Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)

Side 20 ud af 25 (249 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skete det igen, igen

Palle Toft tabte hovedet, og lod følelserne løbe af med sig, sprogblomsterne siger alt

om hvilket plan vi befinder os på.

Palle hvor har du dokumentation vedr dit postulat om Mc D hovedforretningsområde fra ?

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 00:24
"Facts interessere dem ikke, kun polimik."

Palle, du har i denne tråd på fremragende vis vist, hvordan man frembringer "facts" med lav validitet. Så det er ikke så mærkeligt, hvorfor folk stejler over, hvad du kalder facts. Desuden er din mangel på god tone frastødende, og hvad der er endnu værre er, at du kort tid efter inviterer til møde - hvordan kan du i din vildeste fantasi forstille dig, at nogen gider hører på dig, når du kalder dem for glatnakker og fladpander?  En hel anden ting er, at dem jeg kalder for glatnakker og fladpander, de skal ikke arbejde for mig eller sammen med mig, hvis jeg har indflydelse på det.

Lige off topic, men hvordan går det egentlig med din million pixel hjemmeside, jeg kan ikke længere finde linket?

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:27
Hej Alle. Nu har jeg efterhånden læst en hel masse både for og imod MLM.

Og efter hvad jeg kan se bliver der ofte debatteret på et meget løst
grundlag og ud fra subjektive og ikke objektive vurderinger. Der findes
MASSER af dårlige MLM-selskaber og det gør det jo bare ekstra svært for
dem der gerne vil arbejde med MLM.

Da jeg selv har været overbevist skeptiker i knap et års tid inden jeg
begyndte at sætte mig ind i hvad der er fup og hvad der er fakta, har
jeg lavet en hjemmeside hvor der er hensvisninger til gældende lovstog,
links til forbrugerstyrelse og lignende. Den hedder www.lr-boye.dk

Min kone og jeg er i dag selv aktive inden for MLM og har lært på den hårde måde at kende forskel på skidt og kanel.

Hvad man synes om MLM er op til den enkelte, det er dog et faktum at
det er en branche der er i vækst og som etablerede dele af den
finansielle sektor ser på med grådige øjne, da de kan se det potentiale
der ligger der.

MVH

BOYE

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 05:16
Dato: 6/27/2006 9:51:05 PM Forfatter: Palle Toft
Kære Brian,

Spild ikke din tid på genierne herinde på Amino.

Men du selv er selvfløgelig et geni ikke?

F.eks. fik du den geniale idé at kopiere "1million pixels" ideen og spilde din tid på det, hence http://www.computerworld.dk/art/32254?a=search&i=0 Du er sørme nået langt med det site siden januar ;) Det er let at gætte sig til at minimum halvdelen af de pixelreklamer er sat på uden du tjente noget, for at starte sitet op.

Var det ikke også dig der startede det "geniale" koncept med "nospamemail"? Det må have været 1999 eller 2000? Hvordan gik det så? Åbenbart ikke så godt. Sitet er jo nede nu.. Det handlede vist også lidt om MLM. Noget med at man kunne tjene i flere led right? ;)

Så bliv bare ved med at lave flere geniale ting af samme slags. Det er du jo så dygtig til. Alle andre er bare dumme fjolser der ikke forstår en skid.

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:34
Undrede mig godt nok over at pixel siden stod stille :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Nå drenge...:-)) Kan I mærke det? Herligt at skyde med skarpt ikke?

Ham der Palle har da vist lavet noget lort hen ad vejen...:-)) Så nu kan vi rigtig komme med vores antydninger og halve sandheder...:-))

www.1millionpixels.dk lavede jeg som en ren kopi. Er der noget galt i det? Hjemmesiden er en ren mediebegivenhed, som kun fungere, hvis pressen går i selvsving og begynder at citere sig selv. Jeg nåede ikke ud over den lokale presse, så derfor er ideen død. Men hjemmesiden kører i 10 år, som jeg lover.

NoSPAMemail hedder i dag www.yes2mail.dk og har gjort det i snart 6 år. Den kører stadig. Jeg har solgt min andel i denne virksomhed, som jeg i parentes er idemand til og startede op. Er der nogen af jer iværksættere/kritikere, der har solgt jeres internettiltag pt.?

Og så startede jeg inden for MLM, fordi jeg er en rigtig iværksætter...:-)) Har i dag en rimelig stor organisation og den bliver større og større som tiden går. Arbejder hjemmefra og lever af det.

I øvrigt betegnende, at ingen har så meget mandsmod, så han "tør" tage imod min invitation. Derimod strømmer I over med dumsmarte undskyldninger for ikke at få reelle informationer.

Og her er så lidt provokerende tal, som efter jeres mening naturligvis ikke kan være rigtige, når man tænker på, at MLM er useriøst, ulovligt og drevet frem af mennesker som ingen ordentlige mennesker ønsker at være sammen med:

v I 2004  blev der worldwide omsat for ca. 600 milliarder kroner produkter og services gennem hjemmebaseret direkte salg.

Globalt er 47 millioner personer  aktive indenfor direkte salg  og tallet estimeres til 200 millioner i 2009 med den nuværende vækstkurve.

I Danmark har over 50.000 personer
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 11:27

Palle

Rolig nu Palle, vi er glatnakker og fladpander, ikke svagtseende.

50.000 personer der omsætter for 1 mia er lig med kr 20.000 pr person, eller stort set lig med

det beløb mine børn tjener årligt på omdeling af ugeaviser og reklamer, og jeg kan hilse og sige

at det synes de er alt for lidt, sååå de er nok ikke nemme at dupere med det udsagn,

Eller ska det forståes derhen at der er 50.000 MLM´er i DK der omsætter for en mia hver,

for så er jeg da i det mindste duperet

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:39
Hov hov Hans - ikke male ting lyserødt... det er 20.000 i omsætning.. ikke fortjeneste.

Så vi snakker realistisk set omkring 7.000,- pr. person i provision... og så er der så omkostningerne... skat...

Og snittet var endnu værre på verdensplan... min lommeregner siger under 13.000 i snit... igen i omsætning. Og konceptet har eksisteret i 40 år... i sandhed en guldrandet mulighed med stort vækstpotentiale...
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 13:12

Magnus - - LYSESLUKKER

I MLM er man vant til at udsagnene sluges råt, så må det da være utrolig træls at

der sidder nogle glatnakker og fladpander og er kritiske.

Sad lige og filosoferede over ligheden mellem mange MLM koncepter og Olsen Banden,

1)  En åndelig leder som alle stoler blindt på

2)  Det har altid noget med millioner at gøre

3)  Det ender altid med at millionerne forsvinder, eller nogen andre scorer gevinsten

4)  en meget optimistisk indfaldsvinkel til tingene - grænsende til naivitet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
nse taler om korrigerede tal...:-)) Og jeres regnemaskiner snakker til jer og giver lige det resultat I gerne vil have. Kunne det tænkes, bare som en mulighed, at ikke alle, der er signet op i en MLM virksomhed, ønsker at have en fuldtidsindkomst? Eller var under etablering, så omsætningen ikke var så stor endnu?

Prøv at tage den totale lønsum for hele verden og del den med det totale antal ansatte. Min påstand er, at det slet ikke kan betale sig at vvære ansat...:-) Nå men det er der jo heldigvis nogle der stadig er...

Det må da undre jer, at MLM, nå når det er så utrolig en dårlig forretningsmodel, har så stor en vækstkurve som den har. Ups... Der glemte jeg helt at jeres regnemaskiner siger noget andet. Heldigvis ved MLM virksomhederne ikke hvordan I regner...:-))

Ha Ha Ha...

Though This Be Madness Yet There Is Methode In It...:-)

Og hvis du læser med på denne tråd Martin: Hvor sidder "Slet min profil" henne? Gider du give mig et vink eller bare slette den...

Side 20 ud af 25 (249 indlæg)