på Amino

Så er beslutningen taget. Vi flytter til Thailand...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 3.430
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. dec 08
Indlæg ialt: 679
usb
Fra Asia Property Innovati...
Skrevet Skrev: 23-03-2011 kl. 20:27

Hej
Jeg og min thailandske kone har nu taget den endelige beslutning om at sælge alt herhjemme i DK og flytte til Thailand sidst på året. Vi har bestilt et nyt hus, som står færdigt om et ca. 1 år og er allerede begyndt at sælge ud af alt vores happengut herhjemme og inden længe kommer turen også til vores virksomheder i DK.

Vi har rejst Thailand tyndt og har besøgt alle områder af Thailand, hvor vi havde en ide om at vi kunne bosætte os, men valget faldt til sidst på Pattaya-området. Ja, jeg ved godt hvad mange så tænker, men jeg afskyer alt der hedder drukkenbolte på "The little Mermaid" og prositutionen osv og er absolut ikke en af disse, men Pattaya er bare SÅ meget andet end det.
Valget faldt på Pattaya, fordi punkt 1. at der er gode internationale skoler tæt på hvor vi skal bo, så vores lille datter kan få en god uddannelse. Pkt. 2. fordi man købe ALT indenfor ganske få km. Pkt. 3 der er kun 1,5 times kørsel til flere lufthavne hvorfra vi kan flyve til hele verden og alle de store øer i thailand. Pkt. 4 det er tæt på vandet og især Koh Chang, som vi holder så meget af. Pkt. 5. så er vi bare begyndt at holde mere og mere af dette område, efterhånden som vi har opholdt os der i længere og længere tid. Pkt. 6 Der er masser af turister i området, hvilket åbner uanede muligheder for forskellige forretningsmuligheder.

Gennem Amino har jeg fået kontakt til en anden frisk fyr, som også påtænker at flytte til Thailand og vi snakker allerede på livet løs om eventuelle muligheder for at starte noget business op sammen dernede. Er der flere af jer der går med samme tanker om at flytte til Thailand og starte noget business op, så giv endelig lyd. Måske kan vi hjælpe hinanden eller i hvert fald sparre med hinanden omkring den "store" beslutning :o)

Dbh fra Jørgen

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed