Hej Stefan Jeg sad tilfældigt ved computeren og læste dit indlæg. Hvad har McDonalds med MLM at gøre? Og hvem er i toppen af pyramiden? Og hvad lugter det af? Jeg sover fantastisk hver dag - og hver en krone jeg tjener på min forretning tager jeg imod med glæde - af den simple årsag at jeg ved at en eller anden person et eller andet sted har købt produkter som giver dem et bedre helbred/en bedre hverdag. Skulle jeg ligge søvnløs over det? Men din holdning er okay - MLM er ikke noget for dig, McDonalds er ikke noget for alle mennesker. Vi er alle forskellige. Det betyder bare ikke at MLM er det du skriver. De bedste hilsner fra en MLM forretningsindehaver. |
God damn der er mange MLM firmaer i verden ;-)
Mht. mcd forsøger jeg faktisk at synliggøre at mlm i sin teoretiske forstand er "normal praksis" i hele verden. MEN - jeg bryder mig ikke om metoden, når der er "private" mennesker involveret, for princippet i mlm vil altid lade en stor del af netværket være tabere... og jeg er da iøvrigt ret sikker på at der er flere virksomheder, der benytter sig mlm, som er redelige, ærlige og honorerer indsatsen. Jeg stiller spm. hos dem som benytter mlm og "fanger" folk, som er uvidende om konsekvensen. For det at vælge at gå ind i et mlm-program viser jo tydeligt at man ikke har det der skal til (efter min mening). Og grundlæggende |
Stefan Avivson
Hej Stefan Vi ser tydeligvis verden helt forskelligt - hvilket jo både er fint og naturligt. Jeg har været forbi dine hjemmesider og kan se at du arbejder med salgsorganisationer og salgstræning. Har du nogensinde spurgt dine kursister om de synes at de får den rigtige løn? Om deres løn svarer til det de er værd? Hvis de overhovedet nogensinde har tænkt den tanke - hvad mon egentlig "jeg" er værd? For det er - efter min mening - her den helt store forskel ligger. I MLM vil du kunne tjene det du er værd - uden at nogen som helst kan begrænse din fortjeneste. Alt hvad du skal gøre er, at skabe en effektiv organisation som sælger. Så find et produkt som har en berettigelse på markedet og et produkt som du kan sælge (der skal være et produkt!) og byg din egen fremtid. Men det er en stor udfordring at tænke tanken - hvad mon jeg er værd? Findes der en anden måde at tjene penge på end den jeg bruger lige nu? Hvor meget mon jeg kunne få til at ske? Martin Luther King sagde en gang noget i retning af "du behøves ikke at kunne se hele trappen, bare ta´ det første skridt i tillid". Der er en anden verden med masser af muligheder end den som vi er skolet til at benytte. Man skal bare turde.... |
Du skriver Men det er en stor udfordring at tænke tanken - hvad mon jeg er værd? Findes der en anden måde at tjene penge på end den jeg bruger lige nu? Hvor meget mon jeg kunne få til at ske? Her er jeg HELT enig!!! - bare ærgerligt, at det er opbygget omkring et koncept og en idé - som beviseligt (se mine besvarelser fra før) ikke vil være til gavn for personer der kommer ind i mlm på niveau 4. Min grundholdning er, at vil man noget med sit eget liv - være noget for sig selv - være SELVSTÆNDIG, må man som udgangspunkt stå på toppen af kransekagen - og ikke i bunden! Martin Luther King sagde en gang noget i retning af "du behøves ikke at kunne se hele trappen, bare ta´ det første skridt i tillid". Der er en anden verden med masser af muligheder end den som vi er skolet til at benytte. Man skal bare turde.... Man skal bare vælge den rigtige trappe eller bygge sin egen! Men alt dette i mente, at jeg ikke kender DIT koncept - det er blot min generelle holdning til konceptet! |
Stefan Avivson
1) Siger intet 2) Lyver og undviger direkte spørgsmål 3) Overdrager hvad de har opnået (det må være svært at forklarer, når man finder ud af at man selv er taget i røvet og samtidig skal forklarer overfor ens venner at de ikke er alene om at være blevet snydt... "nej, jeg anbefalede dig godt nok et produkt med løfter om masser af penge, selvom jeg aldrig selv har modtaget så meget som en krone fra dem"). Tommy Meget du ikke forstår med network marketing men ja der ser vi ju alle sammen*SS'' Det er hvad du tror om network marketing med de tre punkter er fejl. Det er noget med pyramide spil og ikke det vi arbejder med. Kan kun tale for os selve 1 Vi fortæller det hele 2 vi har den bedste produkt, priser og service ku man læse i Berlindske for ikke så mange uger siden*SS* så nej 3 Nej som alle ved så taer min ikke om løner, man fortæl hvad man kan tjene og hvordan man kommer dertil vejen til success men ja. Nu håber jeg du kan renge Tommy jeg ved ikke men om jeg har 100 rep i mit team og de arbejder 1 timme om dagen så har jeg 100 timmer i min forretning om dagen*SS'' ja om du er alene så kan du max nå op på 24 er vi enige?? Og ja hvor mange arbejden ka du tjene mere end han som er over dig??? Hvor mange arbejden kan du få løn 24 tim i døgnet?? mens du sover også.. nu har jeg selv lidt i Australien, usa Canada og jeg får løn derfra mens jeg sover*... Tommy vågne op |
Hej igen! Det er da rart at være enig om nogle ting. Faktisk tror jeg at de folk som kigger forbi amino er enige om mange ting - bl.a. lysten til at tjene penge. At vi så ser forskellige veje til at gøre det er bare naturligt. Jeg er - ikke overraskende - pro-MLM. Derfor ønsker jeg også at kommentere eventuelle misforståelser og fejlfortolkninger (som jeg oplever dem). Og en af dem er den med, at det ikke er godt at komme ind på 4. niveau i en MLM-organisation. Her er hvordan jeg ser på det 1. er der et marked for de produkter jeg skal sælge? 2. hvor må jeg sælge dem? 3. hvor stort er mit marked (befolkningsmæssigt)? 4. er markedet allerede mættet? Uanset tidspunkt så vil det være en ny start, og vi er ikke i nærheden af noget mæthedspunkt (for det som jeg sælger). Så nye folk starter ikke som nummer fire i min organisation, men som nummer et i deres egen. Og dermed i toppen. Alt for mange fokuserer på de få som er aktive i MLM, i stedet for at kigge på det kæmpe potentiale som ligger uberørt hen. Eksempelvis - prøv at forhøre dig lidt rundt omkring hvor mange som kender Nikken''s Wellness Home? Vi har end ikke lavet en lille ridse i overfladen. Ikke engang i hele Europa har vi opnået det. Så potentialet er til stede - spørgsmålet er om man fokuserer på at være nummer fire eller på hvor mange Wellness Home''s man kan sælge. Så jeg er sikker på at jeg har fundet en rigtig god trappe! Og jeg har overvundet min skepsis omkring konceptet (ved benhårdt studie). Lad vær med at kigge på hvad der er ovenover - kig på hvilke muligheder du har. Din succes kan overstråle alle over dig, og du kan tjene mange gange mere end dem alle sammen - hvis du sætter dig ind i konceptet og udnytter muligheden. |
Hej John, har du studeret MLM firmaer.
Så syntes jeg helt klart du skulle studere dette firma lidt. www.geldocs.com << Produkt information www.endeligfri.nu/agel << Bonus plan Lad mig høre hvad du syntes. mvh mortenjj
|
Hej mortenjj! ja - du kan se mere om dette her: www.JOMACompany.dk Hilsen john
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
1% ? lol. Nu er i jo langt fra realistiske. Når i fyrer 1% af lyder det nærmest som en kommentar der bare er slynget ud for at rakke ned på MLM, som jeg læser det :D Det er jo så langt fra realiteten..... Der er ufatteligt mange der lever af MLM, knap så mange der er rige. Men stadig mange der er rige hvis vi snakker hele verden altså. Ved ikke med danmark. Men er sikkert på den stadig er over 1% ;) Ved at i ASIEN er der utroligt mange der lever af MLM Ja læste lige lidt tilbage i tråden :D |
Hvor er det skønt med debatører, der virkelig forstår at dokumentere deres påstande. mvh Hans |