Iværksætter og medejer af www.hwok.dk. Arbejder med forretningsudvikling, kommunikation & samarbejde og økonomi.
Det største projekt er Nordisk Spil, hvor vi har ramt ind i en trend i tiden, hvor brætspil bliver stadigt mere populært. Efter at have undersøgt markedet valgte vi vores niche/tilgang. Vi er specialiserede i brætspil, knivskarpe som købmænd og skille os ud fra de fleste af konkurrenterne ved at have et meget smallere sortiment. Men vi ønsker kun at have de bedste spil inden for hver spilkategori.
Især udviklingen i salget inden for sociale spil og festspil har taget fart og der er vi den førende webshop. Spil som Cards Against Humanity og de danske udgaver Det Dårlige Selskab og Politisk Ukorrekt udgør en væsentlig del af omsætningen sammen med klassikere som Hint, Sequence og Ticket to Ride.
Den støreste overraskelse for os var faktisk at leverandørsiden i høj grad er præget af "brætspilsnørder" selv når der er tale om store virksomheder med kendte brands. Det har krævet noget indkøring at forstå de udfordringer der kan være i markedet ift at få trykt nye oplag af udsolgte spil eller blot kunne give en forventet leveringsdato.