på Amino

Introduktion - Jesper Laugesen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 26.549
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 5.072
Jesper Laugesen
Fra Sliknet , Thai-invest aps
Skrevet Skrev: 17-02-2010 kl. 15:20

Hej alle

Jeg synes det er et godt initiativ Jørgen har taget med denne gruppe, og jeg vil starte med kort at fortælle om mine egne relationer til Thailand:

Jeg har firmaet www.thai-invest.dk , hvor jeg arbejder som agent for en række bygherrer i Thailand.

Kort sagt er mit job at forsøge at skaffe intresserede danske købere til disse boligprojekter.

På længere sigt kunne jeg godt tænke mig selv at være med på ejersiden/ udvikle et boligprojekt i Thailand, og føler at med de sidste mange års erfaring at jeg ved hvad køberne leder efter, fælder, kontakter osv. osv.

Et projekt med en kombination af at kunden kan købe egen bolig - eller blot en andel af en bolig, som passer til ens eget behov ( ikke Timeshare - men Andel). Denne type boligsalg tror jeg har en stor fremtid, ikke mindst set i lyset af tiderne.

Udover boligerne, startede jeg i januar 2009 at undersøge muligheden for import at Dansk lakrids - Haribo , til turister og fastboende i Thailand. Efter ca. 9 måneders hård kamp, lykkedes det ultimo 2009 at få de nødvendige godkendelser, og jeg har sendt første "portion" afsted. Jeg har så lager i Bangkok, og benytter så mine kontakter rundt omkring i Thailand som en slags "distriktschefer", som skal varetage salget i deres områder. Det går desværre ikke helt så hurtigt som man jo drømmer om, men alt nyt tager tid ( og specielt i Thailand), og selvfølgelig tager det tid at bygge en kundekreds op.

Så hvis nogen har forslag/ideer til enten boliger - eller slikprojektet, er jeg åben for muligheder.

Herudover er jeg nysgerrig efter i andres relationer/drømme/planer i relation til Thailand

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed