Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 2 ud af 21 (206 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er trustpilot ikke lidt ved at dø ud? Det var fremme en kort overgang, men det virker ikke rigtig på mig som om, at de har formået at få en stor gruppe aktive brugere til at holde det i gang. Vi har selv kun fået 8 anmeldelser over halvandet år.

Nu har vi ikke så mange konkurrenter i DK, så vi har ikke villet bruge energi på det. Langt hen ad vejen tror jeg, at Mikkel har ret i, at det har meget lille indflydelse - med mindre man har ekstremt dårlige anmeldelser

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 19:55

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har fortsat til gode, at høre blot en eneste der har valgt at handle - eller det modsatte, med en virksomhed på basis af det de har læst på Trustpilot.

Jamen så vil jeg da godt melde mig som en kunde, der helst ikke handler med en virksomhed, der har dårlig score på Trustpilot - Hvorfor skulle jeg dog det, når andre kunder har dårlige erfaring. - Omvendt så handler jeg (måske) gerne med en virksomhed, der har en god score.

Jeg har tidligere (før mit kendskab til Trustpilot) handlet mobiltelefoner med et par virksomheder, hvor der kun var vrøvl og bøvl, og efterfølgende har konstateret, deres dårlige score - Det bekræfter mig i, at jeg fremover ikke handler hos "den slags" virksomheder. Hvorfor skulle jeg dog risikere at udsætte mig for unyttige besværligheder?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:01

Niels Tybjerg:
med mindre man har ekstremt dårlige anmeldelser

En af de websites med de dårligste anmeldelser og samlet score er DR.dk. Jeg synes nu det ser ud til de klarer sig meget godt :)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:04

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har fortsat til gode, at høre blot en eneste der har valgt at handle - eller det modsatte, med en virksomhed på basis af det de har læst på Trustpilot.

Så flytter man et kundefeedback fra ens trustpilot profil, og indsætter på hjemmesiden istedet, vil det være mere sansynligt at konvertere en kunde? Siden du ikke mener det konverterer fra trustpilot, mener du så dine egne kommentarer på din seo-bog hjemmeside er mere effektive? Det kunne da sagtens være det der kunne overbevise mig, hvis der er 300 ud af 302 der har haft en god oplevelse. Er det ikke det signal om troværdighed du selv forsøger at sende? På ens egen hjemmeside kan man endda pille de dårlige fra og indsætte dem man nu synes er bedst. Det er lidt sværere på trustpilot.

Jeg giver da ret i man ikke kan bruge 5 kommentarer til noget, men er der over 100, kan man begynde at danne sig et mønster. Vi gør meget ud af service, og linker direkte til trustpilot. For os er det med til at holde os fokuseret på god service, og beder kunderne om at give deres feedback efter handelen.

Bliver det misbrugt, kan personen der har efterladt det feedback kontaktes af trustpilot, hvis man vil undersøge ægtheden af et feedback. Svares der ikke tilbage med forklaring, er der nok grænser for hvor seriøst det har været, og kan slettes.

Jeg mener at det i kraft af, at der kan kommenteres og giveskarakter, er et langt bedre mærke end e-mærket. Om det er de 299 kr. værd om måneden ved jeg ikke. Vi overvejer det stadig at få de ekstra ting, men det er billigere end e-mærket, og mere effektivt efter min mening.

Jeg ved ikke om det er nemmere at få fjernet en negativ kommentar der er berettiget, men kommer man 2 gange om ugen og vil have en fjernet, fordi man har en skod service, tvivler jeg på de vil gøre det. I længden vil det ødelægge både den pågældende shops og trustpilots omdømme totalt.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:04

DR er en statsejet tv station, hvordan definerer du at de klarer sig godt? Fordi at de har mange unikke besøgende dagligt eller mange page hits?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Hej

Checkede selv trustpilot forleden, og kan kun konstatere, at grundlaget for en høj score/placering er meget tilfældigt, og mange af kommentarerne går på andre forhold end lige firmaernes produkter/ydelser.

Det er ikke noget, jeg kan bruge til noget videre fremover, hverken til bedømmelse eller vurdering af virksomheder. De forskellige kommentarer virker lidt lige som læserbreven i formiddagsaviserne.

Trustpilot er misvisende No

Hilsen

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:11

Niels Tybjerg:

Er trustpilot ikke lidt ved at dø ud? Det var fremme en kort overgang, men det virker ikke rigtig på mig som om, at de har formået at få en stor gruppe aktive brugere til at holde det i gang. Vi har selv kun fået 8 anmeldelser over halvandet år.

Nu har vi ikke så mange konkurrenter i DK, så vi har ikke villet bruge energi på det. Langt hen ad vejen tror jeg, at Mikkel har ret i, at det har meget lille indflydelse - med mindre man har ekstremt dårlige anmeldelser

Hvis ikke du linker til din profil har det ingen effekt. Men spørger du dine kunder om de vil kommentere på handlen og du ikke er bange for at linke direkte til det på din hjemmeside, er jeg sikker på du hiver handler hjem du normalt ikke ville få, hvis du har mange og gode kommentarer. Men det er jo svært at måle. Man kunne måske teste det med en A/B splittest. En med henvisning til siden og en uden. Kunne da egentlig være interessant.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:21

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Checkede selv trustpilot forleden, og kan kun konstatere, at grundlaget for en høj score/placering er meget tilfældigt, og mange af kommentarerne går på andre forhold end lige firmaernes produkter/ydelser.

Det er ikke noget, jeg kan bruge til noget videre fremover, hverken til bedømmelse eller vurdering af virksomheder. De forskellige kommentarer virker lidt lige som læserbreven i formiddagsaviserne.

Hilsen

Det vil sige, hvis du vil købe en mobil hos et af disse firmaer efter at have set dette, at det lige så godt kan være hos den ene som den anden, og man ikke kan bruge kommentarerne til noget som helst?

http://www.trustpilot.dk/review/www.okaymobil.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk

Jeg ved godt hvor jeg ville købe min.

Man skal tage det med et gran salt. Man kan sagtens blive snydt trods gode anmeldelser, men jeg forstår ikke hvis man synes, man ikke kan bruge resultatet af flere hundrede anmeldelser som en hjælp til at finde en god shop.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:49

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

langvang:

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Hilsen

Det vil sige, hvis du vil købe en mobil hos et af disse firmaer efter at have set dette, at det lige så godt kan være hos den ene som den anden, og man ikke kan bruge kommentarerne til noget som helst?

http://www.trustpilot.dk/review/www.okaymobil.dk

http://www.trustpilot.dk/review/www.telmore.dk

Jeg ved godt hvor jeg ville købe min.

Man skal tage det med et gran salt. Man kan sagtens blive snydt trods gode anmeldelser, men jeg forstår ikke hvis man synes, man ikke kan bruge resultatet af flere hundrede anmeldelser som en hjælp til at finde en god shop.

Jeps, de kan ikke bruges til en hujende f.. No

Hilsen

Side 2 ud af 21 (206 indlæg)