Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 19 ud af 25 (249 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
DUMPET!

Du hoppede i med begge ben! Der er netop ingen automatik i udbetalingen - der er såkaldte kvalifikationskrav for at du kan få din bonus.

Hvis jeg har en "sælger" på 4 niveau pt. som sælger noget, så er jeg ikke i øjeblikket kvalificeret til at modtage provision af hans salg. Årsagen er den at jeg ikke har en forretning som kvalificerer mig til 4 niveauer (endnu). Men det betyder netop ikke at folk under mig ikke kan have særdeles meget fart på og faktisk tjene væsentligt mere end jeg gør lige nu.

Så Tommy - få bare stoppet aftenens længste grin!!!! (og prøv at læse provisionsplanerne igennem - og be'' en erfaren distributør forklare dig den)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:36
>> Tommy: 1. klasses indlæg. Meget god brug af ''drop det'' ;)

Tak tak! :)

>> Brian: Hej Jacob ... Tak for kaffe et indlæg! ... osv osv ...

1) Du ved jo godt selv, at det ikke var det jeg skrev. Hvorfor føler du dig nødsaget til at være nedladende overfor mig?

2) Vil du venligst kommentere det sidstnævnte forhold i mit indlæg? Gentagelsen af Mikkels konstatering...

3) Hvad finder du useriøst ved mit indlæg? Adskillige gange spørges der i tråden: "Hvorfor tager folk afstand fra MLM?" - Jeg er så venlig at jeg forsøger at besvare det for dig/jer.

4) Er du religiøs? (Det behøver du selvfølgelig ikke besvare, men det kunne være interessant at vide...)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39
Dato: 6/27/2006 9:19:59 PM Forfatter: Brian

Hvilke firmaer har du undersøgt?

[...]

Har du læst deres officielle guide for nye distributører? Hvad må du og hvad må du ikke? Overholder de gældende lovgivning - herunder opfordring til vennehvervning osv.

Jeg bliver altid imponeret når nogen kan hele branchen efter at have overværet et enkelt møde hos et firma! Og bagefter højt og flot fortæller hele verden hvordan det er. Hvis du kan fortælle mig at det er seriøst, så er det flot!

Det er selve indbegrebet af MLM. Vis mig et MLM firma, der opfordrer folk til at skaffe kunder via annoncering i radioer og aviser - de eksistere ikke. Det er altid sælgere der søges, og de fleste firmaer har direkte forbud mod at reklamere for produkterne i medierne.

Den gældende lovgivning omkring vennehvervning? Nu må du tage dig sammen - det er og har altid været ulovligt for en erhvervsdrivende såsom en sælger af hudplejeprodukter at tage uopfordret kontakt til en privatperson. Du kan dreje og vende det ligeså meget som du vil, men når du prøver at sælge en hudcreme/lignende, så er du erhvervsdrivende og det du foretager dig er ulovligt.
Det eneste der forhindrer dig i at blive bustet, er at det er dine venner du misbruger, og at der skal meget til før de melder dig.

Dato: 6/27/2006 9:30:34 PM Forfatter: Brian

DUMPET!

Du hoppede i med begge ben! Der er netop ingen automatik i udbetalingen - der er såkaldte kvalifikationskrav for at du kan få din bonus.

Hvis jeg har en 'sælger' på 4 niveau pt. som sælger noget, så er jeg ikke i øjeblikket kvalificeret til at modtage provision af hans salg. Årsagen er den at jeg ikke har en forretning som kvalificerer mig til 4 niveauer (endnu). Men det betyder netop ikke at folk under mig ikke kan have særdeles meget fart på og faktisk tjene væsentligt mere end jeg gør lige nu.

Så Tommy - få bare stoppet aftenens længste grin!!!! (og prøv at læse provisionsplanerne igennem - og be' en erfaren distributør forklare dig den)

Hehe - jeg griner sgu endnu, kun lidt højere. Har jeg nævnt noget om 4. plan? Nej, det er dig selv der kommer med den. Hvis min opfattelse er forkert, skal du komme med et eksempel, hvor den sælger jeg har skaffet, kan sælge noget, uden at jeg får penge for den.

Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:41
Tommy

I meget korte træk så forholder det sig således i Nikken

- sælgeren får et sted imellem 25 og 45 % på direkte salg (afhængig af sælgerens pinrang)

- bonus i egen personlige gruppe varierer imellem 20 og 5 % på andres salg (igen afhængig af pinrang, denne gang forskellen imellem dig selv og den som sælger)

- bonus for salg udenfor din personlige gruppe giver 6 % i op til 6 niveauer

Kvalifikationskravene går på dels personlig salg dels omsætning i personlig gruppe. Hovedreglen er, at du skal lave noget for at kunne få noget. Sidder du hjemme i sofaen som Nikken distributør kan din organisation sælge som ind i h..... - du får bare ikke noget. Uanset hvem du så måtte have tegnet ind. Så her er der ingen automatik!

Er du tilfreds?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Kære Brian,

Spild ikke din tid på genierne herinde på Amino. De ved som udgangspunkt langt mere end både du og jeg ved om MLM til sammen. Facts interessere dem ikke, kun polimik.

At du og jeg driver en lovlig og etisk ordentlig forretning undre dem heller ikke, for det gør vi nemlig ikke i deres øjne. Og så er den ikke længere.

Brug din tid på din forretning, lige som jeg gør (Se: www.palletoft.dk). Har lige sat en ny distributør op i Ålborg, som allerede er godt i gang med sin forretning...:-)) - www.christinahope.myphotomax.com.

Lad glatnakkerne og fladpanderne rase og skælde ud. Time is on our side, som Roling Stones synger...:-))

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:57
Endnu engang må man jo blot konstatere at MLM''ere virkelig forstå at grave deres egen grav. I er satme nogle flotte representanter for den branche. Ikke underligt vi andre får den opfattelse vi gør ...
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Dato: 6/27/2006 9:51:05 PM Forfatter: Palle Toft

Facts interessere dem ikke, kun polimik.

Du har nu altid været god for et morsomt indlæg. Jeg kan kun støtte Mikkel - det er jer der har fortalt os det meste af det vi ved om MLM, så alt andet lige må I have fejlet. Selvom du i dit ævl påstår det modsatte, så interessere vi os primært for facts - dem får vi bare ikke mange af fra MLM-folk. De få facts vi får, er sjældent "facts" og ofte direkte modarbejdende det I selv prøver at bevise. 

Edit: Kan godt lide at der intet sted på www.christinahope.myphotomax.com står priser oplyst.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:04
Hvad! Man kommer med et sobert og ærligt indlæg, der er så objektivt som det er muligt, taget i betragtning af de personlige erfaringer man har gjort sig, og så skal man ikke kun finde sig i at blive kaldt uvidende, men også indirekte glatnakke og fladpande. Hvor I dog så nydeligt bekræfter enhver fordom man kunne have haft om jer.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
INVITATION:

Jeg invitere dig til en præsentation af det MLM koncept jeg arbejder med. Det kan gøres på Skype. Det tager 1 time. Min Skypenavn er palle-toft. Giv mig et kald og lad os aftale et tidspunkt, der er passende for dig.

Efterfølgende er i hjertelig velkomne til at starte i min MLM forretning, hvis det er det I vil eller komme med kritik.

...:-)))

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Dato: 6/27/2006 10:17:00 PM Forfatter: Palle Toft
INVITATION:

Jeg invitere dig til en præsentation af det MLM koncept jeg arbejder med. Det kan gøres på Skype. Det tager 1 time. Min Skypenavn er palle-toft. Giv mig et kald og lad os aftale et tidspunkt, der er passende for dig.

Efterfølgende er i hjertelig velkomne til at starte i min MLM forretning, hvis det er det I vil eller komme med kritik.

...:-)))

I modsætning til hvis vi bare har lyst til at starte op nu? Jeg vil da også gerne invitere enhver til at overværer en 1 times præsentation af mit produkt, hvorefter I skal være velkommen til at købe det.

Hvis det produkt jeg skal sælge til mine venner, ikke er bedre og billigere end jeg selv kan finde det til på nettet, har det ingen interesse. Når mine venner og familie får en anbefaling fra mig, ved de, at det efter min bedste overbevisning er det bedste og billigste produkt til deres behov.

Side 19 ud af 25 (249 indlæg)