Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Jeg siger bare, at i nogle tilfælde, kan det muligvis betale sig at lave en studehandel. Vi havde jo lavet fejl, på samme måde som Helle har her. Vi havde 2 kunder ud af flere tusinder sidste år, som jeg følte var helt urimelige, i forhold til hvad jeg synes jeg havde gjort for kunden, men heldigvis er der langt mellem dem.

Du siger med andre ord, at det er iorden at KØBE sig til en god anmeldelse, eller for at undgå en negativ!!!

Spiller systemet så ik fallit? Hvor er det objektive billed af et firma, hvis firmaet alligevel via fri fragt, nedslag i prisen eller andet køber sig til gode karaktere? 

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 04:03

Uanset hvad så er Trustpilot et godt sted at være og et godt sted at have gode anbefalinger fra. Hvis man så får gode anbefalinger, så kan man jo også tage dem ind på ens hjemmeside...  

Vh. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Skov:

Uanset hvad så er Trustpilot et godt sted at være og et godt sted at have gode anbefalinger fra. Hvis man så får gode anbefalinger, så kan man jo også tage dem ind på ens hjemmeside...  

Vh. 

For at skabe indhold på din side skal det ikke være en kopi derved laver duplikat 2 ens sider derved siger du, du ønsker at skade din egen side, placering på google og vis ændre de forklaringer lidt er der ikke særlige troværdig kommentar og vis du laver det som billedet på din er det værdiløse for søgemaskinerne på din siden,

Desuden kan du ikke startet et forum så de kan debattere kommentar og du derved mere kan følge op på evt. klager derved kan folk se du gør noget ved klager.

Med du er velkommen at ødelægge din egen side ved sige de skal kommentere der i stedet for din egen side, dette ville nok glæde dine konkurrenter du gjorde anbefalet de kommenteret på trustpilot.dk , så gør det endelig og mist en masse kunder vis det er det du ønsker.

Husk ved at kunne debattere på din egne side får du indhold på egne siden og det er langt mere troværdigt at kunder kan se hvordan du reagere på klager, indhold på din siden giver dig desuden en bedre placering i google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har helt ret Mikael. Derudover er det ikke sikkert, at man sådan bre kan få lov til at kopiere anmeldelser fra Trustpilot over på sit eget website. Det kan stride mod både Trustpilot og anmelderens rettigheder.

Det er iøvrigt påfaldende, at Trustpilot fortsat har medtaget en masse websites som IKKE er firmaer, men private websites. Dette gælder f.eks. fortsat for min egen blog på demib.dk - den omtaler de som en "virksomhed" selvom det faktuelt er helt forkert. deMib.dk er IKKE en virksomhed - det er en privat blog ejet af mig, og deMib.dk sælger ikke noget. Så hvordan "kunder" kan anmelde "virksomheden" fatter jeg ikke.

En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:20

Mikkel deMib Svendsen:

Du har helt ret Mikael. Derudover er det ikke sikkert, at man sådan bre kan få lov til at kopiere anmeldelser fra Trustpilot over på sit eget website. Det kan stride mod både Trustpilot og anmelderens rettigheder.

Det er iøvrigt påfaldende, at Trustpilot fortsat har medtaget en masse websites som IKKE er firmaer, men private websites. Dette gælder f.eks. fortsat for min egen blog på demib.dk - den omtaler de som en "virksomhed" selvom det faktuelt er helt forkert. deMib.dk er IKKE en virksomhed - det er en privat blog ejet af mig, og deMib.dk sælger ikke noget. Så hvordan "kunder" kan anmelde "virksomheden" fatter jeg ikke.

En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på.

YesBeerYes

" En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på."

Kunne du ikke også nævne www.anmeldhåndværker.dk ?? Der er desværre ikke så mange håndværkere herinde.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.rad-mal.dk

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)