Seminaret vil belyse hvordan loyalitet udvikler sig og tilpasser sig den digitale tidsalder hvor udnyttelse af kundedata og real-time interaktion bliver afgørende for succes.
Du vil blive præsenteret for cases fra virksomheder der med succes har skabt mere loyale kunder.
12.30 - Registrering
13.00 - Velkommen ved FDIH
13.10 - Loyalty 2.0 and customer experience
Morten Damlund, Sales Executive Nordic Team, Neolane
14.10 - Pause
14.25 - Case - Kaplan.se
Johan Nordenström, Kaplan
15.10 - Combining Loyalty with Marketing Automation
Julien Perrot, International Presales Consultant, Neolane
.
15.40 - Spørgsmål og afrunding
.
16.00 - Tak for i dag
Seminaret er gratis for FDIH-medlemmer, og afholdes også i Århus den 4 september 2013.
Se mere her: http://www.fdih.dk/events/seminarer/2013/sep/saadan-skaber-du-en-bedre-kundeoplevelse-(kbh)/