Hej
Ved sletning af købsbilag med registreret betaling (pga. forkert dato), slettes alle relaterede posteringer ikke. Det drejer sig om købsbeløb flyttet fra konto 6800 (Bank) til konto 8500 (Kreditorer, ubetalte regninger).
Købsbilaget var af typen "Faktura fra leverandør" på kontoen "EU-erhvervelser ydelser (rubrik A-ydelser)".
Håber I kan være behjælpelige. Tak.
Hej Lasse,
Det har du ret i. Det er selvfølgelig en fejl, som vi straks får rettet.
Tak for det.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Hej David
Kanon! Tak for det. Kan jeg tillade mig at spørge om I kan fjerne de to fejlposteringer i mit regnskab?
På forhånd tak.
Ja, selvfølgelig. Det kommer til at ske automatisk senere idag. Så kig ind igen i aften/nat, så er de blevet slettet.
Jeg har lige undersøgt om posterne er slettede. Det er ikke tilfældet. Er jobbet fejlet?
Tak.
Hej Lasse
Hvis du starter med at skrive varenummeret i varlinjen skulle der meget gerne komme en boks op under, hvor du kan vælge den rigtige vare.
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Hej Morten
Dit svar må være tiltænkt en anden tråd, det giver ikke meget mening i denne sammenhæng :-)
Haha, sådan går det når man forsøger at multitaske.
Det var naturligvis et svar der skulle have været i en anden tråd.
lassebm: Hej David Jeg har lige undersøgt om posterne er slettede. Det er ikke tilfældet. Er jobbet fejlet? Tak.
Ja, det første job fejlet desværre. Men det er kørt succesfuldt i går eftermiddags.
Beklager ulejligheden.
Jeg kan bekræfte posterne er slettede. Tak. "Udgifter" under "Overblik" er dog ikke korrekt. Den står til 0,00 men burde stå til -314,34 som det eneste købsbilag lød på.