på Amino

Business netværksgruppe i Thailand - noget for dig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 3.430
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. dec 08
Indlæg ialt: 679
usb
Fra Asia Property Innovati...
Skrevet Skrev: 16-01-2012 kl. 02:51

Hejsa

Kristian Ole Rørbye, Dennis Kjærgaard, BKK (Glenn Meyer) og jeg, som alle opholder os mere eller mindre i Thailand, har drøftet muligheden for at lave en såvel fysisk, som online netværksgruppe, med alle jer der også bor hernede i varmen. Jeg skal mødes med Dennis Kjærgaard på Koh Chang omkring d. 1/2 og er i dialog med Kristian Ole Rørbye om at mødes i Pattaya sidst i Januar, men tanken var, at vi måske kunne få en fysisk netværksgruppe op at stå, hvor vi f.eks. hver 3. måned mødes her i Thailand og at vi supplerer vores netværk via denne lukkede Facebook gruppe, som jeg har oprettet: https://www.facebook.com/groups/thaibusinessnetwork/

Velkommen til! ;o)

Kom gerne med meninger om, hvem der skal deltage i gruppen, samt hvilke præferencer vi går efter? Min mening er at alle der opholder sig størstedelen af året i Thailand og driver forretning herfra, skal have adgang, men også personer der drømmer om at flytte herned, men endnu ikke er kommet så langt, er velkommen fra mit synspunkt. Personligt er jeg dog mest interesseret i folk der driver selvstændig virksomhed hernede, så jeg vil foreslå, at vi begrænser gruppen til det, da der er nok af andre netværk for folk der "bare" bor hernede og får tilsendt deres pension e.lign. :o)
Hvad er din mening?


De allerbedste hilsner fra Jørgen Linnet 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 705
Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. jan 12
Indlæg ialt: 103
flag
Kristian Olsen
Fra Thai Sunshine Developm...
Skrevet Skrev: 20-01-2012 kl. 10:13

Det lyder vældigt interessant...især fordi jeg med 99% sandsynlighed flytter tilbage til området omkring Pattaya i løbet af 2012...i forbindelse med oprettelse af mit nye selskab og partnerskab med en anden dansker som også bor i Pattayaområdet.

MVH

Kris

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed