Statistik | |
---|---|
Indsendte historier: 72 | Har afgivet 122 stemmer på historier |
Antal kommentarer: 66 | Har afgivet 167 stemmer på kommentarer |
1
|
Det administrative bøvl er ikke blevet mindre
Trods løfter om mindre administrativt bøvl er det modsatte en kendsgerning, for hele 85 %. Og kun 2 % oplever ... idag.dk
0 kommentarer
Indsendt d. 20. februar 2015 08:27 i Administration & Penge
|
|
|
||
2
|
Skat og landets avokater indgår i et samarbejde
For at gøre SKAT bedre til at administrer i den praktiske hverdag, er der nu indledt et dialogsamarbejde idag.dk Indsendt d. 20. februar 2015 08:22 i Administration & Penge |
|
|
||
5
|
Boligjobordningen er en succes. det oplyser SKAT
Her har vi en ordning, der giver flere indtægter til staten i form af moms og skat. Færre der kommer på dagpen... idag.dk Indsendt d. 27. maj 2014 09:09 i Innovation & Vækst |
|
|
||
15
|
Dinero i Jyllands Posten
Så kom Dinero i Jyllands Posten med flotte forklaringer, og tilhørende videoer. Så det bliver spændende, om D... epn.dk Indsendt d. 1. april 2014 11:36 i Administration & Penge |
|
|
||
5
|
Inddrivelse af gæld bliver nu lettere !
Nu kommer der foranstaltning til, at man skal kunne inddrive sin gæld lettere. Det skal dog tilsyneladende sk... www.mypresswire.com Indsendt d. 21. januar 2014 15:29 i Administration & Penge |
|
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL |
Mangler der ikke en klar defination på "sjuskefejl" og "kritiske fejl" ? "sjuskefejl" = bagateller ? "kritiske fejl" = problemer. Alene de opgave eksempler du nævner er af meget forskelligartet karakter. Og nogle af dem vil hurtigere kunne ende i den ene kategori end den anden. Det er vel ikke anderledes end ved de bygningssagkyndiges tilstandsrapporter ved hushandel. ? Hvornår er det en K1 eller K2 m.m. eller UN m.m. Altså masser af menneskelige skøn, og dermed også masser af fejlfortolkninger. "Ordsproget" "man kan altid finde en fejl, hvis man vil" gælder hvis også her ?
Skrevet den 09-08-2013 21:33
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL |
Tankevækkende artikel. Nu skal man måske også som håndværker til at være lokal ? Vi kører nu ellers ud til kunderne, og disse er nok også tilfredse med dette ? Mon det betyder så meget om man kommer til en kunde i Roskilde fra Slagelse og omvendt ? Det er vel ikke alt der over fra, der slår igennem. Men tankevækkende, også at de tilsyneladende kommer over adwords. I forvejen er det jo også godt med Google+ og det lille billed. Bedste hilsener Ib Abildgaard Råd & Mal
Skrevet den 19-06-2013 20:42
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL |
Godt gået Nicolaj ! Ib Abildgaard Råd & Mal
Skrevet den 18-06-2013 21:23
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL |
Flot klaret Casper Blom ! Godt at få taget fat omkring nogle af alle fordommene rundt omkring. Også fint tidspunkt med dialog omkring dagpengereform - arbejdfsløshed - arbejdsudbud m.m. Du vil og bliver en god rollemodel for mange. Ja "dovne" Robert når du nok ikke ???
Skrevet den 18-05-2013 14:40
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL |
Hvad vil du med dit indlæg Hr. Boysen ? Fortælle at alle danskerer er dovne ? Herunder specielt danske håndværkere ? Men til din "trøst2 kan jeg oplyse dig og ligesindede, at der fortsat modgang, også er danske håndværkere der har gode ordrebøger. Og der er stadig danskere tilbage der værdsætter dansk arbejde. Det vel hellere ikke alle danskere der får lavet IT i østen m.m. Har du og dine ligesindede tænkt over hvam der skal uddanne volres unge til fremtidens håndværk ? Eller tror du og dine ligesindede at der kun blandt danske håndværkere, kun er "dovne Robert" alle steder. Eller skal der tages fat i et hel andet sted, nemlig hos politikere m.m. omkring de danske skatter, afgifter m.m. ?
Skrevet den 21-04-2013 11:15
|
8
|
Er TrustPilot pengene værd?
Hæver man sin konverteringsrate med TrustPilot på hjemmesiden? Er TrustPilot overhovedet pengene værd? Dette e... simonelkjaer.dk Indsendt d. 3. april 2015 18:00 i E-handel & E-marketing |
|
|
||
1
|
Det administrative bøvl er ikke blevet mindre
Trods løfter om mindre administrativt bøvl er det modsatte en kendsgerning, for hele 85 %. Og kun 2 % oplever ... idag.dk Indsendt d. 20. februar 2015 08:27 i Administration & Penge |
|
|
||
2
|
Skat og landets avokater indgår i et samarbejde
For at gøre SKAT bedre til at administrer i den praktiske hverdag, er der nu indledt et dialogsamarbejde idag.dk Indsendt d. 20. februar 2015 08:22 i Administration & Penge |
|
|
||
5
|
Proaktiv kundeservice virker
Jeg har skrevet et marathon indlæg omkring kundeservice, proaktiv kundeservice, samt hvad du aldrig må gøre, h... zzm.dk Indsendt d. 22. januar 2015 16:19 i E-handel & E-marketing |
|
|
||
6
|
Få råd og erfaringer fra 7 forskellige webshop-ejere
Jeg har stillet 7 meget forskellige webshop-ejere nogle spørgsmål omkring opstart og drift af en shop. Det er ... zzm.dk Indsendt d. 13. januar 2015 15:56 i E-handel & E-marketing |
|
|