ePay har lige frigivet en ny version via Magento Connect, og der er et par gode features i den, blandt andet mulighed for at bonne betalingsgebyrer videre til kunden og efter sigende mulighed for at benytte ssl på sikre sider i shoppen. Det sidste har jeg ikke testet endnu.
Jeg har testet dog den nuværende version (2.1.0.3) og har desværre fundet et par bugs i den, så mit råd er at i ikke opgraderer til denne version endnu.
Jeg har bl.a fundet disse bugs:
Hej Thomas
Tak for opdateringen, det sparer mig for en masse besvær!
ThomasVJ: ePay har lige frigivet en ny version via Magento Connect, og der er et par gode features i den, blandt andet mulighed for at bonne betalingsgebyrer videre til kunden og efter sigende mulighed for at benytte ssl på sikre sider i shoppen. Det sidste har jeg ikke testet endnu. Jeg har testet dog den nuværende version (2.1.0.3) og har desværre fundet et par bugs i den, så mit råd er at i ikke opgraderer til denne version endnu. Jeg har bl.a fundet disse bugs: Jeg har valgt ikke at bonne gebyrer på dankort betalinger videre til kunden - det kan modulet ikke håndtere, der kommer en fejlmeddelelse frem til kunden. Styring af ordre status er helt ude i skoven - der bliver ikke skiftet ordrestatus fra før-betaling til efter-betaling, der kan ikke udstedes kreditnotaer og ved udstedelse af faktura kan ordrestatus ikke sættes til komplet Ordrer hvor betalingen ikke gennemføres, kan ikke annulleres - det medfører at annullerede ordrer bliver talt med i det akkumulerede salg.
Der kommer en opdatering imorgen d. 16 dec. (2.1.0.4) som adresserer:
* Problemer med pålægning af gebyret i eget layout
* Problemstillingen med at behandle invoices og api ikke er aktiveret
Hold øje med: magentoguiden
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
FYI:
Jeg har nu testet den seneste version af ePays extension (version 2.1.0.6) som umiddelbart lader til at levere varen.
Det eneste tricky jeg har fundet ved version 2.1.0.6 er at jeg ikke kunne se den tilgængelige opdatering i Magento Connect Manager. Med lidt kyndig hjælp løste jeg dette ved at afinstallere den gamle version og så installere 2.1.0.6 forfra.
Husk også at kopiere sprogfilen (app/design/frontend/default/default/locale/Mage_Epay.csv) over i den korrekte locale mappe (app/design/frontend/default/DIT-TEMPLATE/locale/)