Hej magento fans:)
Jeg er begyndt at bruge faktura'erne i magento, men kan ikke helt finde ud af at få en korrekt faktura sendt til kunden.
Der mangler en masse informationer på den faktura der bliver lavet i shoppen, er der nogen der kender til en god extention, hvor det kan rettes og hvor fakturaen nemt sendes til kunden?
Hej
Mht tilretning af faktura, kender jeg ikke til andet end at rette template(s)... PDF faktura ligner standard noget der er løgn (min mening), og jeg har kun haft ringe succes med at få rettet denne, men den kan vist lade sig gøre.
Mht at få udsendt faktura, regner jeg med at du mener sende faktura som PDF attachment? - hvis ja - så bruger jeg selv "fooman email attachments" - som giver mulighed for at vedhæfte faktura som PDF. (det sættes op under konfiguration>"salgsemails", når denne extension er installeret)
Håber det kan hjælpe lidt
/Almulimann
Det kan lade sig gøre at rette i PDF´en, men desværre er Zend´s PDF-klasse en kende langhåret at rode i.
-Og ringe debugging muligheder, så der går hurtigt lidt tid med det. :-)
Ellers hører jeg meget godt om foomans PDF-customizer
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Tak for Jeres svar, det var lige det der gjorte at det nu virker!!!
Juhuuu! :)
Boysen: Tak for Jeres svar, det var lige det der gjorte at det nu virker!!! Juhuuu! :)
Dejligt!
God weekend!