Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her

Profil for Joakim Ditlev

Profilbillede
Joakim Ditlev
Aminomedlem siden: 28-12-2005
Statistik
Indsendte historier: 2 Har afgivet 6 stemmer på historier
Antal kommentarer: 2 Har afgivet 4 stemmer på kommentarer
9
AJAX loader
Sådan blev Wizzi en nyttig tjeneste for online marketers
Alle hader at gå glip af noget, og alle elsker at blive anerkendt. Lær hvordan Jonathan Lindahl har skabt en n... www.contentmarketing.dk
Indsendt d. 12. februar 2015 09:52 i Marketing og Salg
 
6
AJAX loader
B2B Case: Dansk rejsebureau skaber resultater med målrettet og nyttigt indhold
Nyttigt eller underholdende content bliver delt. Det giver et hurtigt boost af opmærksomhed, når det lykkedes,... www.contentmarketing.dk
Indsendt d. 13. august 2014 11:27 i Marketing og Salg
 
Profilbillede Joakim Ditlev

I har ret - troværdighed er helt afgørende her. Men den vigtigste udfordring er at undgå at skabe barrierer for de mange forbrugere der skriver nyttige anmeldelser, samtidig med at det blive sværere at forsøge at snyde.

Hos Trustpilot laver vi hele tiden nye tiltag for at sikre kvaliteten i anmeldelserne. Senest med forbedrede værktøjer til at opfange mistænkelige anmeldelser, som gør at vi kan gøre kort proces over for snyd. Det kan I læse mere om her:
http://blog.trustpilot.com/kvalitet-i-brugeranmeldelser/

Husk også at alle brugere og virksomheder kan rapportere mistænkelige anmeldelser på Trustpilot. Så det vil jeg hermed opfordre til, da det kommer både forbrugere og virksomheder til gode.
Det er også langt mere konstruktivt end at forsøge sig med fabrikerede anmeldelser fra Fiverr, som vil blive fanget før eller siden.

Mvh

Joakim Ditlev
Trustpilot

Skrevet den 18-12-2012 14:08
 
Profilbillede Joakim Ditlev

Forbløffende at se så mange iværksættere og jantelovsbrydere med små sko i Joe & The Juice sagen. Efter de vandt VæxtFactor har der været decideret presse-hetch. Der er ikke en sag, der er for lille til at specielt avisen.dk og Politiken tager det op. Kom nu videre - vi har en fed iværksættersucces, som er ved at få gang i hjulene i udlandet - så lad os da skubbe lidt bag på frem for at løfte pegefingre og pille os selv i navlen. Det er så typisk dansk. Hvis jeg var Kasper Basse pakkede jeg mine sydfrugter og smækkede mit HQ op et sted, hvor folk godt kan unde en lidt succes.

Omkring diskussionen om man skal arbejde gratis eller ej: Det er fuldstændig ens eget valg. Knægtene kunne jo også vælge at dele aviser ud eller vaske op, men de synes J&J er et fedt sted at arbejde og ofrer derfor gerne en uge. What's the big deal?

For the record, jeg var i 5 måneders ulønnet praktik hos et reklamebureau mens jeg læste. Sådan er gamet.

Skrevet den 11-10-2011 11:17
2       0      
 
6
Sådan får du MobilePay Online på din webshop
MobilePay har over efteråret været forbeholdt nogle få større webshops for, at teste dets funktionalitet. Dans... erhvervshjemmesider.dk
Indsendt d. 28. januar 2015 16:25 i E-handel & E-marketing
 
9
Sådan blev Wizzi en nyttig tjeneste for online marketers
Alle hader at gå glip af noget, og alle elsker at blive anerkendt. Lær hvordan Jonathan Lindahl har skabt en n... www.contentmarketing.dk
Indsendt d. 12. februar 2015 09:52 i Marketing og Salg
 
5
Komplet liste over danske content marketing events i 2014
Joakim Ditlev og jeg har samlet en liste over danske kurser og events om content marketing for resten af 2014.... plus.google.com
Indsendt d. 28. august 2014 10:57 i Marketing og Salg
 
6
B2B Case: Dansk rejsebureau skaber resultater med målrettet og nyttigt indhold
Nyttigt eller underholdende content bliver delt. Det giver et hurtigt boost af opmærksomhed, når det lykkedes,... www.contentmarketing.dk
Indsendt d. 13. august 2014 11:27 i Marketing og Salg
 
10
Breaking news: Trustpilot får 10€ mill. i investering
Det danske startup Trustpilot med Peter Mühlmann som stifter har rejst 10 millioner € i venture-kapital og sig... trendsonline.dk
Indsendt d. 12. december 2012 08:07 i Innovation & Vækst