|
Allan I > |
Majbritt Jacobsen:Som før skrevet, hvis det er hendes restaurant, ja så vil jeg finde det upassende
Ja, det havde jeg hørt. Sandheden er nu også at jeg hverken ejer noget med påskriften Loreal eller Maybelline - men jeg vurderer det er den klasse LR-produkterne konkurrerer med. De piger, der går efter mærkevarer, går næppe efter et produkt som LR - for de går efter prestige.
Jeg påstår ikke det er markedsføringsmetoden, der er problemet - og blev jeg præsenteret for et virkelig godt MLM-produkt, så har jeg den erfaring også - jeg gider bare ikke at have det påduttet af venner og bekendte.
Jeg syntes det er en lidt sjov snak, for:
Hvis man kender en håndværker, vil man så automatisk forvente at han koster det samme som andre? Vil man hellere støtte folk man ikke kender så ens ven/familie ikke tjener på en? Da jeg arbejdede med biler, hentede jeg en A4 cabriolet sammen med en ven, al arbejdet blev givet gratis.
Tager man til start op møde på Københavns erhvervs center, så siger de til alle...man skal sørge for at fortælle ens netværk hvad man har startet, hvis det f.eks er en webshop. Ja no offense så ville jeg fandme have det skidt hvis en ven solgte f.eks. Mobiltilbehør og jeg så handlede hos en konkurrent fordi vennen ikke skal tjene på mig.
Ja mange piger køber mærker efter prestige og hvad de har set i reklamerne, de færreste ved hvad det er for usunde produkter de ofte køber.
Et godt MLM produkt, tja det er jo svært at svare på når "godt" er relativt. Og igen så forsøger jeg ikke at få kunder på amino...kender flere gode nødhjælps og humanitære projekter i MLM...men det er nok ikke den slags produkter du tænker på ;)
Bliv gratis medlem