på Amino

Jeg er blevet fan af dig

Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 26-03-2009 kl. 14:52

Nu har jeg lige været inde på alle grupper og fanklubber og jeg er vist nu blevet fan af jer alle (undtagen en enkelt hvor linket meldte fejl).

Skal den her gruppe virke, så skal I også lige huske at få det gjort og gerne invitere jeres venner med. Kan se at nogle allerede er blevet fan af "mig" Wink

Måske vi ses derude en dag, om ikke andet så har I måske nogle børn, niecer, nevøer og andre i den skolesøgende alder (alle niveauer) som skal bruge en genial grammatikbog (som må bruges til eksamen), så henvender I jer blot til mig, bemærk dog at bestillingerne modtages pr. telefon, fax og gennem hjemmesiden (bestillingsformular). Alle 12 bøger kan selvfølgelig også købes hos din boghandler.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 27-03-2009 kl. 10:03

Kan se at der siden i går er kommet 10 nye venner i min "firmagruppe", selv er jeg kommet med i 17, håber ikke jeg mangler nogen!

Hvordan går det hos dig, er din fanskare vokset?

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 07-04-2009 kl. 12:04

Jeg sad lige og tjekkede igennem om alle aminoerne holder deres aftale om at være fan af hinanden på FB som aftalt.
Vi er vist 21 ialt, kun de 12 er fan af min gruppe.

Jeg er fan af de 18, de sidste 3 kan jeg ikke få deres link til at virke (Anja Moe/Naturligvis.com, Keld Sørensen/SOS PC support og Kenneth Boysen/Sikkerhedseksperten.

Dem der ikke er fan er:
Kim Rasmussen, Keld Sørensen, Christian Kirkedal, Ole Thorup, Lene Møller, Susanne Kristensen, Bent Andersen og Rasmus Olsen.

Det synes jeg er lidt  for ringe, hvad synes du?

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 07-04-2009 kl. 12:07

ups - manglede også lige Charlotte Eland som heler ikke er fan af min gruppe, og hvorfor vil jeg ha' at Rasmus skal hedde Olsen og ikke Poulsen?

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 07-04-2009 kl. 18:41

Hej Lise


Her er 2 af dem du mangler:

http://www.facebook.com/pages/Naturligviscom/53509102309

http://www.facebook.com/group.php?gid=55246147590

Sikkerhedseksperten kan jeg ikke finde!


Du har ret, alle burde følge op på nye medlemmer :-(

Jeg tror det bliver svært, så mit forslag er du fjerner dig som fan/medlem af dem som ikke
er blevet fan/medlem af din side. Det var ikke lige det der var meningen med gruppen, men ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 08-04-2009 kl. 09:54

Hej Alle

Jeg har slettet min fan side, men vender snart tilbage med en ny side. Jeg er ved at at lavet en FB application og lancere den nye side sammen med den,.....glæd Jer :=)

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.413
Fra Værløse
Tilmeldt 17. mar 06
Indlæg ialt: 305
flag
Kim
Fra Sushibutik.dk
Skrevet Skrev: 08-04-2009 kl. 15:31

Hej Lise

Jeg er én af dem som ikke har fået dig ind som fan, og det beklager jeg naturligvis.

Det er ikke af ond vilje, men jeg har haft travlt med at have focus på at udvikle min virksomhed, istedet for at sidde og checke at jeg nu er fan af alle.

Her har været mest debat om hvem som nu er blevet fan of hvem og hvem som ikke er.

Vi bør have focus på en debat som kan udvikle vores virksomheder istedet for at lave navlepilleri og sidde og skrive til andre at det er ringe at de ikke har tilmeldt sig på fansiden. Jeg har forsøgt at få en debat i gang omkring bl.a. twitter og andre sociale medier, men der har været meget lidt feedback på det. Herudover har jeg også forsøgt at få en dialog i gang om problematikken med at nogle kan være konkurrenter, men med meget lille feedback (end ikke dem som har håndhævet det på andre forums).

Lad os lige kigge hinanden i øjnene og så få lagt en plan for hvad vi vil med dette, for indtil videre har jeg desværre ikke fået noget rigtigt konstruktivt ud af at bruge min tid her, og jeg tror lidt at I andre måske også står lidt i samme situation.

Der er åben for diskussion og debat!

De bedste hilsen fra Kim Rasmussen

 

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 26.602
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 4.105
Boysen
Skrevet Skrev: 08-04-2009 kl. 16:39

Kim:
end ikke dem som har håndhævet det på andre forums

Det må så være mig du hentyder til. Jeg har svært ved at se hvad en sådan debat skulle nytte, mange af brugerne her er også medlem i gruppen hvor der er branche ekskluvitet.....så jeg må blankt indrømme at jeg på ingen måder kan se nogen grund til at tage det på her??

Det er to vidt forskellige ting og som jeg også har skrevet til dig, vil jeg anbefale dig at starte en gruppe der er åben for webshops.

Som dig vil jeg hellere bruge min tid på at udvikle min virksomhed.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 09-04-2009 kl. 14:43

Et krav for at være med i denne facebook gruppe på Amino var jo at vi skulle være medlem af hinandens firmarprofiler/grupper, og gider man ikke bruge lidt tid på det, så må man jo bare sige til og melde sig ud af gruppen igen, værre er det vel ikke?

Jeg har meldt mig ind i de grupper hvor jeg kunne (melder mig ind i de to sidste lige om lidt) og har inviteret mine venner ind i jeres grupper/profiler og forventer da at alle jer andre gør det samme, hvad er ellers idéen med denne gruppe?

Hilsen Lise - og go' påske

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 11-04-2009 kl. 11:33

Jeg synes det er for ringe at man melder sig ind i denne gruppe og rent ud sagt skider på de opsatte regler, som der faktisk kun er 2 af:

1: Du skal have en firmaprofil/gruppe på Facebook.

2: Du skal være fan af de andres medlemmers firmaprofiler/grupper

Det tager max. 10 minutter at melde dig ind i de 19 grupper/fimaprofiler.

Vi er 20 medlemmer, jeg er fan af alle, men flg. 8 er stadig ikke fan af min gruppe:
Rasmus, Charlotte, Ole, Lene, Susanne, Bent, Kim og Keld - det synes jeg er for ringe.

Så jeg vil simpelthen gøre som Michael foreslår, om få dage sletter jeg mig som fan fra de profiler/grupper der ikke gider at deltage, og så synes jeg egentlig de burde smides ud af denne her gruppe, for det var jo et krav for deltagelse, ikk'?

Hilsen Lise

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed