på Amino

Hvordan opretter I 'pakker' af produkter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 6.519
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. jan 06
Indlæg ialt: 1.602
Christoffer Steenbeck
Fra 0230 ApS
Skrevet Skrev: 12-08-2010 kl. 15:48

Problem 1:

Se ex. her; http://www.e-voks.dk/id-hair-hard-gold-extreme-titanium-id-ice-shampoo

Problemet med denne løsning er simpelthen det at når der sælges én pakke med 1 x voks og 1 shampoo - trækkes der er ikke 1 x voks og 1 x shampoo på de 2 enkelte produkter, men derimod på det 'samlede' produkt.

Hvordan opretter I denne type produkter, så varelageret også tæller ned på de produkter I har lagt ind i tilbuddet?

Problem 2:

Se ex. her; http://www.e-voks.dk/pakke-tilbud/pakke-tilbud/ghd-glattejern-iv-styler-orofluido-beauty-elixir

 Problemet er umiddelbart det samme som ovenfor, hverken glattejern eller olien trækkes fra på de 2 enkeltes produkters varekort/varelager.

På forhånd tak, fra en ny og lykkelig Magento ejer :-))

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 14.051
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. maj 05
Indlæg ialt: 3.475
Martin Tygsen
Skrevet Skrev: 12-08-2010 kl. 18:21

Hej Christoffer 

Hvordan har du lavet produktet?

Er voksen og shampooen 2 forskellige produkter der er oprettet som simple produkter, for derefter at blive lagt sammen som et sammensat produkt? 

 

PS. Bruger du et modul til at vise boksen med (shop videre/gå til indkøbskurven)? Eller er det "hjemmebagt" 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 6.519
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. jan 06
Indlæg ialt: 1.602
Christoffer Steenbeck
Fra 0230 ApS
Skrevet Skrev: 12-08-2010 kl. 18:30

Hej Martin.

Tak for dit svar.

De 2 produkter er oprettet hver for sig. Og tilbuddet er oprettet som et 3. produkt. De er alle 3 oprettet som 'standard produkt'. TILBUDS produktet skiller sig ud ved at jeg blot har tilføjet 2 muligheder under 'tilpasningsmuligheder'-fanen på TILBUDS produktet.

Jeg tror at jeg fejler i at jeg vælger standardprodukt. Der er jo flere muligheder for at oprette produkter her. Er der nogen som har erfaring med dette?

Mht. boksen.

Jeg tror at den er tilknyttet OneStepCheckout modulet. Samtidig kan jeg svare på en tidligere tråd herinde ved at sige at OneStepCheckout'et på e-voks.dk er godkendt af e-handelsfonden. Så med lidt tilpasninger kan det lade sig gøre.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 14.051
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. maj 05
Indlæg ialt: 3.475
Martin Tygsen
Skrevet Skrev: 12-08-2010 kl. 19:09

Christoffer Steenbeck:

Jeg tror at jeg fejler i at jeg vælger standardprodukt. Der er jo flere muligheder for at oprette produkter her. Er der nogen som har erfaring med dette?

 

Ja det tror jeg også, når du tilknytter dem på denne måde så får du ikke trukket lageret ud på de 2 andre. 

Måden er at oprette de 2 enkelte produkter som simple produkter, og så laver du tilbudsproduktet som et  sammensat produkt. Hvor du så tilføjer de 2 produkter i den nederste boks der hedder underprodukter. 

Så bør den trække lager fra begge simple produkter.  

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 6.519
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. jan 06
Indlæg ialt: 1.602
Christoffer Steenbeck
Fra 0230 ApS
Skrevet Skrev: 14-08-2010 kl. 10:58

Hej Martin.

Det er formentligt et 'sammensat produkt' der skal til ja. Det ser ihvertfald korrekt ud.

CHristoffer

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed