Kan ikke se i kontoplan at der er oprettet konti til lønudgifter til ansatte, er det nogle jeg selv skal oprette?
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Skulle stå ikke opretttet konti til lønudgifter
Hej Martin
Det er sandsynligvis fordi at du har oprettet dig som enkeltmandsvirksomhed, der har vi ikke nogen lønkonti.
Vi kommer meget snart med en ny og forbedret kontoplan, der gør at alle får de samme konti. Indtil da kan du løse det ved at oprette nye konti til løn.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Ja. jeg har oprette mig som enkeltmandsvirksomhed, men derfor har jeg jo ansatte alligevel. :-)
Desværre har vi på enkeltmandsvirksomheder endnu ikke lønkontoer.
Der er to muligheder, enten så opretter du dem selv, eller du venter på at vi meget snart kommer med en ny kontoplan der giver alle de samme konti.
Hejsa
Jeg læste et sted at i også ville komme med en vejledning vedr. danløn hvad er tidshorisont på de 2 ting.
jeg vil jo starte op her på jeres system, fra 1 jan 14.... sååå ville det jo være rart, hvis jeg kunne få styr på dette inden :-)
Hilsen Martin
Kontoplanen er lige på trapperne
Jeg kan ikke sige noget om hvornår en evt vejledning til danløn kommer.