Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | Lars Skjoldby | ![]() | Martin Thorborg | ![]() | Anders Saabye | ![]() | Slettet bruger |
![]() | Ib Abildgaard, RÅD & MAL | ![]() | E T |
Relaterede ToplistehistorierSe hele Toplisten for kategorien Marketing og Salg |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Tankevækkende artikel.
Nu skal man måske også som håndværker til at være lokal ?
Vi kører nu ellers ud til kunderne, og disse er nok også tilfredse med dette ?
Mon det betyder så meget om man kommer til en kunde i Roskilde fra Slagelse og omvendt ?
Det er vel ikke alt der over fra, der slår igennem.
Men tankevækkende, også at de tilsyneladende kommer over adwords. I forvejen er det jo også godt med Google+ og det lille billed.
Bedste hilsener
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Lars Skjoldby