Statistik | |
---|---|
Indsendte historier: 2 | Har afgivet 6 stemmer på historier |
Antal kommentarer: 2 | Har afgivet 4 stemmer på kommentarer |
9
![]() |
Sådan blev Wizzi en nyttig tjeneste for online marketers
Alle hader at gå glip af noget, og alle elsker at blive anerkendt. Lær hvordan Jonathan Lindahl har skabt en n... www.contentmarketing.dk ![]() |
|
|
||
6
![]() |
B2B Case: Dansk rejsebureau skaber resultater med målrettet og nyttigt indhold
Nyttigt eller underholdende content bliver delt. Det giver et hurtigt boost af opmærksomhed, når det lykkedes,... www.contentmarketing.dk Indsendt d. 13. august 2014 11:27 i Marketing og Salg |
|
|
![]() |
I har ret - troværdighed er helt afgørende her. Men den vigtigste udfordring er at undgå at skabe barrierer for de mange forbrugere der skriver nyttige anmeldelser, samtidig med at det blive sværere at forsøge at snyde. Hos Trustpilot laver vi hele tiden nye tiltag for at sikre kvaliteten i anmeldelserne. Senest med forbedrede værktøjer til at opfange mistænkelige anmeldelser, som gør at vi kan gøre kort proces over for snyd. Det kan I læse mere om her: Joakim Ditlev
Skrevet den 18-12-2012 14:08
|
![]() |
Forbløffende at se så mange iværksættere og jantelovsbrydere med små sko i Joe & The Juice sagen. Efter de vandt VæxtFactor har der været decideret presse-hetch. Der er ikke en sag, der er for lille til at specielt avisen.dk og Politiken tager det op. Kom nu videre - vi har en fed iværksættersucces, som er ved at få gang i hjulene i udlandet - så lad os da skubbe lidt bag på frem for at løfte pegefingre og pille os selv i navlen. Det er så typisk dansk. Hvis jeg var Kasper Basse pakkede jeg mine sydfrugter og smækkede mit HQ op et sted, hvor folk godt kan unde en lidt succes. Omkring diskussionen om man skal arbejde gratis eller ej: Det er fuldstændig ens eget valg. Knægtene kunne jo også vælge at dele aviser ud eller vaske op, men de synes J&J er et fedt sted at arbejde og ofrer derfor gerne en uge. What's the big deal? For the record, jeg var i 5 måneders ulønnet praktik hos et reklamebureau mens jeg læste. Sådan er gamet.
Skrevet den 11-10-2011 11:17
|
4
|
Sådan fjerner du dårlige anmeldelser på nettet
"Ofte kan banale misforståelser være skyld i dårlige anmeldelser. Vi har eksempelvis prøvet at få en dårlig an... www.comon.dk Indsendt d. 24. september 2012 11:06 i E-handel & E-marketing |
|
|