Lokomotivværkstedet (København SV)
Torsdag, 10. oktober 2013 08:30 - 18:00
E-handelskonferencen afholdes for 9. gang, og er den største begivenhed for e-handlere og multichannel-retailere i Danmark.
Deltag og bliv fagligt opdateret på de vigtigste trends i branchen, og få mulighed for at ”netværke” med andre og udveksle erfaringer.
Konferencen bliver større og større, og i år skal endnu flere fra e-handelsbranchen mødes og udveksle erfaringer. Vi forventer op mod 1000 deltagere og over 50 udstillere til en fantastisk dag i Lokomotivværkstedets unikke omgivelser.
Læs mere om dagens talere, priser m.m. her: http://www.fdih.dk/events/konferencer/2013/okt/e-handelskonferencen-og-messe-2013/
|
IT-Universitetet - Scroll Bar (København S)
Onsdag, 18. september 2013 13:00 - 16:00
Cross-channel er et af de helt store buzzord inden for e-handel. Flere og flere virksomheder får øjnene op for de muligheder og synergier, der ligger i cross-channel e-handel og hvordan man – hvis man formår at gøre det rigtigt – kan aflæse indsatsen direkte på bundlinjen.
På seminaret får du mulighed for at lære af Matas, som vandt E-handelsprisen 2013 for deres imponerende indsats med cross-channel e-handel. Få chancen for at suge til dig af gode tips og tricks.
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer.
Se mere her: http://www.fdih.dk/events/seminarer/2013/sep/cross-channel-e-handel-laer-af-dette-aars-e-handelsvinder-matas/
|
IT-Universitetet (København S)
Torsdag, 12. september 2013 08:30 - 12:00
Hvordan gør man sig fortjent til at ligge på brugernes mobile enheder? Og kan man samtidig tjene penge på det? FDIH og Vertica inviterer til seminar og sætter fokus på mobil e-handel. Deltag og få styr på mobile trends og tendenser og gode råd til udviklingen af den effektive mobilstrategi.
08.30 - Registrering og morgenmad
09.00 - Velkommen ved FDIH
09.10 - Top 10 usability-problemer på mobil e-handel
Ved Jens Hofman Hansen, digital forretningsudvikler, Vertica E-handel foregår både på smartphones og tablets, men der er en række faldgruber, som effektivt kan forhindre brugerne i at gennemføre handlen. Usability-eksperten Jens Hofman Hansen har samlet et koncentrat i form af de 10 største usability-problemer på mobile e-handelssites. Du får samtidig gode råd til, hvordan du kan identificere problemerne på dit eget e-handelssite og et par tips til, hvordan du giver den ekstra gode oplevelse til kunderne.
10.00 - Apps, hybrider eller responsivt webdesign
Ved Jeppe Hansen, adm. direktør, Vertica Hvordan imødekommer I bedst muligt den mobile bruger? Skal I gå den snævre app-vej eller tænke i hybride apps eller responsivt webdesign? Og hvordan styrker I samspillet med de øvrige digitale platforme? Jeppe giver dig her et overblik over de mange mobile trends samt deres fordele og ulemper, så I bliver rustet til at træffe det rigtige valg for jeres forretning.
10.45 - Pause
11.00 - Føtex: Kom i dialog med kunderne med mobile apps
Ved Lars Christensen, partner, Vertica Kundeloyalitet handler om at skabe services, som er værdifulde for kunderne. Med udgangspunk i føtex' strategiske tilgang til digital marketing viser Lars, hvordan I via mobile enheder skaber en kommunikationsplatform, der styrker jeres position overfor kunderne. Hør om føtex' erfaringer med skabelsen af en app-baseret loyalitetsplatform og få gode råd til at udnytte apps forretningsmæssigt.
11.45 - Spørgsmål og afrunding
12.00 - Tak for i dag
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer, og afholdes også i Århus den 10. september.
Se mere her: http://www.fdih.dk/events/seminarer/2013/sep/mobil-e-handel/
|
Århus Teater (Århus C)
Tirsdag, 10. september 2013 08:30 - 12:00
Hvordan gør man sig fortjent til at ligge på brugernes mobile enheder? Og kan man samtidig tjene penge på det? FDIH og Vertica inviterer til seminar og sætter fokus på mobil e-handel. Deltag og få styr på mobile trends og tendenser og gode råd til udviklingen af den effektive mobilstrategi.
08.30 - Registrering og morgenmad
09.00 - Velkommen ved FDIH
09.10 - Top 10 usability-problemer på mobil e-handel
Ved Jens Hofman Hansen, digital forretningsudvikler, Vertica E-handel foregår både på smartphones og tablets, men der er en række faldgruber, som effektivt kan forhindre brugerne i at gennemføre handlen. Usability-eksperten Jens Hofman Hansen har samlet et koncentrat i form af de 10 største usability-problemer på mobile e-handelssites. Du får samtidig gode råd til, hvordan du kan identificere problemerne på dit eget e-handelssite og et par tips til, hvordan du giver den ekstra gode oplevelse til kunderne.
10.00 - Apps, hybrider eller responsivt webdesign
Ved Jeppe Hansen, adm. direktør, Vertica Hvordan imødekommer I bedst muligt den mobile bruger? Skal I gå den snævre app-vej eller tænke i hybride apps eller responsivt webdesign? Og hvordan styrker I samspillet med de øvrige digitale platforme? Jeppe giver dig her et overblik over de mange mobile trends samt deres fordele og ulemper, så I bliver rustet til at træffe det rigtige valg for jeres forretning.
10.45 - Pause
11.00 - Føtex: Kom i dialog med kunderne med mobile apps
Ved Lars Christensen, partner, Vertica Kundeloyalitet handler om at skabe services, som er værdifulde for kunderne. Med udgangspunk i føtex' strategiske tilgang til digital marketing viser Lars, hvordan I via mobile enheder skaber en kommunikationsplatform, der styrker jeres position overfor kunderne. Hør om føtex' erfaringer med skabelsen af en app-baseret loyalitetsplatform og få gode råd til at udnytte apps forretningsmæssigt.
11.45 - Spørgsmål og afrunding
12.00 - Tak for i dag
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer, og afholdes også i København den 12. september.
|
IT-Universitetet - Scroll Bar (København S)
Torsdag, 05. september 2013 12:30 - 16:00
Seminaret vil belyse hvordan loyalitet udvikler sig og tilpasser sig den digitale tidsalder hvor udnyttelse af kundedata og real-time interaktion bliver afgørende for succes. Du vil blive præsenteret for cases fra virksomheder der med succes har skabt mere loyale kunder.
12.30 - Registrering
13.00 - Velkommen ved FDIH
13.10 - Loyalty 2.0 and customer experience
Morten Damlund, Sales Executive Nordic Team, Neolane
14.10 - Pause
14.25 - Case - Kaplan.se
Johan Nordenström, Kaplan
15.10 - Combining Loyalty with Marketing Automation
Julien Perrot, International Presales Consultant, Neolane .
15.40 - Spørgsmål og afrunding .
16.00 - Tak for i dag
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer, og afholdes også i Århus den 4 september 2013.
Se mere her: http://www.fdih.dk/events/seminarer/2013/sep/saadan-skaber-du-en-bedre-kundeoplevelse-(kbh)/
|
Århus Teater (Århus C)
Onsdag, 04. september 2013 12:30 - 16:00
Seminaret vil belyse hvordan loyalitet udvikler sig og tilpasser sig den digitale tidsalder hvor udnyttelse af kundedata og real-time interaktion bliver afgørende for succes. Du vil blive præsenteret for cases fra virksomheder der med succes har skabt mere loyale kunder.
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer.
Seminaret afholdes også i København den 5. september 2013.
Se mere her: http://www.fdih.dk/events/seminarer/2013/sep/saadan-skaber-du-en-bedre-kundeoplevelse/
|
Axelborg (København)
Torsdag, 24. maj 2012 16:00 - 22:00
E-handelsprisen uddeles hver år til de bedste e-handlere i Danmark.
Vær med til at fejre årets succeser og få værdifuld inspiration til din forretning!
Prisfesten bliver afholdt ved en stor fest i smukke omgivelser den 24. maj 2012, hvor de bedste virksomheder inden for e-handel præmieres.
|
TBA (København K)
Onsdag, 18. april 2012 09:00 - 16:00
Digital Marketing Workshop with Mike Moran - on search, social, goals, conversions and metrics
•How can you improve your digital marketing? •How do you set up goals for your web activities and how do you measure them? •How do you get the best results with search? •How do you do social media campaigns? •And how do you combine social and search in your digital marketing?
Get the answers, valuable inspiration and efficient tools from one of the top online marketing experts in the world, Mike Moran.
Mike was responsible for ibm.com for several years and is now chief strategist for award winning, leading Social Media Consultancy Converseon, headquartered in New York with several international offices including one in Copenhagen.
Mike has written two bestselling books on online marketing; Search Engine Marketing, Inc (with Bill Hunt) and Do It Wrong Quickly and is a frequent speaker at conferences and seminars around the world.
|
Århus Teater (Århus C)
Tirsdag, 17. april 2012 08:30 - 12:00
Mobil, mobil og mere mobil. Med den hastige udbredelse af smartphones og det mobile net, er de færreste i dag i tvivl om, at mobilen er en salgs- og marketingkanal, som skal tages seriøst. Men, hvordan kommer man godt i gang med mobil e-handel? Skal man satse på apps eller mobilweb? Og hvordan ser markedet for mobilbetaling egentlig ud?
|
TBA (Århus C)
Tirsdag, 27. marts 2012 12:30 - 16:00
Få konkrete råd og vejledning til opstart af salg til Norge I samarbejde med Bring (Posten i Norge) og MakesYouLocal afholder FDIH workshop omkring etablering af salg i Norge.
Workshoppen lægger vægt på de konkrete udfordringer ved online salg til Norge og hvordan de løses, så du efter workshoppen vil have en klar ide om den udfordring og de muligheder du står overfor, når din webshop skal sælge i Norge.
Workshoppen holdes også i København den 29. marts
Norge er et interessant marked for danske netbutikker! Der er flere markedsmæssige grunde til at Norge er mere interessant end mange af de andre lande i Europa. Workshoppen vil tage udgangspunkt i konkrete eksempler og gennemgå forskellene på det danske og norske e-handels marked. Samtidig vil der også blive gået i dybden med de kulturelle forskelle med hjælp fra en nordmand, der har levet halvdelen af sit liv i Danmark.
|
|