|
Hej Brian,
Jeg må indrømme, at jeg ikke engang gider besøge ''Nikken'' for at se om det er rigtigt. Hvis det er det, må jeg selvfølgelig indrømme at min viden omkring mlm er mangelfuld hvad dit selskab angår. Men som jeg selv skrev tidligere; Det er jer MLM-folk der har fortalt os det meste af det vi ved, så et eller andet sted har I jo fejlet.
Hvor ofte hører man ikke argumentet fra en MLM''er om at "tjene penge uden at lave noget"? Eller "Bare yde en indsats nu og så læne sig tilbage og se pengene rulle ind". Det er altid dem man får stukket i hovedet, aldrig den med at man altid fremover er tvunget til at yde en indsats for fremover at kunne tjene penge.
Det er dog ikke det der er så afgørende, det vi almindelige mennesker hader ved MLM er:
1) Du kan kun sælge varer til venner og bekendte.
1) Du kan kun sælge varer til venner og bekendte.
2) Du kan kun tjene penge ved at få venner og bekendte med som selvstændige MLM''er.
3) Varerne er dyrer og/eller dårligere end tilsvarende produkter der kan købes i almindelig handel.
Jeg er opmærksom på at der er MLM-firmaer der tillader salg over nettet, det rokker lidt ved 1''eren men ikke de to andre. Jeg er rimelig sikker på at f.eks. Palles billedservice kan fåes billigere over nettet og til minimum samme kvalitet - så ville jeg aldrig anbefale den til nogen jeg kender.
Til Palle: Ret din e-mailadresse til blank eller no@no.noexist - eller afkryds at du ikke fremover vil modtage mails. At slette din profil medfører ikke at dine åndsvage indlæg bliver slettet, så resultatet er det samme.... fatter ikke at du fortsat finder på tal uden kilde, og mener at vi alligevel skal godkende dem som fakta.