Er lige blevet oplyst at to af mine fakturaer fra Dinero er røget i uønsket post hos mine kunder ?
Ikke så fedt,- noget man kan gøre?
Hej KimNej desværre ikke. Vi har brugt alle kneb for at undgå det, men der er bare så mange dårlige spamfiltre, at det ikke helt kan undgås.Men du kan se om dine fakturaer er modtaget.Jeg har selv aldrig oplevet det, men det hjælper jo ikke dig.
Nej det tror jeg ikke spiller nogen rolle.Jeg tror du har været uheldig.
Hej Kim.
Jeg skriver det lige på vores opgaveliste. Hvis der er noget vi kan gøre fra systemet vil vi selvfølgelig ændre dette.
Vi kigger på det :)
Men når det er sagt kan det også være din kunde som har markeret den som spam. Vi har som Martin siger, ikke oplevet dette før.
De bedste hilsner
Rasmus
Har samme problem, cirka 20-30 % af mine afsendte faktura ryger aldrig frem til kunden.
Det kan hænge sammen med at firmamailen og dinero mailen er registreret to forskellige steder.
"Glad" for at høre at jeg ikke er den eneste,- men det er da et alvorligt problem.. :-(
Tjek om kunden har modtaget og læst mailen et stykke tid efter du har sendt den :-)
Er blevet positivt overrasket over fakturaafsendelsen.
Kim Larsen: "Glad" for at høre at jeg ikke er den eneste,- men det er da et alvorligt problem.. :-(
Send gerne et eksempel på en faktura som i mener er røget i spam på support@dinero.dk
Hej Rasmus!
Det er jo ikke noget "vi mener"
De var røget i spam - kender kunderne godt,- og det var ikke noget de fandt på :-)