mitSannejeg: kvalitet bli´r det - for sure Har lige opdaget denne tråd - så bare kald mig it-haj vi ses Kh Sanne
kvalitet bli´r det - for sure
Har lige opdaget denne tråd - så bare kald mig it-haj
vi ses
Kh
Sanne
Velkommen til Sanne!
Tak for mødet.
Lavede i går en kontaktformuler på min hjemmeside som foreslået og fik en erhverskunde på det i dag - dejligt med andre øjne på tingene.
Ole
O.S. Data - IT service og support, samt salg af hardware og software
KANON Ole - du rykker da for vildt - og selv tak i øvrigt
Go weekend
JA det er virkelig brugbart når man får andre øjne på ens forretning, for man går sgu nok og bliver en smule blind, da vi jo godt selv ved hvad vores budskab er, men hvis andre ikke kan se det ret hurtigt, så duer det bare ikke. Jeg tror at vi alle fik noget brugbart med hjem fra sidste møde :o)
Jeg ved ikke om det har jeres interesse, men faldt lige over detteforedrag i Herning d. 20/8-09: http://www.facebook.com/photo.php?pid=30525396&id=1467261062
Ups! Ole det kan du jo ikke se, når du ikke er på Facebook - eller hvad?? ;o)
Er der nogen af jer der har lyst til at tage til Herning og se dette foredrag, kan vi måske finde ud af lidt fælleskørsel??
Det her foredrag, ville jeg også rigtig gerne have hørt, men det er desværre i Kbh: http://www.facebook.com/event.php?eid=251308405202
Ha en super dag allesammen! :o)
Først til dig Ole: Stort tillykke - det er utroligt som "små ting" betyder . Hvis man er i tvivl om hvordan små ting kan gøre en forskel, skal man bare tænke på én flue i soveværelset en søndag kl. 07.00
Hvad angår arrangementet i Herning med Randy Cage, skal I lige være opmærksomme på at Randy Cage højst sandsynligt vil tale ud fra Agel som er et MLM firma, der sælger noget energidrik - bare så man ikke tager afsted, og forventer et foredrag om hvorledes du bliver millionær på alm. forretning.
MEN med det in mente, vil jeg sige at han har fat i noget rigtigt nemlig MLM - og hvad angår at kunne sætte mål, arbejde fokuseret, klare afvisninger o.s..v så er hans helt sikkert god til det.
Hvis du tager afsted, vil jeg meget gerne høre om din oplevelse af aftenen.
Arrangementet på La Officina i København er helt sikkert interessant, jeg kan desværre ikke ellers kunne jeg godt have fundet på at tage derover.
I ønskes alle en dejlig dag - og håber at solen vil skinne på jer i weekenden.