på Amino

Jeg er blevet fan af dig

Side 2 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 262
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. dec 07
Indlæg ialt: 89
Lise Bjerre
Fra Bjerre Trykkeri og For...
Skrevet Skrev: 11-04-2009 kl. 11:36

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=38521262367

Og hvis du synes det er svært at finde mit link, så fandt jeg det på side 4 i "Alle NYE medlemmer skal indskrive sig her"

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 163
Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. nov 08
Indlæg ialt: 47
Keld Sørensen
Skrevet Skrev: 11-04-2009 kl. 12:33

Hej

Ja lige pt er vi kund 20 eller hvad nu vi er. Men der kommer vel flere, også kan det være en fin ide (syntes jeg) Så er det ikke så svært og meld sig ind. Og jeg tilbød bare og lave sådan en list hvis folk ville sende mig den mail.

 

MVH

Keld

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.413
Fra Værløse
Tilmeldt 17. mar 06
Indlæg ialt: 305
flag
Kim
Fra Sushibutik.dk
Skrevet Skrev: 11-04-2009 kl. 20:35

Hej Lise

Det er godt vi har dig som ledvogter:-)

Nu er jeg blevet fan af din side.

Jeg er IKKE med som fan på Milledille, for jeg ønsker ikke at være fan af en konkurrent til min kones virksomhed, men det regner jeg naturligvis med at der er plads til i dette forum.

Ellers har jeg været rundt på dette forum og trykket på alle de Facebook links jeg kunne finde og det ser ud til at jeg nu er fan af alle. Jeg ved ikke om alle er fan hos mig, men hvis I har lyst så klik ind på http://www.facebook.com/group.php?gid=52733064567 og tilmeld jer.

Jeg vil faktisk hellere have at du går ind på min side http://www.billigtisverige.dk/ og klikker på mine adsense annoncer og tilmelder dig mit RSS feed.

Kan vi så komme i gang med en fed dialog om hvad vi kan bruge FB til og hvordan?

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.413
Fra Værløse
Tilmeldt 17. mar 06
Indlæg ialt: 305
flag
Kim
Fra Sushibutik.dk
Skrevet Skrev: 11-04-2009 kl. 20:44

Hej Kenneth

Nej det er ikke dig jeg hentyder til.

Jeg er her fordi jeg vil have en dialog og lære mere om hvad vi kan bruge facebook til og om der er nogel ting som jeg har misset. Jeg er her i egenskab af mit forum http://www.billigtisverige.dk/ og det er ingen webshop.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 13-04-2009 kl. 09:31


Der er lavet en liste her: PROFL-LISTE, hvor alle medlemmers sider bliver skrevet ind. Dette skulle gerne gøre det mere overskueligt og nemmere at blive medlem af de andres profil-sider.

Som Kim skriver vedr. konkurrent, så er det ok hvis der er en enkel eller 2 sider, man ikke ønsker at være "fan/medlem" af. Konkurrenten har selvfølgelig samme ret til at afstå fra at blive "fan/medlem".

Jeg selv syntes det er fint at være i "kontakt" med konkurrenten, så jeg kan se hvad der sker af spændende ting fra deres side Wink

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 13-04-2009 kl. 23:31

Jeg er helt enig med Blankensteiner i, at det er helt fint at være fan af konkurrenters side... jeg vil endog gå så vist som til at påstå, at det er vigtigere og mere givende at være fan af konkurrenten end at være fan at sider, der ligger fjernt fra ens område.

Hvis vi ikke "holder øje" med konkurrenten, hvordan ved vi så, om vi selv gør det rigtige - om vi magter at hamle op med konkurrenten.

Hvad er problemet i at være fan af en konkurrents side?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 08:06

Lisbeth Scharling:

Hvad er problemet i at være fan af en konkurrents side?


Kim´s modvilje er nok at han ikke ønsker at sprede kendskabet til en konkurrent ... det var ihvertfald mine tanker en overgang ...
men de par ringe i vandet, er efter min mening intet i forhold til hvilke informationer man kan få ud af være tæt på konkurrenterne Wink

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 1.413
Fra Værløse
Tilmeldt 17. mar 06
Indlæg ialt: 305
flag
Kim
Fra Sushibutik.dk
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 08:38

Hej

Blankensteiner har fat i noget af det rigtige.

Min facebook profil er mit ansigt udadtil og dem/det som jeg har som fan, er jo også dem/det som jeg kan indentificere mig med. Det betyder også at der kan være andre ting, som jeg ikke ønsker at være fan af. Det kan bl.a. være hvis vi får nogle medlemmer med i gruppen, som har til formål at støtte en speciel gruppe af udsatte mennesker, som jeg ikke lige har samme holdning til, eller det kan være et politisk budskab etc.

Derfor er min holdning at vi skal bruge denne gruppe til andet end at skaffe hinanden fans på de forskellige profiler. Hvis der er ting som man ikke vil identificeres med, så skal det stå os frit for at fravælge denne profil, uden at man bliver truet med at blive smidt ud.

De bedste hilsner

Kim

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 08:39

Kan være... at det er modvilje mod at sprede kendskabet til en konkurrent, der er forklaringen.
Men den forstår jeg ikke helt. Hvordan spreder man kendskabet til en konkurrent ved at være fan af vedkommendes side?

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.018
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. dec 06
Indlæg ialt: 513
Blankensteiner
Fra Andando ApS
Skrevet Skrev: 14-04-2009 kl. 08:46


som skrevet er det jo små ringe, men når du bliver fan, kan dine venner se dette og
dermed blive interesseret og så selv blive fan, som så hans eller hendes venner kan se ...

men for mig har det større værdi, at vide hvad der sker hos konkurrenten Stick out tongue

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 2 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed