Jeg har arbejdet med økonomi, regnskab og IT i en skøn blanding i mange, mange år. Mine tiltler går fra kontorassistent til FInance Manager i en pænt stort medicinalfirma med udenlandsk ejer og datterselskaber i Norden, så jeg har en rigtig god forståelse for både regnskab og systemer, også fordi jeg interesserer mig for IT og systemer. Derfor kender keg rigtigt mange IT-systemer - og kender jeg det ikke på forhånd, skal jeg nok lære det hurtigt. Det vigtigste er jo forståelsen for hvordan tingene hænger sammen, og der klarer jeg mig rigtigt godt. Jeg har en merkonom i regnskab (næsten), men er ellers selvlært hele vejen igennem.
Pt har jeg et job i en bank, hvor jeg hjælper til i deres FM (Facility Management) med Unik Bolig 4 med Workflow etc. Jeg har også arbejdet med Microsoft Dynamic NAV med Document Reader, men jeg kan sagtens begå mig i Saldi, SummarSummarum eller e-conomic, som jo nok er d et system, som rigtigt mange bruger i "mid-range"-området.
Jeg er medlem af FFB - foreningen af Freelance Bogholdere, hvilket borger for kvalitet og sikkerhed (forsikringer etc.).