Hej Palle og NSE! Må jeg komme med et forslag? Glem jeres diskusion! Ingen bliver et hak klogere af den og jeg tror aldrig at I bliver enige alligevel. I forhold til vurdering af MLM som forretningskoncept flytter den i hvert fald ingenting. Konceptet virker - og har det absolut største potentiale målt imod andre forretningskoncepter kendt i dag. Det er bare et faktum, som vil dukke op ved bare et lille bitte studie af forretningsformen. Spørgsmålet - som I så har valgt at diskuttere - om det så kan lade sig gøre,- det kan vel være op til den enkelte at afgøre. Vælger man at det ikke kan lade sig gøre, så bliver det jo sådan. Vælger man det modsatte så får man også ret. Sjovt, ikk´? Vejen til succes ligger i vores egen opfattelse af tingene ..... (statistikken kan kun fortælle os hvad andre har gjort... den kan aldrig fortælle hvad du selv vil opnå). Jeg prøver bare at spare jer to for en masse energi,- og alle vi andre for en blindgyde. Brug krudtet på noget andet. Ha'' en god dag!!!! |
> Konceptet virker - og har det absolut største potentiale målt imod andre forretningskoncepter kendt i dag. Det er bare et faktum, som vil dukke op ved bare et lille bitte studie af forretningsformen.
Det mener jeg er noget generaliserende vrøvl af lige præcis den type som får mange mennesker til at stejle over MLM. Com on, "største potentiale målt imod andre forretningskoncepter kendt i dag ..." - målt hvordan? Med hvilke data? På hvilket grundlag? I hvilke lande? Nej, den slags generaliserende udtalelser er for mig helt tomme - uden nogen form for substans eller virkelighed. Man kunne komme med nøjagtigt den samme type generaliserende og udokumenterede påstande om enhver virksomhedstype - uden af det af den grund bliver mere rigtigt.
Det mener jeg er noget generaliserende vrøvl af lige præcis den type som får mange mennesker til at stejle over MLM. Com on, "største potentiale målt imod andre forretningskoncepter kendt i dag ..." - målt hvordan? Med hvilke data? På hvilket grundlag? I hvilke lande? Nej, den slags generaliserende udtalelser er for mig helt tomme - uden nogen form for substans eller virkelighed. Man kunne komme med nøjagtigt den samme type generaliserende og udokumenterede påstande om enhver virksomhedstype - uden af det af den grund bliver mere rigtigt.