfaringer hvor rigtigt mange kunder faktisk gør opmærksom på at de har læst anmeldelser på trustpilot og tillægger det en positiv værdi.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:06

Mikkel deMib Svendsen:

langvang:
Ellers er der godt nok mange undersøgelser der tager fejl.

Hvilke undersøgelser tænker du på - eller kender til? Jeg har nemlig aldrig kunne finde undersøgelser på hverken Trustpilot eller eMærket der kan påvise, at webshops der benytter disse mærker aktivt sælger hverken mere eller mindre end dem der ikke gør.

Jeg synes det er lidt påfaldende, at ingen af disse mærkningsordninger - efter flere år på bagen, ikke har kunne dokumentere deres effekt. Det ville ellers ikke være så forbandet svært at designe nogle valide tests. Men måske har de to mærker - og andre, lavet den slags tests og har bare valgt ikke at bringe resultater (wonder why?) :)

Jeg snakker ikke om e-mærket. Der tror jeg personligt det har begrænset effekt fordi der ingen kommentarer er fra kunder til at bakke det op. Jeg snakker om customer reviews generelt. Og siden du bruger dem på din egen side, ville jeg da umiddelbart tro du gør det fordi du mener de har en effekt? :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:16

Den her tråd handler om Truspilot, så jeg holder mig til dette i denne omgang. Reviews generelt og Truspilot specifikt er to helt forskellige sager.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21

Nicolaj:

Tonny Skov Pedersen:

langvang:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Checkede selv trustpilot forleden, og kan kun konstatere, at grundlaget for en høj score/placering er meget tilfældigt, og mange af kommentarerne går på andre forhold end lige firmaernes produkter/ydelser.

Det er ikke noget, jeg kan bruge til noget videre fremover, hverken til bedømmelse eller vurdering af virksomheder. De forskellige kommentarer virker lidt lige som læserbreven i formiddagsaviserne.

Trustpilot er misvisende No

Hilsen

Det vil sige, hvis du vil købe en mobil hos et af disse firmaer efter at have set dette, at det lige så godt kan være hos den ene som den anden, og man ikke kan bruge kommentarerne til noget som helst?

http://www.trustpilot.dk/review/www.okaymobil.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk

Jeg ved godt hvor jeg ville købe min.

Man skal tage det med et gran salt. Man kan sagtens blive snydt trods gode anmeldelser, men jeg forstår ikke hvis man synes, man ikke kan bruge resultatet af flere hundrede anmeldelser som en hjælp til at finde en god shop.

Jeps, de kan ikke bruges til en hujende f.. No

Hilsen

Enig, jeg bruger Google istedet Smile

.

Enig der er for mange der kun har lavet en kommentar og alle profiler er uden bruger oplysninger med præcist  , adresse , navn , alder mv.

Hvordan de ligge skal kunne tjekke snyd , kan jeg ikke lige se ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 21 (206 indlæg)