Hvordan gør man sig fortjent til at ligge på brugernes mobile enheder?
Og kan man samtidig tjene penge på det?
FDIH og Vertica inviterer til seminar og sætter fokus på mobil e-handel.
Deltag og få styr på mobile trends og tendenser og gode råd til udviklingen af den effektive mobilstrategi.
08.30 - Registrering og morgenmad
09.00 - Velkommen ved FDIH
09.10 - Top 10 usability-problemer på mobil e-handel
Ved Jens Hofman Hansen, digital forretningsudvikler, Vertica
E-handel foregår både på smartphones og tablets, men der er en række faldgruber, som effektivt kan forhindre brugerne i at gennemføre handlen.
Usability-eksperten Jens Hofman Hansen har samlet et koncentrat i form af de 10 største usability-problemer på mobile e-handelssites. Du får samtidig gode råd til, hvordan du kan identificere problemerne på dit eget e-handelssite og et par tips til, hvordan du giver den ekstra gode oplevelse til kunderne.
10.00 - Apps, hybrider eller responsivt webdesign
Ved Jeppe Hansen, adm. direktør, Vertica
Hvordan imødekommer I bedst muligt den mobile bruger?
Skal I gå den snævre app-vej eller tænke i hybride apps eller responsivt webdesign? Og hvordan styrker I samspillet med de øvrige digitale platforme?
Jeppe giver dig her et overblik over de mange mobile trends samt deres fordele og ulemper, så I bliver rustet til at træffe det rigtige valg for jeres forretning.
10.45 - Pause
11.00 - Føtex: Kom i dialog med kunderne med mobile apps
Ved Lars Christensen, partner, Vertica
Kundeloyalitet handler om at skabe services, som er værdifulde for kunderne. Med udgangspunk i føtex' strategiske tilgang til digital marketing viser Lars, hvordan I via mobile enheder skaber en kommunikationsplatform, der styrker jeres position overfor kunderne. Hør om føtex' erfaringer med skabelsen af en app-baseret loyalitetsplatform og få gode råd til at udnytte apps forretningsmæssigt.
11.45 - Spørgsmål og afrunding
12.00 - Tak for i dag
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer, og afholdes også i København den 12. september.