Der findes næsten ingen formular på at gøre tingene på som man ikke kan finde noget konstruktivt i, men overfor de skeptikere der er omkring MLM så er der mange af dem der benytter sig af diverse synes godt om knapper som udnytter den som nu synes godt om, men det er der ikke mange der tænker på, når det så er sagt så handler tingene i bund og grund om det samme nemlig omsætning/ profit, og det sus det giver når man gør en handel, om man så er på MLM holdet eller os andre er ligegyldigt bare man får den følelse af man lever. Og en ting man ikke kan tage fra MLM er at der er flere produkter som har klaret sig i mange år på markedet, og det synes jeg er et faktum for at der er ting i konceptet man kan bruge til noget fordi det har sin berettigelse. Ja der har været fup firmaer i MLM, men der har sikkert været 100 gange så mange fup firmaer blandt os andre. JEg håber bare folk snart bliver seriøse herinde og begraver stridsøksen, så vi kan komme videre. |
Ronni Plindstrup:Prøv engang at fjerne produkterne - hvad står tilbage?
Ronni -> Prøv at fjerne produkterne fra et hvilket som helst firma. Hvad står så tilbage?
Ja, nemlig - et pengeflow, hvor dem i toppen får mest.
Det er en fuldstændig absurd problemstilling at diske op med.
Ronni Plindstrup:
Det er OK at være mavesur, men derfor behøver man jo ikke at være fordømmende og generaliserende oveni.
I alle lovlige MLM-firmaer er INGEN BONUS - hvis der ikke bliver solgt varer. Prøv at tage kompensationsplanen som du selv linkede til tidligere - der står det sort på hvidt! ;-)
Så jeg forstår ikke, hvorfor du forsøger at argumentere for det modsatte?