på Amino

Mulighed for kontrakt modul i Dinero

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 8
Tilmeldt 11. sep 13
Indlæg ialt: 2
joakimbrader
Fra MagicGruppen.dk - Mobi...
Skrevet Skrev: 25-09-2013 kl. 08:40

Hej mer jer.

Jeg vil gerne foreslå om man kunne lave et kontrakt modul i Dinero? Jeg arbejder indenfor event området, hvor vi laver kontrakt med kunderne på alle vores aktiviteter. Det drejer sig både om udlejnings kontrakter på udstyr, samt kontrakter på afvikling af events.

Hver uge sidder vi og bruger den langsommelige tid på at lave kontrakterne i Word, og skal begynde forfra med hver eneste kunde. Dette er en tidsrøver som tit gør at vores kunder må rykke os for kontrakterne, da motivationen ikke altid er lige høj når det gælder det kedelige papir arbejde.

Jeg tænker altså en kontrakt hvor systemet er på samme måde som faktura systemet, man henter kundens informationer, skriver hvilke varer kunden har bestilt. Herefter er der så plads til at vi kan lægge vores betingelser ind i dokumentet, og i bunden er der så felter hvor kunden kan skrive under.

Det skal ligeledes være muligt at ud fra denne kontrakt, at generere en faktura på et senere tidspunkt, så systemet automatisk sender alle informationer videre. 

Dette ville i høj grad være med til at effektivisere vores hverdag, og give os mere tid til det sjove arbejde hvor vores passion ligger.

Er der andre end os der kunne bruge sådan en funktion?

Mvh. Joakim Brader

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.734
Fra København S
Tilmeldt 17. jul 07
Indlæg ialt: 498
Morten Rasmussen
Fra Amino ApS
Skrevet Skrev: 26-09-2013 kl. 14:03

Hej Joakim 

Mange tak for dit forslag, vi tager det med når vi næste gang kigger på hvilke nye fetures vi skal have på tegnebrættet. 

De bedste hilsner
Morten 

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed