kan være dette allerede er muligt, og jeg ikke kan finde ud af det, men ellers ville det være en cool feature, da de havde denne feature i summasummarum.
Når man får en kunde, en kunne være rart og kunne oprette en ordrebekræftelse som man tilknytter den kunde man har oprettet i systemet, samt hvad produkt de har bestilt - men denne IKKE bliver indskrevet som i "afventede betalinger" da det ikke er en faktura, men blot en bekræftelse på at kunden har bestilt et produkt. Så ordrebekræftelsen skal ikke indgå som en del af regnskabet eller andet, men blot fremstå under en fane at man har "ordrebekræftelser sendt ud" eller noget i den dur?
Man vil efterfølgende så oprette en faktura til kunden som skal med ind i regnskabet.
Hej Simon
Det er noget der kommer med tiden, men vi har ret mange ting vi gerne vil have lavet lige nu, så du må desværre have lidt tålmodighed med os.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten
Tak for dit svar, var også mere så jeg er klar over at det ikke er noget man kan gøre pt. Men håber da virkelig i vil tilføje denne funktion, da jeg personligt virkelig mangler den :)