Hey hey.
Jeg har kort kigget det hele igennem, og umiddelbart kan jeg godt li´ systemet. Det er overskueligt, og det er ikke proppet med alle mulige funktioner, der alligevel ikke tjener dagens gode gerning.
MEN!
Er der slet ikke mulighed for at ændrer i layoutet? Mere end der allerede er?Det ville være en af de vigtigste parameter for at jeg skulle melde mig på.
Vi har ikke noget regnskabsprogram lige p.t - men vi har et unikt layout til vores fakturaer. Har endnu ikke set et system der kan lave det, automatisk, og som jeg vil ha´ det (bruger inDesign)
Det kunne virkelig være fedt hvis der var en mulighed for at lave sit eget layout via eksempelvis en "drag and drop" funktion. Er godt klar over prisen vil blive skruet op, men det kunne jo være et ekstra køb? For det er jo nok de fleste der er tilfredse med den hvide standard faktura.
De bedste hilsner
Michael Bay Sørensen
Få en gratis analyse fra SurfSmart
Michael Bay Sørensen: Er der slet ikke mulighed for at ændrer i layoutet? Mere end der allerede er?Det ville være en af de vigtigste parameter for at jeg skulle melde mig på. Vi har ikke noget regnskabsprogram lige p.t - men vi har et unikt layout til vores fakturaer. Har endnu ikke set et system der kan lave det, automatisk, og som jeg vil ha´ det (bruger inDesign) Det kunne virkelig være fedt hvis der var en mulighed for at lave sit eget layout via eksempelvis en "drag and drop" funktion. Er godt klar over prisen vil blive skruet op, men det kunne jo være et ekstra køb? For det er jo nok de fleste der er tilfredse med den hvide standard faktura.
Hej Michael,
Tak for feedback. Jeg har noteret dit ønske omkring at kunne lave eget design til fakturaer.
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
Ahh det er virkelig lækkert :) Tusind tak!
David Andersen - Dinero: Hej Michael, Tak for feedback. Jeg har noteret dit ønske omkring at kunne lave eget design til fakturaer.