Jeg udfører alle opgaver indenfor bogholderi og personaleadministration. Med 20 - 25 års erfaring, kan jeg tilbyde et solidt kendskab til alle opgaver indenfor bogholderi og personaleadministration:
Fakturering
Bogføring, afstemning og klargøring til revisor
Momsafregning
Budgetlægning og -opfølgning
Debitor- og kreditorstyring
Rykkerprocedure
Lønrapportering og lønbogføring
Ansættelseskontrakter og rådgivning om ansættelsesforhold
Refusion fra det offentlige.
Er du iværksætter, giver jeg gerne råd om vejledning om det økonomiske i opstarten.
Opgaverne klarer jeg enten fra egne lokaler eller i dit firma. Jeg benytter webløsninger der gør, at du altid via internettet kan følge med i, hvad der sker i dit firma. Jeg behersker e-conomic, summasumarum, navision, C5, dataløn, proløn, danløn mfl.
Kontakt mig og sammen finder vi en løsning der passer til dit firma.