på Amino

Næste møde onsdag d. 12. Aug. - ses vi???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 3.430
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. dec 08
Indlæg ialt: 679
usb
Fra Asia Property Innovati...
Skrevet Skrev: 10-08-2009 kl. 17:44

mitSannejeg:

kvalitet bli´r det - for sureWink

Har lige opdaget denne tråd - så bare kald mig it-hajCool

vi ses

Kh

Sanne

Velkommen til Sanne! Wink

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 342
Fra Vejle
Tilmeldt 9. feb 09
Indlæg ialt: 86
Ole Stanstrup
Skrevet Skrev: 14-08-2009 kl. 11:35

Tak for mødet.

Lavede i går en kontaktformuler på min hjemmeside som foreslået og fik en erhverskunde på det i dag - dejligt med andre øjne på tingene.

Ole

Amino-karma 508.597
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 14-08-2009 kl. 11:49

KANON Ole - du rykker da for vildtSuper Angry - og selv tak i øvrigtGeeked

Go weekend

Sanne

Amino-karma 3.430
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. dec 08
Indlæg ialt: 679
usb
Fra Asia Property Innovati...
Skrevet Skrev: 14-08-2009 kl. 12:18

JA det er virkelig brugbart når man får andre øjne på ens forretning, for man går sgu nok og bliver en smule blind, da vi jo godt selv ved hvad vores budskab er, men hvis andre ikke kan se det ret hurtigt, så duer det bare ikke. Jeg tror at vi alle fik noget brugbart med hjem fra sidste møde :o)

Jeg ved ikke om det har jeres interesse, men faldt lige over detteforedrag i Herning d. 20/8-09:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30525396&id=1467261062

Ups! Ole det kan du jo ikke se, når du ikke er på Facebook - eller hvad?? ;o)

Er der nogen af jer der har lyst til at tage til Herning og se dette foredrag, kan vi måske finde ud af lidt fælleskørsel??

Det her foredrag, ville jeg også rigtig gerne have hørt, men det er desværre i Kbh: http://www.facebook.com/event.php?eid=251308405202

Ha en super dag allesammen! :o)

Amino-karma 1.322
Fra Gram
Tilmeldt 8. jan 07
Indlæg ialt: 352
Korntved
Skrevet Skrev: 14-08-2009 kl. 13:01

Først til dig Ole: Stort tillykke - det er utroligt som "små ting" betyder .  Hvis man er i tvivl om hvordan små ting kan gøre en forskel, skal man bare tænke på én flue i soveværelset en søndag kl. 07.00 Cool

Hvad angår arrangementet i Herning med Randy Cage, skal I lige være opmærksomme på at Randy Cage højst sandsynligt vil tale ud fra Agel som er et MLM firma, der sælger noget energidrik - bare så man ikke tager afsted, og forventer et foredrag om hvorledes du bliver millionær på alm. forretning.

MEN med det in mente, vil jeg sige at han har fat i noget rigtigt nemlig MLM - og hvad angår at kunne sætte mål, arbejde fokuseret, klare afvisninger o.s..v så er hans helt sikkert god til det.

Hvis du tager afsted, vil jeg meget gerne høre om din oplevelse af aftenen.

Arrangementet på La Officina i København er helt sikkert interessant, jeg kan desværre ikke ellers kunne jeg godt have fundet på at tage derover.

I ønskes alle en dejlig dag - og håber at solen vil skinne på jer i weekenden.Cool

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed