på Amino

Jeg er blevet fan af dig

Side 3 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 09:02

Nej... mine venner på Facebook kan IKKE se, at jeg er blevet medlem af en masse sider og grupper.
For det første jeg gjorde efter jeg havde meldt mig ind, var at gå ind på min profil og SLETTE oplysningerne om, hvilke grupper jeg var blevet medlem af og hvilke sider jeg er blevet fan af.

Slet og ret fordi jeg nu har meldt mig til grupper/sider, som min venner vil være dybt forundrede over, at jeg har tilmeldt mig. Jeg er blevet medlem/fan af grupper/sider, som jeg aldrig i livet ville være blevet medlem af, hvis jeg skulle vælge ud fra, hvad der interesserer mig personlgit og privat. Sorry to say so... men sådan er det.

Jeg har imidlertid en faglig interesse i mange af de ting, der ikke interesserer mig privat/personligt. Fordi det er mit arbejde at hjælpe firmaer med at markedsføre sig via web. Og det betyder jo, at selv mystiske sider med mærkværdige formål kan være dybt interessante for mig Cool

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 6.633
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. aug 07
Indlæg ialt: 1.407
Mette Glargaard
Fra Psykoterapeut og parte...
Skrevet Skrev: 15-04-2009 kl. 08:03

God Idé Lisbeth - den stjal jeg straks - og slettede nyheder om hvilke ting jeg er blevet fan af - så er der ingen der undrer sig. Jeg SENDER invitationer til mine venner på Facebook, men selekterer i det for det er ikke alle der er interesserede i det samme!

Mette

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 21-04-2009 kl. 09:58

- og til alle jer nye der er kommet på den sidste uges tid, husk at melde jer på de forskellige firmaprofiler/grupper, så ses vi også på facebook.

Hilsen
Lise

Mit link til facebook:
http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=38521262367

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 3 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed