DUMPET! Du hoppede i med begge ben! Der er netop ingen automatik i udbetalingen - der er såkaldte kvalifikationskrav for at du kan få din bonus. Hvis jeg har en "sælger" på 4 niveau pt. som sælger noget, så er jeg ikke i øjeblikket kvalificeret til at modtage provision af hans salg. Årsagen er den at jeg ikke har en forretning som kvalificerer mig til 4 niveauer (endnu). Men det betyder netop ikke at folk under mig ikke kan have særdeles meget fart på og faktisk tjene væsentligt mere end jeg gør lige nu. Så Tommy - få bare stoppet aftenens længste grin!!!! (og prøv at læse provisionsplanerne igennem - og be'' en erfaren distributør forklare dig den) |
>> Tommy: 1. klasses indlæg. Meget god brug af ''drop det'' ;)
Tak tak! :)
>> Brian: Hej Jacob ... Tak for kaffe et indlæg! ... osv osv ...
1) Du ved jo godt selv, at det ikke var det jeg skrev. Hvorfor føler du dig nødsaget til at være nedladende overfor mig?
2) Vil du venligst kommentere det sidstnævnte forhold i mit indlæg? Gentagelsen af Mikkels konstatering...
3) Hvad finder du useriøst ved mit indlæg? Adskillige gange spørges der i tråden: "Hvorfor tager folk afstand fra MLM?" - Jeg er så venlig at jeg forsøger at besvare det for dig/jer.
4) Er du religiøs? (Det behøver du selvfølgelig ikke besvare, men det kunne være interessant at vide...)
Tak tak! :)
>> Brian: Hej Jacob ... Tak for kaffe et indlæg! ... osv osv ...
1) Du ved jo godt selv, at det ikke var det jeg skrev. Hvorfor føler du dig nødsaget til at være nedladende overfor mig?
2) Vil du venligst kommentere det sidstnævnte forhold i mit indlæg? Gentagelsen af Mikkels konstatering...
3) Hvad finder du useriøst ved mit indlæg? Adskillige gange spørges der i tråden: "Hvorfor tager folk afstand fra MLM?" - Jeg er så venlig at jeg forsøger at besvare det for dig/jer.
4) Er du religiøs? (Det behøver du selvfølgelig ikke besvare, men det kunne være interessant at vide...)