Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dobbeltmoralen lever også blandt iværksættere!. (MLM)

Side 2 ud af 25 (249 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Det er fordi der er mange der ikke gider se MLM-tråde og har fravalgt den kategori. Derfor er det træls når MLM´ere ikke kan finde ud af at lægge deres skriverier det rigtige sted.

Jeg er ked at at jeg havde lagt mit indlæg forkert, men havde ikke set at der var MLM kategori, førend jeg blev gjort opmærksom på det.

Thomas Frost:
Når du købet LR-produkter er det så fra LRs danske lager, siden du kan købe direkte fra dem?

Ja det er fra det danske lager.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:31

Allan & Lisbeth:

Thomas Frost:
Det er fordi der er mange der ikke gider se MLM-tråde og har fravalgt den kategori. Derfor er det træls når MLM´ere ikke kan finde ud af at lægge deres skriverier det rigtige sted.

Jeg er ked at at jeg havde lagt mit indlæg forkert, men havde ikke set at der var MLM kategori, førend jeg blev gjort opmærksom på det.

Du skal ikke være ked af det, jeg forklarer blot at der ikke er et TRÅD politi, men ganske almindelig moderering som på alle andre fora.

Allan & Lisbeth:

Thomas Frost:
Når du købet LR-produkter er det så fra LRs danske lager, siden du kan købe direkte fra dem?

Ja det er fra det danske lager.

Og når du køber der så er det ingen over dig der får del i dine køb eller hvad? Jeg forstår ikke rigtigt den der med at du siger at der kun er et led fordi du kan bestille direkte. Men dem der har refereret dig skal vel have procenter og hvad med dem længere oppe?

Hvis ledene får procenter kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange led op der maksimalt kan få procenter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33

Ronni Plindstrup:
Hvis jeg er sælger. Og jeg finder en der også vil sælge - er den person så ikke under mig? Og vil jeg ikke tjene penge på vedkommendes omsætning?

Og den sælger der så oprindeligt lokkede mig til at være sælger, tjener han ikke også på min sælgers omsætning?

Jeg gentager lige det, jeg har skrevet i det første indlæg:

Så kommer bonussystemet, hvor man får bonus for at finde andre, som gerne vil tjene lidt ekstra. Mange tror, at det kun er dem i toppen af "pyramiden" som bliver belønnet, men sandheden er, at hvis dem i toppen ikke sælger noget hver måned, så er der ingen bonus! Altså man bliver afregnet efter om man sælger noget hver måned, og derud over bliver man belønnet hvis man laver, og opret holder et netværk, det er vel meget fair?

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:40
Allan & Lisbeth:

Jeg gentager lige det, jeg har skrevet i det første indlæg:

Så kommer bonussystemet, hvor man får bonus for at finde andre, som gerne vil tjene lidt ekstra. Mange tror, at det kun er dem i toppen af "pyramiden" som bliver belønnet, men sandheden er, at hvis dem i toppen ikke sælger noget hver måned, så er der ingen bonus! Altså man bliver afregnet efter om man sælger noget hver måned, og derud over bliver man belønnet hvis man laver, og opret holder et netværk, det er vel meget fair?

Hvordan kan du så påstå at der ikke er flere led der bare gør produktet dyrere?

Du modsiger dig selv.

Du siger på den ene hånd, at man får bonus fra sit netværk.
Og på den ande på den anden hånd, at der ingen "led" er, som er med til at gøre produkter dyrere.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44

Thomas Frost:
Og når du køber der så er det ingen over dig der får del i dine køb eller hvad? Jeg forstår ikke rigtigt den der med at du siger at der kun er et led fordi du kan bestille direkte. Men dem der har refereret dig skal vel have procenter og hvad med dem længere oppe?

Alle led der sælger, får bonus fra firmaet. Der er aldrig noget der går ud over produktprisen. Det er firmaet der giver bonus, til dem der yder noget. Dem der ikke yder noget, får ingen bonus.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Allan & Lisbeth:

Alle led der sælger, får bonus fra firmaet. Der er aldrig noget der går ud over produktprisen. Det er firmaet der giver bonus, til dem der yder noget. Dem der ikke yder noget, får ingen bonus.

Og den bonus, den tryller firmaet frem, ud af den blå luft?

Come on!

Selvfølgelig går bonussystemet udover produktprisen.

Tror ikke vi kommer længere nu :-)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:56

Allan & Lisbeth:

Thomas Frost:

Okay så man får ikke bonus fra de salg som genereres af folk man har fået ind i firmaet eller hvad?

Skal det forstås sådan at hvis jeg får 100 ind under mig og jeg ikke selv laver nogle salg en måned, så får jeg ikke noget bonus overhovedet fra alle dem under mig som har lavet en masse salg?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Ronni Plindstrup:
Hvordan kan du så påstå at der ikke er flere led der bare gør produktet dyrere?

Fordi den bonus man får, får man fra firmaet...!

Ronni Plindstrup:

Du siger på den ene hånd, at man får bonus fra sit netværk.

Ja man får bonus ud fra det ens netværk sælger, men selve bonussen udbetales direkte fra firmaet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01

Ronni Plindstrup:
Selvfølgelig går bonussystemet udover produktprisen.

Nej

Ronni Plindstrup:
Tror ikke vi kommer længere nu :-)

Nej det gør vi ikke Smile

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Allan & Lisbeth:
Ja man får bonus ud fra det ens netværk sælger, men selve bonussen udbetales direkte fra firmaet.

Enten er du tungnem eller også nægter du bare at fatte pointen. 

Hvor får firmaet pengene fra til udbetaling af bonus? SELVFØLGELIG kommer pengene fra salg af produkterne - og hvis der skal være penge til at udbetale bonus er prisen produkterne SELVFØLGELIG tilsvarende højere. 

Det er ikke noget du kan argumentere imod, og det er ikke noget der kan diskuteres. Pengene kan ikke komme ud af ingenting og i sidste ende er der kun en til at betale - forbrugeren!

Side 2 ud af 25 (249 indlæg)