lige for tiden har Dinero sit eget liv. Hopper pludselig ud af kassekladden mens jeg er ved at bogføre. Det samme under andre funktioner hopper den pludselig en side tilbage. Er der andre der oplever dette?
Hej Morten
Det lyder meget underligt, oplever du det stadig?
Hvis ja, hvilken browser bruger du?
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Det lykkedes mig sidst at bogføre uden yderligere fejl. Det lykkedes mig nogengange at genskabe fejlen ved at forsøge at indtaste tal under datofeltet for bilagene istedet for at bruge den kalender der popper op. Men det var kun nogengange. Jeg bruger Firefox. Jeg kan lige skirve igen hvis det skulle ske.
Morten B: Det lykkedes mig sidst at bogføre uden yderligere fejl. Det lykkedes mig nogengange at genskabe fejlen ved at forsøge at indtaste tal under datofeltet for bilagene istedet for at bruge den kalender der popper op. Men det var kun nogengange. Jeg bruger Firefox. Jeg kan lige skirve igen hvis det skulle ske.
Vi kigger på den de her dage - tak for dit input :)
De bedste hilsner
Rasmus
jo den er god nok. Hvis jeg forsøger at lave indtastninger under dato manuelt istedet for at klikke i den kalender der popper op kan fejlen genskabes. Det er muligvis kun sådan at fejlen kan ske.
Det sker kun under "øvrige bilag" finansbilag
Morten B: Det sker kun under "øvrige bilag" finansbilag
Jeg giver det videre - de sidder og kigger på kassekladden i næste uge.
Om de finder fejlen tør jeg ikke love, men de kigger på at gøre den meget mere stabil :)
Hmm
dinero siger at jeg laver en fejl når jeg prøver at oprette kontantkøb. Når jeg forsøger at godkende siger dinero at jeg skal vælge region selv om det er gjort. Har prøvet i safari og firefox med samme resultat.?
- Petter
pttr: Hmm dinero siger at jeg laver en fejl når jeg prøver at oprette kontantkøb. Når jeg forsøger at godkende siger dinero at jeg skal vælge region selv om det er gjort. Har prøvet i safari og firefox med samme resultat.? - Petter
Hej Petter.
Vi har forsøgt at genskabe fejlen hele morgenen.
Kan jeg få dig til at sende os mere information om din browser på support@dinero.dk ?
Brug gerne supportdetails.com -> export PDF
Herudover husk linket til denne tråd.
Afslutningsvis vil jeg meget gerne have dig til at prøve på en anden browser også.