Er trustpilot ikke lidt ved at dø ud? Det var fremme en kort overgang, men det virker ikke rigtig på mig som om, at de har formået at få en stor gruppe aktive brugere til at holde det i gang. Vi har selv kun fået 8 anmeldelser over halvandet år. Nu har vi ikke så mange konkurrenter i DK, så vi har ikke villet bruge energi på det. Langt hen ad vejen tror jeg, at Mikkel har ret i, at det har meget lille indflydelse - med mindre man har ekstremt dårlige anmeldelser |
Mikkel deMib Svendsen:Jeg har fortsat til gode, at høre blot en eneste der har valgt at handle - eller det modsatte, med en virksomhed på basis af det de har læst på Trustpilot.
Jamen så vil jeg da godt melde mig som en kunde, der helst ikke handler med en virksomhed, der har dårlig score på Trustpilot - Hvorfor skulle jeg dog det, når andre kunder har dårlige erfaring. - Omvendt så handler jeg (måske) gerne med en virksomhed, der har en god score.
Jeg har tidligere (før mit kendskab til Trustpilot) handlet mobiltelefoner med et par virksomheder, hvor der kun var vrøvl og bøvl, og efterfølgende har konstateret, deres dårlige score - Det bekræfter mig i, at jeg fremover ikke handler hos "den slags" virksomheder. Hvorfor skulle jeg dog risikere at udsætte mig for unyttige besværligheder?