Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
6
Boblerikon

B2B Case: Dansk rejsebureau skaber resultater med målrettet og nyttigt indhold

Nyttigt eller underholdende content bliver delt. Det giver et hurtigt boost af opmærksomhed, når det lykkedes, men kort efter er indholdet glemt. Vil du opnå langvarige effekter af dit content, kan du gøre som Team Benns. Danmarks største arrangør af studierejser har fået lavet en animationsvideo, som deres målgruppe – gymnasierne – nærmest plager om at linke til. Her fortæller Anders Saugstrup og Tina Halkjær Jensen om, hvordan de løste opgaven på en måde, som kan inspirere mange andre B2B virksomheder.
Læs hele historien på www.contentmarketing.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere