på Amino

ePay 2.1.0.3

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 1.181
Fra København
Tilmeldt 14. jan 08
Indlæg ialt: 312
ThomasVJ
Skrevet Skrev: 15-12-2009 kl. 12:50

ePay har lige frigivet en ny version via Magento Connect, og der er et par gode features i den, blandt andet mulighed for at bonne betalingsgebyrer videre til kunden og efter sigende mulighed for at benytte ssl på sikre sider i shoppen. Det sidste har jeg ikke testet endnu.

Jeg har testet dog den nuværende version (2.1.0.3) og har desværre fundet et par bugs i den, så mit råd er at i ikke opgraderer til denne version endnu.

Jeg har bl.a fundet disse bugs:

• Jeg har valgt ikke at bonne gebyrer på dankort betalinger videre til kunden - det kan modulet ikke håndtere, der kommer en fejlmeddelelse frem til kunden.
  • Styring af ordre status er helt ude i skoven - der bliver ikke skiftet ordrestatus fra før-betaling til efter-betaling, der kan ikke udstedes kreditnotaer og ved udstedelse af faktura kan ordrestatus ikke sættes til komplet
  • Ordrer hvor betalingen ikke gennemføres, kan ikke annulleres - det medfører at annullerede ordrer bliver talt med i det akkumulerede salg.

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 15-12-2009 kl. 12:57

Hej Thomas

Tak for opdateringen, det sparer mig for en masse besvær!

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 3.727
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. jan 09
Indlæg ialt: 763
Powerhosting
Fra Powerhosting ApS
Skrevet Skrev: 15-12-2009 kl. 15:16

ThomasVJ:

ePay har lige frigivet en ny version via Magento Connect, og der er et par gode features i den, blandt andet mulighed for at bonne betalingsgebyrer videre til kunden og efter sigende mulighed for at benytte ssl på sikre sider i shoppen. Det sidste har jeg ikke testet endnu.

Jeg har testet dog den nuværende version (2.1.0.3) og har desværre fundet et par bugs i den, så mit råd er at i ikke opgraderer til denne version endnu.

Jeg har bl.a fundet disse bugs:

• Jeg har valgt ikke at bonne gebyrerdankort betalinger videre til kunden - det kan modulet ikke håndtere, der kommer en fejlmeddelelse frem til kunden.
  • Styring af ordre status er helt ude i skoven - der bliver ikke skiftet ordrestatus fra før-betaling til efter-betaling, der kan ikke udstedes kreditnotaer og ved udstedelse af faktura kan ordrestatus ikke sættes til komplet
  • Ordrer hvor betalingen ikke gennemføres, kan ikke annulleres - det medfører at annullerede ordrer bliver talt med i det akkumulerede salg.

Der kommer en opdatering imorgen d. 16 dec. (2.1.0.4)  som adresserer:

* Problemer med pålægning af gebyret i eget layout

* Problemstillingen med at behandle invoices og api ikke er aktiveret

Hold øje med: magentoguiden

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.181
Fra København
Tilmeldt 14. jan 08
Indlæg ialt: 312
ThomasVJ
Skrevet Skrev: 03-02-2010 kl. 19:54

FYI:

Jeg har nu testet den seneste version af ePays extension (version 2.1.0.6) som umiddelbart lader til at levere varen.

• Der kan bonnes gebyrer til kunden (kræver dog ePay business løsning).
  • Styring af ordrestatus virker.
  • Ordrer som ikke gennemføres kan annulleres.

Det eneste tricky jeg har fundet ved version 2.1.0.6 er at jeg ikke kunne se den tilgængelige opdatering i Magento Connect Manager. Med lidt kyndig hjælp løste jeg dette ved at afinstallere den gamle version og så installere 2.1.0.6 forfra.

Husk også at kopiere sprogfilen (app/design/frontend/default/default/locale/Mage_Epay.csv) over i den korrekte locale mappe (app/design/frontend/default/DIT-TEMPLATE/locale/)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed