Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dobbeltmoralen lever også blandt iværksættere!. (MLM)

Side 6 ud af 25 (249 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Henning - jeg har så stor respekt for din 180 graders ko-vending. Yes

Ikke fordi, at den er faldet ud til MLM's fordel, men fordi du har gjort det, som vi er mange herinde, der har opfordret til gennem så lang tid nu: få nu præsenteret konceptet ordentligt på tomandshånd, og så tag stilling til det derefter!

Der findes næsten ingen formular på at gøre tingene på som man ikke kan finde noget konstruktivt i, men overfor de skeptikere der er omkring MLM så er der mange af dem der benytter sig af diverse synes godt om knapper som udnytter den som nu synes godt om, men det er der ikke mange der tænker på, når det så er sagt så handler tingene i bund og grund om det samme nemlig omsætning/ profit, og det sus det giver når man gør  en handel, om man så er på MLM holdet eller os andre er ligegyldigt bare man får den følelse af man lever.

Og en ting man ikke kan tage fra MLM er at der er flere produkter som har klaret sig i mange år på markedet, og det synes jeg er et faktum for at der er ting i konceptet man kan bruge til noget fordi det har sin berettigelse.

Ja der har været fup firmaer i MLM, men der har sikkert været 100 gange så mange fup firmaer blandt os andre. JEg håber bare folk snart bliver seriøse herinde og begraver stridsøksen, så vi kan komme videre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Plindstrup:
Prøv engang at fjerne produkterne - hvad står tilbage?

Ronni -> Prøv at fjerne produkterne fra et hvilket som helst firma. Hvad står så tilbage?

Ja, nemlig - et pengeflow, hvor dem i toppen får mest.

Det er en fuldstændig absurd problemstilling at diske op med.

Ronni Plindstrup:

Så snart der er flere penge at hente i bonus fra sit netværk, end der er i decideret salg - så er vi ude i noget rigtig snavs! Det er de færreste af dem, der lever af MLM, som tjener størst penge på det direkte salg.

Ja, jeg er mavesur! :-) Sorry!

Det er OK at være mavesur, men derfor behøver man jo ikke at være fordømmende og generaliserende oveni.

I alle lovlige MLM-firmaer er INGEN BONUS - hvis der ikke bliver solgt varer. Prøv at tage kompensationsplanen som du selv linkede til tidligere - der står det sort på hvidt! ;-)

Så jeg forstår ikke, hvorfor du forsøger at argumentere for det modsatte?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:34

Henning Yes

Måske følger resten med når 10øren ruller forbi.... 

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ronni Plindstrup:
Så snart der er flere penge at hente i bonus fra sit netværk, end der er i decideret salg - så er vi ude i noget rigtig snavs! Det er de færreste af dem, der lever af MLM, som tjener størst penge på det direkte salg.

Hvor stort er avancen på sådan en vandovn som dun sælger og når vi nu er ved det: Hvor stort forskel er der fra produktionsprisen til salgsprisen?

Lad være med at gøre dig umage, jeg forventer egentlig ikke et svar.

hilsen

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:00

Keld_J:

Henning Yes

Måske følger resten med når 10øren ruller forbi.... 

Sådan ved jeg ikke om du ka stille det op, Men jeg forstår ikke alt det krudt der bliver brugt på at tale op og ned om begreberne.

Du ved når man peger fingre af andre så opdager de nok ikke at man selv laver lort. Jeg ville nok aldrig selv blive MLM'er fordi jeg synes der er nogle aspekter der mangler, det er for meget færdig løsninger, men det er jo op til den enkelte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:20

Tak for minus karma - hvem du så end er?

Det er sjovt at faktuelle oplysninger, der viser det modsatte af folks fordomme har det med at udløse tøse-fornærmede stjerner. Skype-Giggle

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

Allan I:

Tak for minus karma - hvem du så end er?

Det er sjovt at faktuelle oplysninger, der viser det modsatte af folks fordomme har det med at udløse tøse-fornærmede stjerner. Skype-Giggle

jeg ved ikke hvem som gav minus men nu har jeg givet plus igen på det som fik minus karma.

Tag dig ikke af minus karma jeg lært lidt , ved minus vis sker bliver jeg ekstra motiveret især uden svar og derfor er jeg for evig tid nærmeste motiveret for det er færre og der siger hvorfor og jeg har stoppet tænke på det men siger det betyder ikke om indlægget er godt fordi du fik plus stjerner mere er det tilfældigheder fordi tit en ven ser indlægget og vis en mindre ven ser indlægget bliver det tit minus .

Findes gange nogle får mange plus og minus men oveni nogle er det bygget på misforståelser og det kan både være en som 171 plus point eller omvendt , verden er ikke sådan lige til har jeg bemærket , jeg tænker kun hvad indlægget videre formidler hvad jeg synes og vis får en kommentar og forstår er det bedre end minus og nogle også end en plus for så ved man hvorfor plus .

Det hele går ud på at videre formidle sin viden og det gør man ikke ved at give minus og plus stjerner, for hvorfor gav det kan ingen vide vis du ikke kommenterer hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er dejligt at se, at der alligevel godt kunne komme noget positiv respons på tråden.

Jeg kan ikke give stjerner, da jeg endnu ikke har optjent 250 karma-points - men der er da flere der fortjener 5 stjerner Smile

John Sommer
Henning
Allan L
Martin Slot
Michael Dullweber
Keld_J 

StarStarStarStarStar

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:03

Ronni Plindstrup:

Jeg er sådan set ligeglad med sammenligningerne med andre virksomheder der drives på normal basis!

MLM er og bliver, pyramidespil, som skjules med ægte produkter!

Prøv engang at fjerne produkterne - hvad står tilbage?

Ja, jeg er mavesur! :-) Sorry!

MLM er useriøst. Ja, det er en form for markedsføringsteknik. Det er vi enige i. Men det er SPAM jo også!

Jeg har været meget enige i dine indlæg indtil nu, men her rammer du altså ved siden af... Endda i stor stil desværre!
Man kan dele MLM op i 2 kategorier. Dem som sælger produkter, som kunderne benytter, fordi de er gode og gavner, og så dem hvor man tager et naturprodukt og tilsætter en milliard vitaminer og mineraler, og derefter sælger det til latterlige overpriser.
Sidste nævnte er ofte dem, som skaber de negative overskrifter, da man kan sætte et stort ? ved hele konceptet. Men det er vist de færreste, som vil påstå at LR, Tupperwear, Herbale Life mm er pyramidespil... Det er mere de drømme, som f.eks LR sælger til kunderne, som ik altid står mål med virkeligheden.
Det sjoveste ved MLM selskaber er, at dem med det bedste ry, også er dem, hvor der er flest kvinder involveret. Tupperwear er det bedste eksempel... Det er sjældent man støder på noget negativt i aviserne eller på nettet om dem, selvom alle mænd mener det er plastik bøtter til overpris. Men firmaet har et godt ry, hvilket nok især skyldes, at hovedparten af deltagerne er kvinder, som mere fokusere på produkterne og deres evner, fremfor at være aggressive og uærlige sælgere, som vil have folk til at signe up for enhver pris...
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:28

Det der irriterer mig mest ved MLM! Er den heftige propaganda de forskellige MLM'ere kører for at argumentere sig til at MLM ikke skulle være noget suspekt noget.

Det ender oftestes med at blive tom/nytteløs snak på et retorisk plan.

Et rigtigt godt salgskneb, er show-don't-tell, og det er super ærgeligt at alle MLM'erne bruger deres tid på at fortælle om MLM'ens lyksageligeheder, i stedet for at vise dem!

Hvorfor snakker vi ikke om de fantatiske produkter MLM har bragt til forbrugerne og hvor glade de er for dem? Hvorfor snakker vi ikke om et weekend seminar der har været fantastisk etc. ?

Side 6 ud af 25 (249 indlæg)