Det er vist det man kalder et fejlcitat
Majbritt - jeg citerede ikke et bestemt afsnit.
Jeg kogte sammen, hvad jeg har fået ud af dine indlæg - samlet set. Hvis jeg har misforstået noget, så beklager jeg, men du er jo journalist, så du ved vel, at afsender har det største ansvar i en dialog. :-)
Jeg baserer min tolkning på dine udtalelser som:
"Jeg vil ikke købe middelmådig kosmetik til vanvittigt høje priser ..."
"hvis produktet er godt nok, skulle det vel ikke være nødvendigt at have en personlig relation..."
"men er aldrig blevet præsenteret for et MLM produkt endnu, som jeg har haft lyst til at købe. Men det er jo nok bare en tilfældighed."
"de eneste, der har forsøgt at sælge mig noget, var dem der hoppede på MLM-vognen. Men det er naturligvis bare min vennekreds der var skæv."
Hvis ikke ovenstående skal tolkes som, at du GENERELT har noget imod produkterne og konceptet - så må du meget undskylde.
Iværksætter-wannabee var mit udtryk - bevares, men var det ikke det du mente?
men jeg vil godt bede dig om at holde op med at fordreje, hvad jeg skriver. det virker dybt bizart, når det er så let at bladre fire sider tilbage i debatten for at konstatere, at du læser, hvad jeg skriver, som fanden læser bibelen.
Hov - går du i forsvarsposition nu?
Var det ikke lige det du bad om, at man skulle undlade!?!?!?
Men tak fordi du med al tydelighed viser, hvorfor MLM'ere nogen gange "øffer" lidt over retorikken.